Riješeno

Mobilni podaci

  • 18 November 2017
  • 6 odgovora
  • 3575 pregleda

Imam Samsung galaxy j3, neradi mi internet, a uključeni su mi mobilni podaci, zvala sam službu za korisnike i poslali mi poruku sa podacima, kada sam ih unijela opet ništa... Zna možda netko u čemu je problem?
icon

Najbolji odgovor od MELI 20 November 2017, 17:23

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Provjeri jesi li sve dobro upisala, ugasi i upali mob pa javi...

Link
Sve napravila i opet ništa, kada ugasimo wi fi, piše ako ga isključim da neće raditi ni mobilni podaci 😠
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako si ručno unosila, možda da napraviš screenshot postavki i staviš ovdje slike (nešto sigurno je). Ili pravac neki od VIP centara pa neka ti tamo probaju namjestiti.
Sve sam probala... Danas sam i sa tehničkom službom pokušala, ali nažalost ništa... Navodno je došlo do problema kod automatskog kopiranja podataka jer je produžena tarifa, ne znam više šta je, rekli su da će srediti danas no međutim ništa još uvijek... 😠
Pronašla sam problem, bio mi je uključen LTE/2G/3G Internet, a ja sam sada prebacila na samo 2G i konačno proradilo?
Razina korisnika 4
@MELI drago mi je da sad radi 😉

Odgovori