problemi sa internetom (kabl i wifi), moja iskustva

  • 12 September 2019
  • 5 odgovora
  • 5196 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 9 odgovora
Dobar dan!
Neznam gdje mogu slati prigovor pa sam poslao sluzbi za korisnike i ovdje na forum.

  • dok sam bio kod AMIS-a nisam imao ovakvih problema.
  • agent A1 sluzbe me je nagovorio na uslugu 3u1, uz obecanje brzeg interneta, vise tv kanala i jeftinijoj mjesecnoj naknadi.
  • tehnicka sluzba sa terena mi je savjetovala da trazim da me u A1 prebace na A1 i da me daju opremu od A1 a ne od AMIS-a. To su rekli na osnovu toga sto imam ELTEK modem, a modem od A1 je HUAWEI. Tehnicari sa terena su mi rekli da su kod mene sve promijenili sto su mogli i da nemaju vise sta mijenjati (modem, digitalni prijemnik)
Znaci, sljedeci korak, prema rijecima tehnicara je, kompletna izmjena AMIS opreme od optike do modema. Postavljanje VIP optike i modema.

Kroz razgovor sa drugim korisnicima, a mojim bliskim poznanicima i prijateljima naisao sam i na ovu situaciju. Covjek se zalio na usluge ali su problemi i dalje se ponavljali. Odlucio je raskinuti ugovor i prijeci kod drugoga operatera, no agent dugog operatera mu je savjetovao ovako:

-nemoj ih tuziti , plati penale ili pricekaj da ti istekne ugovor. U konacnici ti gubis sud, vjeruj mi.

Prijatelj je platio penale , a agent mu je dao neke pogodnosti izmedu ostaloga potrosacku karticu sa 400kn koju moze bilo gdje koristiti i paket sa vise tv kanala a po nizoj cijeni.

Narocito me nervira sto nakon prituzbi sluzbi za korisnike dobijem na mobitel sms sa anketom:

"Dali biste preporucili A1 prijateljima/znancima?
ocijenite od 1 do 10"

-nisam ispunjavao anketu. Ignorirao sam ju.

Sluzba za korisnike je bila ljubazna i imala je zelju otkloniti mi kvar, ali eto nije do njih.

Evo i kvarova koje sam prijavljivao sluzbi za korisnike i izlazak tehnicara.


29.12.2018 22:30
Trazi me pin za novu tv, nemogu gledati novuTV

3.1.2019
Trazi me pin, ukucam 1234 nakon sto predem na drugi kanal ponovo trazi

2.2.2019 21:25
Htv1 trazi pin 1234

15.2.2019 11:47
Nema interneta

28.5.2019
Paketi greska, trenutno nije moguce prikazati dostupne TV kanale
Sluzba ce poslati tehnicara 18.2. izmedu 11:00 i 13:00

13.6.2019
Nakon 10min gledana TV smrzne se slika, fiksni telefon ne radi

6.7.2019 15:00
Nestala Internet konekcija wifi i zica

4.7.2019
Nema interneta

9.7.2019 8:50
Nema interneta, zvao tehnicku sluzbu
Doslo samo od sebe

13.7.2019 12:20
Nema tv kanala
resetirali iz sluzbe za podrsku

14.7.2019
Prekinula se 2x Internet veza
Resetirao tako da sam iskljucio napajanje na 2min

26.7.2019 12:30
Nema interneta, zvao teh.sluzbu

27.7.2019
Nema interneta
Poslat ce tehnicara

31.7.2019 oko 11:00
Zamijenjen modem ELTEK R3621W2

31.7.2019 18:00
Nije bilo tv kanala. Pojave se i nestanu
Iskljucio i ukljucio i nista. Morao zvati teh.sluzbu

6.8.2019 00:33
Nema interneta, nema fiksnog telefona. Zvao sa mobitela
Poslat ce servisera

26.8.2019 16:00
Nema slike na tv
Resetirao digitalni prijemnik. Poslat ce servisera

1.9.2019
Slika na tv prijemniku blokirana a ton zavlaci

1.9. nisu radili. Kvar prijavio 2.9

2.9. 2019 18:30
Pucanje Internet veze
Sluzba vidi problem poslat ce tehnicara

3.9.2019 9:30
Tehnicar zamjenio fs5 transmiter

9.9.2019 23:50
Nema interneta
Resetirano od strane podrske

10.09.2019 14:13
Nema interneta
Sluzba resetirala i pitala: "dali sada ima?"

10.9.2019 17:05
Nema interneta
Serviser rekao da je do centrale, podrska potvrdila to . Poslat ce tehnicara

12.9. 2019 10:00
Tehnicar zvao i rekao da nema kod mene sta promijeniti. Stvar je do centrale i do opreme. Ja sam na opremi AMISA a ne VIP-a. Modem je ELTEK. VIP-modem je HUAWEI.
Dao mi savjet da ako vec placam uslugu sve u jedan (3u1) da mi iz VIP-a i to naprave a ne da me drze na opremi AMISA a placam A1. Rekao da pisem i trazim zamjenu AMIS-ove opreme VIP-ovom od optickog kabla pa nadalje

Odgovora 5

Posto sam i pisanim putem slao zahtijev za promijenu opreme tako sam odgovor i dobio, u pisanom obliku.
Kaze: zahtijev za promjenu tehnologije je moguce podnijeti na nasem prodajnom mjestu .

Otisao sam na prodajno mjesto i pitao u svezi promjene tehnologije. Nakon sto su prepisali broj sa moje osobne sve im se pokazalo i krece objasnjenje:

sluzbena osoba: Vas problem mozemo rijesiti tako da Vas vratimo na koaksijalni kabl.

ja: zasto bi me vratili, pa kod Amisa sam bio na optici i sve je bilo u redu?

sluzbena osoba: da, ali sada da bi otklonili te smetnje jedina mogucnost je da Vas vratimo na koaksijalni kabl.

ja: i sta ce se promijeniti?

sluzbena osoba: smanjit ce vam se brzina interneta, nece biti vise max 100 nego max 70, znaci varirat ce izmedu 50 do 70, a morat cete potpisati novi ugovor na 24 mjeseca

ja: molim?!, pa cekajte malo, platio sam za optiku a sada me vracate na manju brzinu za istu cijenu i jos se moram vezati sa novim ugovor na 2 godine.

sluzbena osoba: da , tako je. To je jedini nacin da otklonimo ucestale kvarove koje imate.

ja: ne pristajem na to.

sluzbena osoba: nemorate.

ja: žalit cu se.

sluzbena osoba: zalite se.

Evo, tako je danas prosao dan.

Nemam novaca placati odvjetnike i vuci se po sudovima, na kraju cu pretplatiti sve to.

prigovor i reklamacije na usluge elektronickih komunikacija

Prigovor i reklamacija provode se kroz dva stupnja kod operatora, a nakon toga se možete obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM)


Znaci moram jos jednom uputiti zalbu operateru, a zatim idem u postupak pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Zato bi molio ako netko ovo cita da mi da smjernice u vezi pisanja zalbe operateru.

Ugovor mi traje kod A1 do 1 mjeseca 2021, tako da bi molio da mi se ne salju ponude za prelazak kod drugoga operatera. Preci cu samo u slucaju da uspijem raskinuti ovaj ugovor, legalno, kod A1 ili kod isteka ugovora a to znaci 2021g. Kome cu ovisi o uslugama i operaterima na dan raskida/isteka ugovora.

Hvala!
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav @igrgi , svakako ti predlažem da nam se javiš prigovorom na sluzba.za.korisnike@a1.hr. Ako želiš dodatnu provjeru po svojim podacima, pošalji nam privatnu poruku OVDJE

užas

Velika kazastrofa je šta A1 radi sa svojom uslugom ponekada nema podrške

 

elf bar

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pa što ako se vratiš na koaksijalni? Na njemu je brzina u Super Internet tarifi do 200 Mbit/s, a na Turbo do 1Gbit/s, odnosno isto kao na optici. Ne kužim zašto svi forsiraju tu optiku kad koaksijalni pruža sve samo identično što se ne zove optika neko koaksijalni. Ova brzina koju si spomenuo je vjerojatno na starom paketu, napravi migraciju na MOZAIK ponudu i imat ćeš jednu od dvije gore navedene. Ne kužim za što ćeš se točno žaliti? Na to što se kabel zove koaksijalni, a ne optika?

Odgovori