problemi sa internetom (kabl i wifi), moja iskustva

  • 12 Rujan 2019
  • 2 odgovora
  • 505 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 8 odgovora
Dobar dan!
Neznam gdje mogu slati prigovor pa sam poslao sluzbi za korisnike i ovdje na forum.

  • dok sam bio kod AMIS-a nisam imao ovakvih problema.
  • agent A1 sluzbe me je nagovorio na uslugu 3u1, uz obecanje brzeg interneta, vise tv kanala i jeftinijoj mjesecnoj naknadi.
  • tehnicka sluzba sa terena mi je savjetovala da trazim da me u A1 prebace na A1 i da me daju opremu od A1 a ne od AMIS-a. To su rekli na osnovu toga sto imam ELTEK modem, a modem od A1 je HUAWEI. Tehnicari sa terena su mi rekli da su kod mene sve promijenili sto su mogli i da nemaju vise sta mijenjati (modem, digitalni prijemnik)
Znaci, sljedeci korak, prema rijecima tehnicara je, kompletna izmjena AMIS opreme od optike do modema. Postavljanje VIP optike i modema.

Kroz razgovor sa drugim korisnicima, a mojim bliskim poznanicima i prijateljima naisao sam i na ovu situaciju. Covjek se zalio na usluge ali su problemi i dalje se ponavljali. Odlucio je raskinuti ugovor i prijeci kod drugoga operatera, no agent dugog operatera mu je savjetovao ovako:

-nemoj ih tuziti , plati penale ili pricekaj da ti istekne ugovor. U konacnici ti gubis sud, vjeruj mi.

Prijatelj je platio penale , a agent mu je dao neke pogodnosti izmedu ostaloga potrosacku karticu sa 400kn koju moze bilo gdje koristiti i paket sa vise tv kanala a po nizoj cijeni.

Narocito me nervira sto nakon prituzbi sluzbi za korisnike dobijem na mobitel sms sa anketom:

"Dali biste preporucili A1 prijateljima/znancima?
ocijenite od 1 do 10"

-nisam ispunjavao anketu. Ignorirao sam ju.

Sluzba za korisnike je bila ljubazna i imala je zelju otkloniti mi kvar, ali eto nije do njih.

Evo i kvarova koje sam prijavljivao sluzbi za korisnike i izlazak tehnicara.


29.12.2018 22:30
Trazi me pin za novu tv, nemogu gledati novuTV

3.1.2019
Trazi me pin, ukucam 1234 nakon sto predem na drugi kanal ponovo trazi

2.2.2019 21:25
Htv1 trazi pin 1234

15.2.2019 11:47
Nema interneta

28.5.2019
Paketi greska, trenutno nije moguce prikazati dostupne TV kanale
Sluzba ce poslati tehnicara 18.2. izmedu 11:00 i 13:00

13.6.2019
Nakon 10min gledana TV smrzne se slika, fiksni telefon ne radi

6.7.2019 15:00
Nestala Internet konekcija wifi i zica

4.7.2019
Nema interneta

9.7.2019 8:50
Nema interneta, zvao tehnicku sluzbu
Doslo samo od sebe

13.7.2019 12:20
Nema tv kanala
resetirali iz sluzbe za podrsku

14.7.2019
Prekinula se 2x Internet veza
Resetirao tako da sam iskljucio napajanje na 2min

26.7.2019 12:30
Nema interneta, zvao teh.sluzbu

27.7.2019
Nema interneta
Poslat ce tehnicara

31.7.2019 oko 11:00
Zamijenjen modem ELTEK R3621W2

31.7.2019 18:00
Nije bilo tv kanala. Pojave se i nestanu
Iskljucio i ukljucio i nista. Morao zvati teh.sluzbu

6.8.2019 00:33
Nema interneta, nema fiksnog telefona. Zvao sa mobitela
Poslat ce servisera

26.8.2019 16:00
Nema slike na tv
Resetirao digitalni prijemnik. Poslat ce servisera

1.9.2019
Slika na tv prijemniku blokirana a ton zavlaci

1.9. nisu radili. Kvar prijavio 2.9

2.9. 2019 18:30
Pucanje Internet veze
Sluzba vidi problem poslat ce tehnicara

3.9.2019 9:30
Tehnicar zamjenio fs5 transmiter

9.9.2019 23:50
Nema interneta
Resetirano od strane podrske

10.09.2019 14:13
Nema interneta
Sluzba resetirala i pitala: "dali sada ima?"

10.9.2019 17:05
Nema interneta
Serviser rekao da je do centrale, podrska potvrdila to . Poslat ce tehnicara

12.9. 2019 10:00
Tehnicar zvao i rekao da nema kod mene sta promijeniti. Stvar je do centrale i do opreme. Ja sam na opremi AMISA a ne VIP-a. Modem je ELTEK. VIP-modem je HUAWEI.
Dao mi savjet da ako vec placam uslugu sve u jedan (3u1) da mi iz VIP-a i to naprave a ne da me drze na opremi AMISA a placam A1. Rekao da pisem i trazim zamjenu AMIS-ove opreme VIP-ovom od optickog kabla pa nadalje

Odgovora 2

Posto sam i pisanim putem slao zahtijev za promijenu opreme tako sam odgovor i dobio, u pisanom obliku.
Kaze: zahtijev za promjenu tehnologije je moguce podnijeti na nasem prodajnom mjestu .

Otisao sam na prodajno mjesto i pitao u svezi promjene tehnologije. Nakon sto su prepisali broj sa moje osobne sve im se pokazalo i krece objasnjenje:

sluzbena osoba: Vas problem mozemo rijesiti tako da Vas vratimo na koaksijalni kabl.

ja: zasto bi me vratili, pa kod Amisa sam bio na optici i sve je bilo u redu?

sluzbena osoba: da, ali sada da bi otklonili te smetnje jedina mogucnost je da Vas vratimo na koaksijalni kabl.

ja: i sta ce se promijeniti?

sluzbena osoba: smanjit ce vam se brzina interneta, nece biti vise max 100 nego max 70, znaci varirat ce izmedu 50 do 70, a morat cete potpisati novi ugovor na 24 mjeseca

ja: molim?!, pa cekajte malo, platio sam za optiku a sada me vracate na manju brzinu za istu cijenu i jos se moram vezati sa novim ugovor na 2 godine.

sluzbena osoba: da , tako je. To je jedini nacin da otklonimo ucestale kvarove koje imate.

ja: ne pristajem na to.

sluzbena osoba: nemorate.

ja: žalit cu se.

sluzbena osoba: zalite se.

Evo, tako je danas prosao dan.

Nemam novaca placati odvjetnike i vuci se po sudovima, na kraju cu pretplatiti sve to.

prigovor i reklamacije na usluge elektronickih komunikacija

Prigovor i reklamacija provode se kroz dva stupnja kod operatora, a nakon toga se možete obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM)


Znaci moram jos jednom uputiti zalbu operateru, a zatim idem u postupak pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Zato bi molio ako netko ovo cita da mi da smjernice u vezi pisanja zalbe operateru.

Ugovor mi traje kod A1 do 1 mjeseca 2021, tako da bi molio da mi se ne salju ponude za prelazak kod drugoga operatera. Preci cu samo u slucaju da uspijem raskinuti ovaj ugovor, legalno, kod A1 ili kod isteka ugovora a to znaci 2021g. Kome cu ovisi o uslugama i operaterima na dan raskida/isteka ugovora.

Hvala!
Pozdrav @igrgi , svakako ti predlažem da nam se javiš prigovorom na sluzba.za.korisnike@a1.hr. Ako želiš dodatnu provjeru po svojim podacima, pošalji nam privatnu poruku OVDJE

Odgovori