Lumia 950 tri puta na servisu i dalje pokvarena

  • 16 Srpanj 2017
  • 7 odgovora
  • 863 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 10 odgovora
Ljudi imate li kakvi prijedlog za mene, imam tu lumiu koju jos godinu dana otplacujem a evo vec dva mjeseca je provela na polici u servisu. I sto je najbolje, mob i dalje ne radi kak spada.

Odgovora 7

Razina korisnika 5
Ljudi imate li kakvi prijedlog za mene, imam tu lumiu koju jos godinu dana otplacujem a evo vec dva mjeseca je provela na polici u servisu. I sto je najbolje, mob i dalje ne radi kak spada.
Pošalji opet u servis i pošalji trgovcu (Vip) pisani prigovor. Napiši i IMEI telefona i pojasni o čemu se radi i čekaj odgovor.
Poslao sam jucer vipu prigovor i poslao sam prigovor MESC servisu. Za sada ga necu nositi u servis dok ne vidim sto ce mi odgovoriti vip..
Hej @v_rex
Mobitel možeš svakako predati na servis, jer su oni ti koji daju zadnju riječ i od njih tražimo očitovanje o kvaru uređaja. Molim te za malo strpljenja dok dobiješ odgovor, kolege će provjeriti sve i onda te obavijestiti.
Ok, hvala na odgovoru.
Sacekat su vas sljedeci odgovor ali sto se tice odlaska na servis stvarno ne znam sto bih rekao niti napravio. Tri puta sam ga nosio na servis zbog iste stvari i nije popravljena. Prvi put je zamjenjen mikrofon, drugi put je zamjenjena maticna ploca a treci put mi je aparat vracen izgleda bez ukakvog popravka jer mi je pisalo u papirima kako 'kvar nije uocen'?!?? Sto bi ja sad trebao, otici cetvrti put i opet biti bez aparata dva tjedna, i da mi ga vrate nepopravljenoga? Ne vidim svrhu..
Sto je najbolje od svega, nakon zamjene maticne mi se poceo i gasiti iz cista mira deset puta na dan. To se nikada do sada nije događalo.. Ne moram niti spominjati da mi racini uredno stizu svo ovo vrijeme; a ja sam sveukupno 2 mjeseca bez aparata koji otplacujem.
Razumijem 😕 Kolege iz Odjela reklamacija će zatražiti očitovanje servisa i provjeriti što možemo učiniti po tom pitanju.
Mogu ti još sugerirati da, ako mobitel opet bude trebao na servis, pri predaji naglasiš da je to četvrti put te da moliš zamjenu uređaja ako je moguća.
TREBA NA SERVIS JER NIJE POPRAVLJEN NITI PRVI NITI DRUGI NITI TRECI PUT!!! Sad mi se poceo i gasiti/ resetirati deset puta na dan a to se nikada nije događalo!
Zadnji put sam rekao da zelim novi aparat i dobio genericki odgovor: pa mi samo preuzimamo uređaj i saljemo u Mađarsku a oni odlucuju o svemu a ne mi. I vratili su mi ga sa opaskom 'kvar uopce nije uocen'! Pa kako ce i biti uocen kad ima smetnje tijekom poziva. Znaci trebaju staviti karticu unutra i pricati sa nekime nekoliko minuta pa bi vidjeli da sugovornik povremeno uopce ne cuje onoga ko je na mojoj Lumiji. Cak sam u subotu poslao u prigovoru servisu i vipu *audio snimak razgovora sa Lumije da cuju kako to zvuci..
Budući da si već poslao prigovor, mogu te još samo zamoliti za strpljenje do provjere i rješenja. Zatražit će očitovanje od servisa i provjeriti o čemu je riječ.

Odgovori