Neznam gdje mogu slati prigovor pa sam poslao sluzbi za korisnike i ovdje na forum.
- dok sam bio kod AMIS-a nisam imao ovakvih problema.
- agent A1 sluzbe me je nagovorio na uslugu 3u1, uz obecanje brzeg interneta, vise tv kanala i jeftinijoj mjesecnoj naknadi.
- tehnicka sluzba sa terena mi je savjetovala da trazim da me u A1 prebace na A1 i da me daju opremu od A1 a ne od AMIS-a. To su rekli na osnovu toga sto imam ELTEK modem, a modem od A1 je HUAWEI. Tehnicari sa terena su mi rekli da su kod mene sve promijenili sto su mogli i da nemaju vise sta mijenjati (modem, digitalni prijemnik)
Kroz razgovor sa drugim korisnicima, a mojim bliskim poznanicima i prijateljima naisao sam i na ovu situaciju. Covjek se zalio na usluge ali su problemi i dalje se ponavljali. Odlucio je raskinuti ugovor i prijeci kod drugoga operatera, no agent dugog operatera mu je savjetovao ovako:
-nemoj ih tuziti , plati penale ili pricekaj da ti istekne ugovor. U konacnici ti gubis sud, vjeruj mi.
Prijatelj je platio penale , a agent mu je dao neke pogodnosti izmedu ostaloga potrosacku karticu sa 400kn koju moze bilo gdje koristiti i paket sa vise tv kanala a po nizoj cijeni.
Narocito me nervira sto nakon prituzbi sluzbi za korisnike dobijem na mobitel sms sa anketom:
"Dali biste preporucili A1 prijateljima/znancima?
ocijenite od 1 do 10"
-nisam ispunjavao anketu. Ignorirao sam ju.
Sluzba za korisnike je bila ljubazna i imala je zelju otkloniti mi kvar, ali eto nije do njih.
Evo i kvarova koje sam prijavljivao sluzbi za korisnike i izlazak tehnicara.
29.12.2018 22:30
Trazi me pin za novu tv, nemogu gledati novuTV
3.1.2019
Trazi me pin, ukucam 1234 nakon sto predem na drugi kanal ponovo trazi
2.2.2019 21:25
Htv1 trazi pin 1234
15.2.2019 11:47
Nema interneta
28.5.2019
Paketi greska, trenutno nije moguce prikazati dostupne TV kanale
Sluzba ce poslati tehnicara 18.2. izmedu 11:00 i 13:00
13.6.2019
Nakon 10min gledana TV smrzne se slika, fiksni telefon ne radi
6.7.2019 15:00
Nestala Internet konekcija wifi i zica
4.7.2019
Nema interneta
9.7.2019 8:50
Nema interneta, zvao tehnicku sluzbu
Doslo samo od sebe
13.7.2019 12:20
Nema tv kanala
resetirali iz sluzbe za podrsku
14.7.2019
Prekinula se 2x Internet veza
Resetirao tako da sam iskljucio napajanje na 2min
26.7.2019 12:30
Nema interneta, zvao teh.sluzbu
27.7.2019
Nema interneta
Poslat ce tehnicara
31.7.2019 oko 11:00
Zamijenjen modem ELTEK R3621W2
31.7.2019 18:00
Nije bilo tv kanala. Pojave se i nestanu
Iskljucio i ukljucio i nista. Morao zvati teh.sluzbu
6.8.2019 00:33
Nema interneta, nema fiksnog telefona. Zvao sa mobitela
Poslat ce servisera
26.8.2019 16:00
Nema slike na tv
Resetirao digitalni prijemnik. Poslat ce servisera
1.9.2019
Slika na tv prijemniku blokirana a ton zavlaci
1.9. nisu radili. Kvar prijavio 2.9
2.9. 2019 18:30
Pucanje Internet veze
Sluzba vidi problem poslat ce tehnicara
3.9.2019 9:30
Tehnicar zamjenio fs5 transmiter
9.9.2019 23:50
Nema interneta
Resetirano od strane podrske
10.09.2019 14:13
Nema interneta
Sluzba resetirala i pitala: "dali sada ima?"
10.9.2019 17:05
Nema interneta
Serviser rekao da je do centrale, podrska potvrdila to . Poslat ce tehnicara
12.9. 2019 10:00
Tehnicar zvao i rekao da nema kod mene sta promijeniti. Stvar je do centrale i do opreme. Ja sam na opremi AMISA a ne VIP-a. Modem je ELTEK. VIP-modem je HUAWEI.
Dao mi savjet da ako vec placam uslugu sve u jedan (3u1) da mi iz VIP-a i to naprave a ne da me drze na opremi AMISA a placam A1. Rekao da pisem i trazim zamjenu AMIS-ove opreme VIP-ovom od optickog kabla pa nadalje