Riješeno

raskid ugovora zbog smrti oca

  • 5 February 2020
  • 1 odgovor
  • 5672 pregleda

Poštovani/a 

 

Zanima me:

1). Što je potrebno od dokumenta za raskid ugovora zbog smrti oca na kojeg su bile ugovorene usluge i gdje poslovnice,email,fax ?

2). Koliko traje proces raskida ugovora? Ne zanima me novi ugovor. Hvala

3).  Gdje dobiti potvrdu da su svi računi plaćeni od trenutka osnivanja pretplatičkog ugovora do raskida?

(Da nebi kasnije bilo izmišljenih dugova i ovrha) jer su dosada računi bili podmireni u dospijeću datuma naplate. Jer ipak vodim evidenciju i čuvam potvrde plaćanja 😁

4.). Gdje vratit router/modem?  isto tako kome poslat potvrdu da je vraćen? (Da nebi rekli kasnije nije vraćen i izmislili dug/ovrhu).

Molim odgovor da to riješim jer mi je u planu iselit iz Hrvatske

Hvala i lp

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 5 February 2020, 09:49

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav dario00,

zahtjev za raskid ugovora u slučaju smrti vlasnika usluge treba sadržavati vlastoručno potpisan zahtjev i presliku osobne iskaznice (od podnositelja zahtjeva), te Smrtni list vlasnika usluge.

Zahtjev se može napraviti na prodajnom mjestu (popis se nalazi na stranici https://bit.ly/31thYQT) ili poslati poštom na adresu Vrtni put 1, 10000 Zagreb, faksom na broj 091 7124 049 te mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr.

Raskid se obrađuje kroz par radnih dana ovisno o uslugama.

Pisana potvrda o podmirenju svih dugova može se zatražiti mailom na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr. Svakako je potrebno pripaziti na posljednji račun koji dolazi početkom sljedećeg kalendarskog mjeseca, te tek nakon plaćanja navedenoga računa zatražiti potvrdu o podmirenju.

Uređaji se vraćaju poštom o trošku A1 na adresu; Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb.

Odgovori