Mobilna tarifa XL

  • 1 April 2017
  • 6 odgovora
  • 1058 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6
Od sinoć sam ponosni vlasnik data tarife XL, tj. još nisam vlasnik jer nije došlo do mene (uzeo preko webshopa), valjda će doći idući tjedan. :D

Zanima me sljedeće, piše da se tu dobiva Vip TV za van besplatno, koji paket? Osnovni ili prošireni?
Zatim, nigdje ne vidim da postoji opcija multi-sim? Postoji li takvo što na data kartica?
Onda, nigdje ne vidim opciju za SMS poruke. Pošto se prije moglo besplatno slati SMS poruke na VIP-ovim data karticama, da li se to može još uvijek?
Uređaj koji sam odabrao nadam se dolazi otključan pošto je pretplata u pitanju? Isto tako se nadam da VIP šalje "rascjepkane" kartice sa tim uređajem jer u ovaj koji sam uzeo ide ona velika (standardna) sim kartica dok u moj ajfon ide nano sim, pa čisto da bude funkcionalno sve to i vamo i tamo.

Baš me zanima hoće li biti kakve razlike u brzini Data Vs Voice kartica na istim uređajima. Znam da se svašta pisalo još na onom starom forumu da se te data kartice ograničavaju brzinama što zapravo ne bi smjelo biti jer na službenim VIP-ovim stranicama stoji da sve ide do 225mbps.

Anyway, wish me luck ... my new baby is on the way!


Odgovora 6

Razina korisnika 6
Bedž +6
i odmah greška ... mobilna tarTifa 🤦

moderatori please, ispravite ... meni ne nudi kao opciju 😉
Razina korisnika 3
Bedž +3
@acer112 Čestitam! 😃 Dostava ide u roku 2-5 radnih dana, tako da bi paket svakako trebao stići sljedeći tjedan. Odgovori slijede, redom:

TV za van Osnovni paket uključen je u cijenu tarife. Uključuješ ga slanjem SMS poruke sa ključnom riječi TV na broj 13231.
MultiSIM uslugu možeš uključiti na bilo kojem našem prodajnom mjestu, cijena je 25 kn za jednu dodatnu SIM karticu.
SMS poruke se mogu slati, ali ne besplatno.
Uređaji za mobilni internet su nam uglavnom otključani. E sad, kako nisi naveo koji je uređaj u pitanju, ne mogu ti potvrditi 100%. Taj dio možeš provjeriti i na našoj web stranici pod karakteristikama uređaja :)
Šaljemo Trio SIM koji podržava sve postojeće dimenzije SIM kartica.
Po pitanju brzine - kako piše na službenoj stranici, tako i je :)

Javi dojmove kad stigne! 😃
Razina korisnika 6
Bedž +6
Hvala sunčice!

Odlično za SMS da se mogu slati i primati, znaš li možda kolika je cijena? Tražim na VIP-ovim stranicama i nikako da nađem.

(Još kad bi se na toj kartici moglo uključiti i primanje poziva - nitko sretniji od mene. Ali znam da ne može 😞 )

I još jedna stvar - multi sim će raditi normalno na 2 uređaja u isto vrijeme ? To bi značilo da tehnički ako na jednoj karticI dobivam nekih 180mbs (govorim koliko je brzina interneta kod mene), ako priključim muti sim i poigram se sa spajanjem toga preko kompa dobivam 360mbs download 😃 Malo razmišljam na glas, no bitna mi je samo potvrda da kod multi sima ako se skida na jednoj kartici - to neće utjecati na download na drugoj 😉
Razina korisnika 6
Bedž +6
Eto nakon 2 dana šutnje, svanuo treći dan i prvi znaci života od Vipa i Overseasa da nešto ipak šalju. Nije bed što se toliko čekalo (vikend je bio sve kužim) no onda maknite ono "pošiljka ide unutar 24h na isporuku" sa webshopa kad kupiš proizvod.

Razina korisnika 6
Bedž +6
Evo, napokon mi je proradila usluga. Dakle, naručeno prošli petak, tek ovaj četvrtak je usluga aktivna. Iz Zagreba sam btw.

Toliko o ovim reklamama:





Čista laž i zavaravanje ljudi. Da ne idem postavljat druge "žuri vam se" vip webshop reklame, i onda kada dobiješ napokon taj paket toliko su žustri i u "sigurno mu se žuri" điru da čekaju prvo 2 dana da bi uslugu uopće aktivirati (tj. da papiri koji su potpisani overseasom dođu do njih). Ako nakon toliko godina suradnje sa Overseasom niste našli načina kako da vam oni skeniraju papire koji su potpisani da bi vi mogli što prije aktivirati uslugu onda je stvarno žalosno. A što se putovanja paketa tiče - ja u potpunosti razumijem da u Hrvatskoj paket ne može doći isti dan na vrata, ali onda nemojte mi prodavati ove fore sa američkih webshopova da paket šaljete helihopterom isti tren, to tamo funkcionira jer očito imaju ozbiljnu dostavnu službu i još ozbiljnije ljude koji rade i svetkom i petkom po njihovim webshopovima i onda stvarno paket može izuzetno brzo stići, u Hrvatskoj znamo svi da to tako ne može. A posebno to zna VIP kojemu treba još onda 2 dana za aktivaciju.

Što se same usluge tiče. Brzina na data kartici je ista kao i brzina na voice, dakle u ajfonu je nekih 180mbs down, 35mbps up. Sa druge strane, u uređaju koji sam uzeo ZTE MF910V - to nikako nije slučaj. Iako je uređaj LTE i iako na njemu piše da ide do 150mbs (cat4), on na istom mjestu kao mobitel to štopa na 75 mbps down, 15 mbps up, a kad ga spojim preko usb kabla na pc iz nekog razloga ne mogu dobiti više od 4mbps upload (preko wifi ide do 15). Sve u svemu dosta loše. Nisam očekivao neka čuda od cat4 uređaja, ali nekih 100-120mbs na mjestima gdje cat6 ajfon bez problema odvrti 180mb - jesam. 70 i 180 je 2.5x sporije. Mislim, ionako nisam uzeo ovu pretplatu zbog uređaja već zbog tarife ali opet onda kad je baš toliki šrot bude ti malo žao što nisi uzeo onda neki drugi router, tablet i sl. što isto ide za 9kn... pa da barem imaš neke koristi od tih uređaja.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Dakle odmah problemi. Jučer sam zvao DVA PUTA službu za korisnike, tehnički dio, i oba puta pitao ih da li moram aktivirati ručno Noćnu opciju ili ne. Oba puta "ne ne, nemate vi tu šta akivirati, u Mobilnoj XL to je već u paketu i ne možete vi to ručno aktivirati/deaktivirati". Reko okej, to mi je u neku ruku i logično no čudno mi je bilo jer sam na onom starom još forumu pročitao da se i na XL-u ona mora ručno aktivirati. Jutros uključim internet prije 7 i paf ode 50mb u tarifu, zovem SZK po TREĆI PUT SA ISTIM PITANJEM (i kažem što mi se desilo) - e sad su već i oni neodlučni, pričekajte budemo vidjeli ovdje, budemo ondje, pa jel ste isključili uređaj pa uključili da vam povuče novu sesiju bla bla bla - i onda napokon negdje u kompjuteru lik pronalazi "da da, ipak se to mora ručno aktivirati, budem vam sad to ja napravio" i sad sve radi. Dakle, ne vjerujem koliko slabo poznavanje usluga koje prodajete korisnicima. Srećom pa sam ja tvrdoglava mazga koja 16x nešto provjerava prije nego napravi (i koja čita ovaj divan forum pa uči na tuđim greškama) u suprotnom bi sinoć ostavio mobitel u ponoć da skine 200Gb podataka i danas ne da bi samo ostao bez cijelog prometa iz tarife već bi bio i dužan pitaj Boga koliko para Vipu jer sam potrošio više od onih 30Gb (a čitamo redovno na ovom forumu da ljudi po mjesec dana čekaju da im se ispravi greška u ovakvim situacijama, dakle dobiješ "ispričavamo se" mjesec dana kasnije i nitko te ni ne pita kako si ostatak mjeseca koristio internet). Amaterizam totalni.

Sve u svemu Lekcija broj 371 - nije dovoljno 3X zvati Vip SZK, ako u nešto sumnjate zovite ih 33X i onda eventualno možete biti sigurni da je odgovor točan ukoliko od svih 33 agenata dobijete identičan odgovor.

Odgovori