wifi problem

  • 8 October 2019
  • 5 odgovora
  • 5070 pregleda

Poštovanje, imam problem sy spajanjem preko wifi ja sa mobitelom na internet, jednostavno mi pukne signal svakih malo.

Odgovora 5

Poštovani, već od 28.3. prijavljujem kako mi internet preko homebox ne radi kako treba.

Uvijek je isto, ugasi, upali, okreni prema odašiljaču, već smo imali prijave iz vašeg okruženja. Problem nije otklonjen i ne radi.

Ljubazno vas molim soluciju da se ovo što prije popravi bez da čujem da okrenem uređaj prema odašiljaču jer to više neću raditi. Nemam što šetati s uređajem po kući. 21 stoljeće je. Ranka Petraš

Ulica 4 br 10

Vela Luka

Pozdrav

modem je technicolor

ne volim petljati i mijenjati postavke routera. Jer ne znam što znače. Jesam jednom se spojio sa lozinkom u samim postavkama routera i ima tamo mnogo postavki. Ali nisam dirao ništa. Jedino sam shvatio da taj router može pronaći sve mreže koje su u dometu. Inače ne znam da li diode ili svjetla na njemu trebaju da trepere ili da konstantno svijetle. Prije dok su svijetlile bez treperenja veza je bila bolja. Ono što treba naglasiti da je router obavezno ispadao iz sustava. I da nije bilo mreže. Zvao sam službu za korisnike odnosno podršku. I rekli su mi da je cijeli ulaz ili zgrada ispala iz sustava. Događalo se često. Osobno mislim da je greška u pojačalu. Odnosno u antenskom kabelu koji je došao u zgradu iz pojačala jer je preblizu strujnim instalacijama u podrumu. Ili ima nešto u mreži što pravi probleme. Analogni signal mi nikad nije valjao. Ustvari bio sam zadovoljan signalom i kvalitetom slike kad je pušten digitalni signal i dva sata poslije toga. Nakon toga više nikad nije bila tako lijepa slika sa bojama i bez smetnji. Ne znam zašto. I kod drugih u Splitu ista stvar. U stvari po mome mjerilu nitko u Splitu nema dobar analogni TV signal. Mada je to moje subjektivno mišljenje.  Što se tiče routera i internet veze ona je 50mb/s. Na speed test. Ali jako sporo je otvaranje stranica. Inače najbržu vezu za otvaranje internet stranica sam imao kad je bio početak od 5 mb/s veza. Tada je išlo jako brzo. Da li je ovih 50 mb/s brže? Meni osobno nije. Mnogo sporije. Iako uvijek na speed test bez obzira na Browser brzina je oko 48 do 51 mb/s što je naravno 50. Ping je malen oko 13 do 14 ms. I to je sve u redu. Samo mi sporo otvara stranice. Osim toga WiFi na mobitelu je dobar ali puca veza. Što se tiče ove marke routera što sam dalje od njega veza je slabija. Naravno. Ali kod mog susjeda u zgradi koji ima isti router i laptop u drugoj sobi skoro pa da nema signala od routera. I ne otvara ništa. Laptop koji je kćer koristila u Splitu. U stanu u mojoj zgradi. Mislili smo da je do postavki u samom laptopu ali nakon što je otišla u Zagreb i opet uzela isti Bnet kao i u Splitu sve radi super. Tako da je sigurno kako nije bila greška u laptopu. Postavke routera na samom uređaju nisam našao osim tipke za WiFi. Kad god nazovem korisničku podršku uvijek mi stave druge postavke i ne valja ništa poslije toga. Pa neka tako stoji kao i do sada. 

Bedž

Pozdav nikola.males,

na samom sučelju routera je moguće mijenjati wi-fi postavke, među njima i kanal wi-fi mreže.

Bilo bi poželjno korigirati ga ako je moguće, no bez informacije koji je router teško da možemo ovim putem pomoći.

Ako to nebi pomoglo, ili je potrebna pomoć oko samih izmjena, predlažem kontakt prema tehničkoj podršci na 0800 091 091.

isto kao i kod mene. 

Prekida na žičnoj vezi nema.

Pucanja i prekida na bežičnoj vezi mobitela u kafićima i kod prijatelja na drugim operaterima nema. Samo kod A1.

Tako da problem nije do mobitela.

Problem nije i do mreže. Odnosno signala. Mislim da je problem u postavkama modema.

 

Bedž
Poštovanje,

bez nekih osnovnih informacija je teško adekvatno komentirati navedeno.

Koja je tehnologija, koji router?
Ima li neko računalo spojeno preko lan kabla? Vide li se i na njemu prekidi?
Koristite li i neke druge uređaje preko wifi? Prekida li i na njima signal? Ako ima drugih uređaja i na njima ne prekida je teoretski moguće da je problem do mobitela.

Možete i kontaktirati kolege pozivom na 0800 091 091, te odabrati tehničku podršku.
Kolege će onda moći provesti dijagnostiku i provjeriti ima li prekida na liniji.
Radno vrijeme tehničke podrške je 0-24.

Odgovori