Svakih par minuta router ugasi DSL (lampica se ugasi na routeru) i onda nema interneta 30ak sekundi i tako stalno.
Postoji li nešto što ja mogu napravit na routeru prije zvanja tehničke službe
Možeš.
Pošto se radi o DSL konekciji, pokušaj sljedeće:
- ako imaš više telefona u kući, a neki koristi telefonsku paricu bez razdjelnika (splitter), isključi ih iz zida i vidi događa li se problem i dalje.
- ako imaš telefon putem VoIP standarda (telefon je spojen izravno u router), ne bi ni trebao imati splitter, ali ako ga imaš, ukloni ga i router spoji izravno u zid.
- pokušaj isključiti i ponovno uključiti router.
Ako ništa od navedenog ne pomogne, negdje nastaje smetnja na parici i to je potrebno prijaviti tehničkoj podršci.
Pošto se radi o DSL konekciji, pokušaj sljedeće:
- ako imaš više telefona u kući, a neki koristi telefonsku paricu bez razdjelnika (splitter), isključi ih iz zida i vidi događa li se problem i dalje.
- ako imaš telefon putem VoIP standarda (telefon je spojen izravno u router), ne bi ni trebao imati splitter, ali ako ga imaš, ukloni ga i router spoji izravno u zid.
- pokušaj isključiti i ponovno uključiti router.
Ako ništa od navedenog ne pomogne, negdje nastaje smetnja na parici i to je potrebno prijaviti tehničkoj podršci.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.