Riješeno

Ubee TVW625 router- spajanje

  • 27 October 2017
  • 31 odgovor
  • 102953 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Ovako dobio sam novi ruter Ubee neznam koji model ni nista jer niste poslali nikakve papire uz njega ni upute cak...zanima me koji je default username i password da bi mogao ristupiti ruteru
icon

Najbolji odgovor od A1_Darko 29 October 2017, 11:06

Pogledaj original

Odgovora 31

Razina korisnika 7
Bedž +3

Postoji već tema pa ako pomogne.

LINK

A inače, valjda...
 

31425c42-d5dc-42c2-a524-95376404c825.png

Isti problem sa ubee 625. Nikakva uputstva nisam dobio. Koji je user nam i pass? resetirano 2 puta u pokušaju da upišem user i zadnjih 8 znamenki sn i ništa
Razina korisnika 7
Bedž +3
Probali upisivati bežično ili kablom? Obratite pažnju jel broj 0 ili slovo O itd.
Probali upisivati bežično ili kablom? Obratite pažnju jel broj 0 ili slovo O itd.

kabelom. nema nigdje O kao referencu ali sve 0 izgledaju isto tako i ove moje i to upisujem i ništa
Trazio sam po internetu i UBEE szranici takav ruter nisam pronasao
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni iskreno nije jasno da nitko u he..... SZK ne zna username i password za ulaz. Probajte nazvat SZK i pratite putanju do tehničara pa pitajte. Znači, ne pitati studenticu koja se prva javi jer je došla u popodnevnu s placa i mora "odradit" nego baš tehničara. Sretno i napišite pass ovdje ako nije problem da drugi znaju.. 😃
Pozdrav,

sučelju routera se pristupa tako da se računalo i uređaj spoje mrežnim kablom te se u internet pregledniku otvori adresa http://192.168.1.1
Korisničko ime: user
Lozinka: zadnjih 8 znamenaka serijskog broja routera (S/N) - slika 1

(slika 1)




Ukoliko sa navedenim podacima ne prolazi spajanje na sučelje, potrebno je napraviti tvornički reset routera čačkalicom - RESET (tipku je potrebno držati toliko dugo dok se sve lampice ne ugase) - slika 2

(slika 2)

I dalje ne radi niti nakon reseta
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi Ja sam bez interneta vec 4 dana treba mi za skolu a roditeljima za posao a problem nikako da se rijesi vjerovatno cemo raskinuti ugovor
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi Ja sam bez interneta vec 4 dana treba mi za skolu a roditeljima za posao a problem nikako da se rijesi vjerovatno cemo raskinuti ugovor

Ovo je malo ... smješna situacija. Lijepo se napiše PRIJE njihovog odgovora da to rješenje NE RADI, barem u mojoj situaciji a koliko vidim ni u tvojoj ili ti ga u obije situacije u ovoj temi, i ... nikome ništa. Jedan moderator like-a odgovor drugoga i to postavljeno kao rješenje :D:D:D:?:?:?

Mislim ... hvala na trudu ali to NE RADI. U mojih 20-tak godina koliko koristim modeme, routere, repeatore, AP, WDS ... nikada nisam se našao u situaciji da ne mogu 'ući' u uređaj i konfigurirati za prema mojim potrebama. Za sve ima prvi puta. Ako ne bude druge zamoliti ćemo SZK ili tehničare da pošalje drugog, trećeg ....
VIP_DARKO je dao točan odgovor 😛, ali ne radi.

Posjedujem dotični router (Ubee TVW625) te sam kao i neki gore ostao bez interneta preko 24 sata jer su oni prije isključili moj stari router nego što sam ja dobio novi.

Taj propust sam oprostio VIP-u zbog nove brzine koju sam dobio samom promjenom router-a - 20 Mbps. Usporedbe radi, stara brzina je bila 5x sporija.

Nego, vratimo se na logiranje u sam router.

Svi reset-i ovoga svijeta neće pomoći poradi činjenice da sam VIP prije toga treba prepraviti firmware samog uređaja. Ovu informaciju dobih od strane VIP tehničara kojem sam plakao na telefon govoreći mu da uistinu trebam pomoć jer 24 sata nemam internet. Čovjek/tehničar u podršci se smilovao te je svojom remote magijom meni pustio vezu, podesio WiFi SSID, upogonio VIP TV... Na kraju razgovora uspješno smo testirali brzinu od 20 Mbps te sam se zakleo svojom čašću da ga slijede čevapi i piva prvi put kad ga vidim.
VIP_DARKO je dao točan odgovor 😛, ali ne radi.

Posjedujem dotični router (Ubee TVW625) te sam kao i neki gore ostao bez interneta preko 24 sata jer su oni prije isključili moj stari router nego što sam ja dobio novi.

Taj propust sam oprostio VIP-u zbog nove brzine koju sam dobio samom promjenom router-a - 20 Mbps. Usporedbe radi, stara brzina je bila 5x sporija.

Nego, vratimo se na logiranje u sam router.

Svi reset-i ovoga svijeta neće pomoći poradi činjenice da sam VIP prije toga treba prepraviti firmware samog uređaja. Ovu informaciju dobih od strane VIP tehničara kojem sam plakao na telefon govoreći mu da uistinu trebam pomoć jer 24 sata nemam internet. Čovjek/tehničar u podršci se smilovao te je svojom remote magijom meni pustio vezu, podesio WiFi SSID, upogonio VIP TV... Na kraju razgovora uspješno smo testirali brzinu od 20 Mbps te sam se zakleo svojom čašću da ga slijede čevapi i piva prvi put kad ga vidim.

Hvala na odgovoru. Ukratko, možemo se ...... ? :D

edit. Ti je možda natukno da postoji šansa da uređaj ima admin login opciju?
Pozdrav,

ukoliko ne radi sa navedenom uputom treba se javiti u SZK.
Razina korisnika 3
Da malo dignem temu.

Nikakvi reseti ni slova O ili brojke 0 ne pomazu, kad taj njihov router navodno 24h od ukljucenja u struju ne da pristup na sucelje; info od jedne tehnicarke iz SZK. A ja ga samo trebam prebaciti iz routing moda u bridging... I tako opet ostadoh bez interneta bez prethodnog upozorenja. Ali tko mi kriv kad sam u bridgeu
Razina korisnika 4
@marbabi Molila bih te da kontaktiraš pozivom kolege kako bi ti pomogli. Hvala ti.
Razina korisnika 3
Vip Iva, upravo to sam i napravio te u postu naveo rijeci tvoje kolegice iz tehnicke podrske. Dakle, nema pomoci prva 24h! Ili me netko mulja...
Razina korisnika 3
Internet mi proradio nakon sto su me tehnicari prebacili u routing mode. Dakle jednostavan zakljucak: najnoviji router iz ponude "ubee" ne podrzava bridge mode; gdje li iskopate te proizvođače?

Jadan sam ja s vama...

Svejedno, svima vam želim Sretan Božić i uspješnu 2018. I da se malo popravite 😃
Također ne mogu se ulogirat u router nakon što sam tri puta kontaktiro službu za korisnike, koji su mi rekli gore navedeno što sam i učinio, no bez rezultata. Da li trebam čekati 24 sata od postavljanja uređaja, ko što je korisnik naveo gore ili moram ponovo po 4. put zvati službu za korisnike od kojih ću dobit isti odgovor ili da ih zamolim da prebacim u routing mode? Koje je konkretno rješenje?
Internet imam no ne mogu se ulogirat u router. Hvala.
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.


danas sam dobio router, user\user admin\admin root\root i tipične kombinacije sam isprobao a ni google odnosno Ubee stranica nisu bili od pomoći - nije radilo, mlada dama u tehničkoj podršci me ovako uputila i točno je, ne znam u čemu je kod Vas problem - možda je vraćen na tvorničke postavke?

serijski broj koji sam upisao piše na maloj Vip kutiji u kojoj je bio router i na samom routeru, na Ubee naljepnici
cijeli broj je oblika S/N:TVW6250S00020111 te sam u password upisao samo zadnjih 8 znamenki
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.
Da točno to sam napravio no ne radi. Istu stvar su i meni rekli iz tehničke podrške više puta, no ne funkcionira. Da bi mi nakraju tehničar promjenio WiFi šifru daljinski. Užas od routera.

danas sam dobio router, user\user admin\admin root\root i tipične kombinacije sam isprobao a ni google odnosno Ubee stranica nisu bili od pomoći - nije radilo, mlada dama u tehničkoj podršci me ovako uputila i točno je, ne znam u čemu je kod Vas problem - možda je vraćen na tvorničke postavke?

serijski broj koji sam upisao piše na maloj Vip kutiji u kojoj je bio router i na samom routeru, na Ubee naljepnici
cijeli broj je oblika S/N:TVW6250S00020111 te sam u password upisao samo zadnjih 8 znamenki
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ja sam sad kod ujaka pokušao pristupiti sučelju i nisam uspio, ali kada sam napravio reset routera putem tipke na poleđeni, uspio sam.

Ono što mene muči je što ne radi više usluga prikaza broja na starom telefonu. Na ovom bečičnom što su poslali radi, ali na starom neće. Pomislio sam da je neka razlika u protokolu pa se nešto može u postavkama promjeniti, ali u razgovoru s tehničkom podrškom nismo uspjeli ništa rješiti. Vjerojatno router ne podržava sve vrste protokola za CLIP. Na HT-u dok usluga nije bila prebačena je sve funkcioniralo 😞
Ja sam sad kod ujaka pokušao pristupiti sučelju i nisam uspio, ali kada sam napravio reset routera putem tipke na poleđeni, uspio sam.

Ono što mene muči je što ne radi više usluga prikaza broja na starom telefonu. Na ovom bečičnom što su poslali radi, ali na starom neće. Pomislio sam da je neka razlika u protokolu pa se nešto može u postavkama promjeniti, ali u razgovoru s tehničkom podrškom nismo uspjeli ništa rješiti. Vjerojatno router ne podržava sve vrste protokola za CLIP. Na HT-u dok usluga nije bila prebačena je sve funkcioniralo :(


Probo sam nekoliko puta i reset routera sa čacakilcom dok se sve lapmpice nisu resetirale, no bezuspješno.
Što se tiče prikaza broja telefona, naprijmer imam stari bežični telefon 10+ godina i to naprimjer radi.
Ja jednostvano mislim da je router zadnje smeće, pa eto tko je kakve sreće pa kako koga zapadne. Imo sam jedno 4-5 routera do sad i nikad nisam imo slučaj da se nisam mogo ulogirat u sučelje.

Odgovori