Riješeno

sto se događa??

  • 4 Listopad 2019
  • 7 odgovora
  • 293 pregleda

Sluzba za korisnike nedostupna ( odma izbaci poziv )a nemam interneta tj spojeno je na mrezu ali ne moze nista
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 4 Listopad 2019, 20:30

Ranije danas tijekom dana smo imali određenih poteškoća s pristupom internetu na određenom broju korisnika. Tijekom poteškoće je zbog velikog volumena poziva prema službi za korisnike dostupnost iste također bila smanjena, no dobre vijesti su da su sve poteškoće u međuvremenu riješene intervencijom naših tehničkih specijalista. Više informacija o samim uzrocima ćemo imati nakon detaljne analize cjelokupne poteškoće.
Pogledaj original

Odgovora 7

isto se dogada kod mene. Nemam internet, ali je prikazano da je spojeno na wifi. Tv radi. Isto tako kad se zove sluzba za korisnike uopce ne zvoni
Ista stvar i kod mene. Zovem oba broja i za inozemstvo i 0800, odmah izbacuje. Net na ruteru radi ali ne otvara stranice. Al pazi ti smradove kako su ubili telefone i bez ikakve obavijeti. 100 sranja imam a obavit na netu i ne mozes ni pitati nekoga nesto. Sramota! Na svu srecu mi istice ugovor uskoro.
Kod mene ista stvar (zapadni Zagreb - Malešnica).
Razina korisnika 2
KAKO nam javljaju brojni čitatelji koji su na A1 mreži, danas u popodnevnim satima ostali su bez interneta.
Mnogi javljaju kako ne mogu stupiti u kontakt sa službom za korisnike, a jedna osoba nam je javila kako su uspjeli razgovarati s A1 službom za korisnike te da su im rekli da je pao sustav.

Problemi diljem zemlje
Prema objavama na društvenim mrežama bez interneta je dio građana iz Zagreba, Splita, ali i ostalih dijelova zemlje.
Probajte sad nazvat pa ce te cuti sta ce vam reci
Proradilo prije par minuta.
Razina korisnika 2
Ranije danas tijekom dana smo imali određenih poteškoća s pristupom internetu na određenom broju korisnika. Tijekom poteškoće je zbog velikog volumena poziva prema službi za korisnike dostupnost iste također bila smanjena, no dobre vijesti su da su sve poteškoće u međuvremenu riješene intervencijom naših tehničkih specijalista. Više informacija o samim uzrocima ćemo imati nakon detaljne analize cjelokupne poteškoće.

Odgovori