Riješeno

Usluge nema, nitko ne odgovara na mailove

  • 6 December 2017
  • 4 odgovora
  • 1630 pregleda

Bio sam na Amisu godinama, sve je radilo savršeno. Otkad je pod Vipom samo problemi.

Prvo je ruter gubio bežični signal, nakon što se wi-fi vrati, spaja se nekoliko minuta na internet. Nakon prijave kvara, problem je djelomično riješen - ne gubi se wi-fi, ali se ipak povremeno gubi pristup na internet. Kao rješenje mi je poslan novi ruter. Sad nemam uopće pristup na internet. Na telefonu sa službom za korisnike sve isto: kod nas izgleda sve u redu, dajte još nekoliko puta resetirajte ruter na tvorničke postavke. Nije se promijenilo ništa.

Prije 6 dana sam slao mail na korisničku službu - nema odgovora.
Prije 2 dana sam slao mail na korisničku službu - nema odgovora.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 8 December 2017, 21:44

Pogledaj original

Odgovora 4

O jbt sriču, zašto ovo ne pročita ranije...korisnik sam 15 dana a već 15 problema za popi....biti će red raskinuti ugovor 😞
Razina korisnika 4
@mralis Zbilaj mi je žao čuti za probleme s uslugom :(
Možeš nam ih prijaviti ovdje putem inboxa OVDJE ili direktno pozivom.
Na mailove će ti svakako biti odgovoreno, no potrebno je malo pričekati da ih kolege preuzmu i provjere.
Meni su 6 puta mjenjali ruter i opet isto..gubi se wifi signal i pojacivac wifi nekad radi nekad ne radi rutera...a da ne pricam za racun za mob od 1203.34 kn sgo si racunali mobilne podatke koje nisam potrosio jer je roaming bio ugasen...tako da mi ih je pun kufer, cekam istek ugovora i raskidam sa njima sve nakon nekih 10 godina kolko sam bio kod njih na preplatijer su to LOPOVI...prvo kazu zali se preko maila i kad se zalis onda kazu da posaljes zalbu pismenim putem...jeb..koga stignu...svima preporucam da napuste vip jer je katastrofa
Razina korisnika 4
@Glasnovicdominik žao mi je što imaš tako loše mišljenje, ali sam uvjerena da ga možemo promijeniti. Možeš nam poslati podatke i opis OVDJE kako bi mogli provjeriti?

Odgovori