Riješeno

Abnormalna potrosnja interneta

  • 23 Srpanj 2019
  • 2 odgovora
  • 137 pregleda

Postovanje
Izvrsio sam uplatu dana 15/07/2019 od 90kn(14-znamenkasti broj: 91010638402024
Broj narudžbe: 246025-4894)!
Tada sam imao :
-Dnevna ponuda 614MB
-PREOSTALI MB IZ PROMOCIJE 1018MB
-PREOSTALE MIN&SMS IZ TARIFE 1000 JEDINICA
-PREOSTALE MB IZ TARIFE 5120MB
Nakon osam dana ja nemam interneta tj kao navodno internet je potrosen!
Internet trosim samo za whatup i viber i ponekada procitam dnevni tisak!
Kako je moguce da nemam interneta ?
Samo da naglasim da se ovo i prije desavalo ali ne u zadnje vrijeme
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 23 Srpanj 2019, 11:22

Pozdrav ikapor,

ovo je situacija u kojoj postoji puno mogućnosti. Nije pitanje samo koje aplikacije koristiš već i na koji način.
Prvo na što bih te uputila jest da provjeriš potrošnju u svojem mobitelu. Naime, tvoj mobitel bilježi potrošnju mobilnih podataka neovisno o operateru. Uđi u Postavke/Mobilne mreže/Provjera potrošnje (izbornik ovisi o uređaju), tu ćeš naći popis aplikacija koji kreće od one koja ima najveću potrošnju do one koja ima najmanju. Također bi trebao imati mogućnost označiti određeni period za provjeru. Ako se provjera uređaja ne poklapa s našim podacima, možeš nam poslati prigovor.
Također, za ubuduće, ako ti je potrebna provjera po tvojoj liniji, forum nije mjesto za javljanje budući da ovdje nemamo uvid u tvoje podatke. Uvijek nam se možeš javiti na besplatan broj 0800 091 091.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 3
Pozdrav ikapor,

ovo je situacija u kojoj postoji puno mogućnosti. Nije pitanje samo koje aplikacije koristiš već i na koji način.
Prvo na što bih te uputila jest da provjeriš potrošnju u svojem mobitelu. Naime, tvoj mobitel bilježi potrošnju mobilnih podataka neovisno o operateru. Uđi u Postavke/Mobilne mreže/Provjera potrošnje (izbornik ovisi o uređaju), tu ćeš naći popis aplikacija koji kreće od one koja ima najveću potrošnju do one koja ima najmanju. Također bi trebao imati mogućnost označiti određeni period za provjeru. Ako se provjera uređaja ne poklapa s našim podacima, možeš nam poslati prigovor.
Također, za ubuduće, ako ti je potrebna provjera po tvojoj liniji, forum nije mjesto za javljanje budući da ovdje nemamo uvid u tvoje podatke. Uvijek nam se možeš javiti na besplatan broj 0800 091 091.
Razina korisnika 4
Bedž
@ikapor , dnevni tisak, pogotovo ako čitaš u Chromeu, može pojesti u par klikova dost megabajta.
Provjeri i da li ti se aplikacije automatski ažuriraju, ili čak i sam OS,update OS-a na Pie je težak par giga.. Ono na što ne možeš utjecati je update Google Play Trgovine i Google Play Service, one se automatski ažuriraju bez obzira na postavke.
Šalješ li puno slika ili fotki kroz viber ili whatsupp? Fotke gutaju jako puno prometa, znam ja to dobro-meni se automatski spremaju na Google i u par minuta ode giga sam tak.
Jesi li siguran da nitko putem tvog moba nije surfao po Youtube?

Ako nije niš od toga,prevelika količina data prometa može značiti da si "pokupio" kakav virus, pa bi bilo dobro da malo skeniraš svoj mob.

Odgovori