Riješeno

wifi brzina

  • 25 August 2019
  • 5 odgovora
  • 737 pregleda

  • Tek sam došao
  • 2 odgovora
Pozdrav, dakle imao sam ugovorenu uslugu preko bneta jos za internet brzine 120/mbps, medjutim u zadnjih nekoliko mjeseci ( zadnja 2 svakodnevno) brzina i stabilost wifija prakticno ga cini neupotrebljivim. Konstantni ispadi veze, uzasna brzina (ispod 1/mbps). Sa tehnickom sluzbom sam razgovarao bar 10 puta te me uvjeravaju da je brzina do 10 mbps (koja se dostigne tu i tamo) odlicna. Bio je i tehnicar, problem i dalje nije rijesen, zanima me jeste li ili niste u stanju isporucit uslugu jer racun uredno dostavljate. I ako drugi korisnici imaju nekakav savjet bio bih zahvalan!
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 25 August 2019, 17:30

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako je tehnička nesposobna, sumnjam da već sve nije isprobano ali ajde da probamo. To je net preko kablovske? Kolika je brzina ako spojiš laptop ili komp žično na router pa opališ speedtest? Ako je žično brzina ok onda je do wifi-a, routera, zagušenja wifi channela ako si okružen sa mnogo wifi uređaja. Dakako, koji je uređaj na kojem je wifi spor, probao neki drugi uređaj, mob na wifi?
Sad mi je ugovoreno 70 samo da napomenem i evo zicno mjeri 50. I da net je preko kablovske koliko znam. Na wifi koristim moba 2 i tablet. Nije mi samo jasno zasto su se sad odjednom javili problemi? I sta bi sad mogao napravit? Hvala na odgovoru
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije nikome konstantno 70, da se razumijemo. Ja imam ugovoreno 70, preko kompa, moba mi wifi mi nekih 50tak. Bežično je uvijek sporije nego žično.

Dakle, zgrada, puno wifi routera oko tebe? Ako imaš android mob ili tablet skini sa google playa aplikaciju wifi analyzer (zelena ikonica). Spoji se sa moba na wifi i pokreni aplikaciju, pokazat će ti routere u tvojoj blizini, wifi kanale istih routera kao i routere koji ti eventualno uzrokuju smetnje jer su na istom wifi kanalu. Vidi na kojem si ti wifi kanalu i tko ti od susjeda smeta.
Znam da je sporije al žično je 50 bežično ispod 1 ili uopce nema signala. Probat cu to. P.s. imam iphone, proces je isti?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prevelika je to razlika, možda je do routera, antene. Jesu probali resetirati router ili drugi router? Ne znam koliko si vičan da s laptopa (žično) uđeš u postavke router i na wirelles tabu promijeniš wifi kanal na recimo 13? Ili su ti to već radili?

Odgovori