Problem sa otklanjanjem kvarova VIP_Amis

  • 23 November 2017
  • 0 odgovora
  • 243 pregleda

Razina korisnika 3
Poštovani svi koji čitate! Malo "zabave" sa čuvenim VIPnetom, njihovom stručnošću i brzinom reagiranja na prijavljenu smetnju. Dakle, kao prvo smetnja se vuče od početka VIPnetove "famozne" migracije Amisovih korisnika na svoje servere ili što već, jer ja sam samo neuk korisnik kojem od službenog datuma prijave 04. listopada, glavna smetnja i dalje nije uklonjena. Tek sam 21. listopada dobio službenu potvrdu e-mailom sadržaja: "... potvrđujem da su primjećene globalne poteškoće sa interaktivnim uslugama na ITPV usluzi te je u procesu otklanjanja. Vjerujemo da će biti otklonjeno u najbržem mogućem roku." Slijedeći korak, pošto sam se službeno žalio na uslugu kao i na račun, im je bio izlazak na teren, tj. došli su stručnjaci, vidjeli da imam opremu na kojoj piše AMIS i pristupili zamjeni opreme. To se čak i pokazalo dobrim jer mi je odziv programskog vodiča bio bolesno spor. Nakon zamjene, je dakle odziv programskog vodiča postao normalne brzine i to je sve. Jednako tako nisam imao pregled odlaznih poziva što su uspjeli napraviti tek 06. studenog, dakle mjesec dana kasnije. I da, da ne zaboravim, jedna zanimljivost. Ljudi koji su mi došli zamijeniti opremu su iz Rijeke. Dakle i to govori koliko je VIPnet ušao nespreman u posao. Najveći problem koji stalno ističem od početka je zamrzavanje slike kada gledam neki sadržaj kroz vremenski pomak. Vidi se mali pomak, jer ujutro kada nema gužve još nekako ide, ali navečer ako gledam bilo što kroz vremenski pomak, uglavnom su smetnje i dalje kao prvog dana, zamrzavanje slike i tona i tako svako malo više ili manje.
Molio bih moderatore da mi ne odgovaraju jer mi nemaju što pametnog odgovoriti i ne mogu utjecati na rješenje problema, kao i korisnike koji si skupljaju kojekakve bedž-eve, jer nema smisla. Ako im je stalo do broja odgovora i bedža onda izvolite.
Već sam rekao da je ovaj forum obična glupost izmišljena kako bi ljudi gubili vrijeme i smanjili pritisak na službu prijava smetnji, a njihova web "tehnička pomoć" totalni promašaj koji gotovo ničemu ne služi. Ali dobro, barem netko radi i dobiva osobni dohodak.
Lijep pozdrav!

0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori