Mobilni internet u inozemstvu

  • 27 Studeni 2017
  • 2 odgovora
  • 4648 pregleda

Ja sam u petak, 24.11.2017. uzeo opciju Mobilni Net L. Prije nego što sam uzeo karticu sam objasnio vašoj korisničkoj službi da mi treba Mobilni internet na laptopu za inozemstvo (u Frankfurtu, Njemačka sam mjesec dana) te također vašem zaposleniku na Iblerovom trgu 3 sam objasnio da jedino zašto ću koristiti internet je da se mogu spojiti u inozemstvu na internet sa svojim laptopom. Oboje su me uvjeravali da mobilni internet mogu koristiti u inozemstvu.

Jučer sam došao u Frankfurt te uključio svoj USB no internet nije radio. Pošto Vam jučer nije radila korisnička podrška sam zvao B-net te su mi oni rekli da mi je roaming opcija zaključana te da pričekam ponedjeljak ujutro kako bi Vam se osposobio sustav da mi otključaju roaming.

Danas sam zvao Vip Korisničku podršku, objasnio situaciju, nakon čega mi je bilo rečeno da se mobilni internet ne može koristiti u inozemstvu. Moj jedini razlog kupovine ove opcije je bio d aga koristim u inozemstvu, te sam to napomenuo više puta i u vipme centru i putem podrške da bih sada saznao da se mobilni internet nemože koristiti u inozemstvu? Ako je to stvarno istina (što me čudi da više vaših operatera nije upoznato s tom činjenicom) onda ispada da su me vaši zaposlenici lagali, te to mogu dokazati putem samih razgovora koje Vi snimate. Ako stvarno ne mogu koristiti tu tarifu u inozemstvu, želim ju isključiti, te ću podići tužbu prema vašim zaposlenicima koji iznose lažne informacije na temelju kojih sam ja kupio jednu od vaših usluga. Ako se može koristiti ta tarifa u inozemstvu, želim da se u što kraćem roku ona osposobi jer mi je taj internet bitan zbog poslovnih razloga, kako bih vodio video konferencije sa svojim znanstvenim timom tokom tjedna.


Do skorog slušanja, Dinko

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Morate znati da svi operateri kad ih pozivate puste automat koji kaže "razgovor može biti sniman" a ne "razgovor se snima". Na taj nacin štite sebe od možebitnog traženja snimljenih razgovora od strane suda, jer uvijek kad im nesto ne ide u korist mogu reci da razgovor nije niti snimljen.
@DinkoS pozdrav i oprosti na čekanju odgovora :(
Rado ćemo pomoći jer nam nikako nije u cilju davati našim korisnicima netočne informacije. Možeš nam uputiti pisani prigovor u kojem ćeš objasniti cijelu situaciju, ili nam možeš poslati podatke u inbox kako bi mogli provjeriti. Inbox nam se nalazi OVDJE

Odgovori