Riješeno

Problem sa otklanjanjem kvara

  • 11 November 2017
  • 10 odgovora
  • 3723 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora
Pošto učestalo nema uslugu (internet veza žičana), i otklanjanje kvarova traje preko tjedan dana.
Zanima me koliko dana bez usluge mora proći da bi se ugovor mogao raskinuti bez penala,
jer ovakva usluga nema više smisla.
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 13 November 2017, 13:34

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3
Chavez pozdrav. Uvijek možeš poslati pravovaljan prigovor/zahtjev http://bit.ly/1rgoSRd. Jesi li prijavio sve poteškoće s korištenjem? S kojima se točno susrećeš? Možda ti mi možemo dati koji koristan savjet.
Razina korisnika 1
Poštovana Sanja, kvar je prijavljen u srijedu 08.11.2017, danas je prošao zakonski rok od pet dana kada bi se po pravilniku HAKOM-a trebao otkloniti kvar koji je nastao na opremi koja je u najmu, pošto je kvar na liniji a u pravilniku nisam mogao naći koji je zakonski rok za odklanjanje takvog kvara. Jednino što me zanima u ovom trenutku je kad se može raskinuti ugovor (bez naknade) pošto 6 dana nemam uslugu. Korisnika ste izgubili samo je pitanje dali će to biti sada ili po isteku ugovora.
Pošto svi izbjegavaju dati tu informaciju od tehničke službe koja prebacuje na službu za račune pa oni isto neznaju koji je to rok
mogu samo zaključiti da imate needucirane ljude za taj posao ili ste jednostavno naša prava balkanska kompanija koja mulja i laže tko i svi u ovoj napaćenoj državi.

Lijepi pozdrav

Razočarani korisnik.
Razina korisnika 3
E, pa gospon CHAVEZ u potpunosti te razumijem i podržavam. Nažalost, od toga nema puno koristi. Da nisi jedini, evo i ja se javljam pošto sam prijavio smetnju još 04. listopada i do danas to nije riješeno. Jedino što sam dobio odgovor da je primijećeno kod većeg broja Amisovih korisnika imaju iste smetnje pri vremenskom pomaku jer mi se slika i ton "zamrzavaju" ili prekidaju i nikome ništa. A račun sam uredno dobio. Inače, koliko znam Vipnet je u 100% vlasništvu Telecom Austria Group-e. No to ništa ne znači jer je više nego očito da se kod nas mogu ovako bezobrazno i bahato ponašati prema korisnicima. Vjerujem da će iznaći nemoguće ili neprihvatljive razloge raskida ugovora. I ja jedva čekam da mi prođe ugovorna obaveza sa njima i sigurno nikada više. Rekao sam da ću ostatak vremena iskoristiti da svima i na sve moguće načine objasnim svoja negativna iskustva sa VIPnetom.
Lijep pzdrav!
Razina korisnika 1
Kako je ovo žalosno prošlo je 12 dana a gospoda se još nisu udostojila otkloniti kvar, takav šlamperaj to je neopisivo.
Izgubiti tri dana samo zato što tehničar nezatvori radi nalog, i onda to prizaju. A kasnije se čude od kuda takva informacija.
Ponašaju se kao da su zadruga u vrijeme komunizma nitko ništa nezna i nitko nije za ništa odgovoran.
Netko gadno neradi svoj posao zbog čega ispašta krajni korisnik.
Imati kao nekakvu "tehničku podršku" na facebook-u, imati forum za korisnike, na kraju služba na korisnike koja bi trebala biti naj kompetentnija i od svega toga ništa svuda lupiš u zid.
Može vas biti sram.
Razina korisnika 4
@Chavez zbilja mi je žao zbog negativnog iskustva 😕 Provjerit ćemo gdje je zapelo, ali nam za to trebaju podaci vlasnika usluge, opis i kontakt broj. Da nam ne bi bili javni, molim te, pošalji nam ih OVDJE
Poštovani,
i ja bih se složio sa vama, jer i mene već skoro mjesec dana vuku za nos, te plaćam uslugu koja mi ne radi i tv prijemnik koji sam kupio za produljenje ugovorne obveze, a koji sam dobio razbijen.
Naime, bio sam korisnik HT-a i isti su puno profesionalniji od VIP-a, te sam jako razočaran što sam se uopće i prebacivao na VIP.
Krenuo bih redom, negdje početkom 10. mjeseca 2017. godine produljio sam ugovornu obvezu za VIP trio paket, te sam iskoristio pogodnost za kupnju TV uređaja LG smart TV-a, koji mi je nakon potpisivanja ugovora dostavljen 31.10.2017. godine. Kada sam isti raspakirao, složio na postolje, stavio baterije u daljinski pa ga uključio, nakon čega sam utvrdio da je na istom pukao ekran sa unutarnje strane. Vanjskih vidljivih oštećenja na TV-u nije bio. Odmah sam nazvao VIP-ovu službu za korisnike kako bih prijavio oštećenje na televizoru. Tamo mi je njihov operater bezobrazno rekao, još je čak i vikao na mene kako oni nemaju ništa sa tim, te da TV nosim u ovlašteni servis. Nakon toga nazvao sam LG službu za korisnike kako bih prijavio navedeno oštećenje. Kako su mi i oni rekli da nemaju ništa sa tim, ponovno sam nazvao VIP-ovu službu za korisnike i zahtijevao zamjenu oštećenog televizora novim. U tom razgovoru operaterka mi je rekla kako će mi novi televizor biti dostavljen idući tjedan, odnosno kako će se izvršiti zamjena novim. Sljedeći tjedan je prošao, a i mogućnost da raskinem ugovornu obvezu bez penala, te kako nisam dobio televizor, ponovno sam nazvao službu za korisnike gdje su mi rekli kako takva procedura nije moguća, već da će se u roku 15 dana izvršiti prikup uređaja, odnosno da će pokupiti razbijeni TV, izvršiti inspekciju na servisu, te ako se utvrdi da ja nisam kriv za puknuće TV-a u roku 15 dana da će mi stići novi TV. Tada sam revoltiran što su me lagali izvršio raskid ugovorne obveze bez obzira na sve, koju sam ipak nakon nekoliko dana povukao, jer su mi obećali dostaviti novi TV u roku 5 dana. Kako sam se u međuvremenu još nekoliko puta interesirao kada ću dobiti TV, svaki puta sam dobivao različite odgovore, te više ne znam što bih napravio. Kako sam današnjega dana zadnji puta kontaktirao njihovu službu za korisnike vezano za razbijeni TV opet su spomenuli neki drugi rok.
Još bih napomenuo kako mi ni njihova digitalna televizija ne radi već oko 2 tjedna, tako da ne znam više kome da se obratim.

Molim nekoga ako ima nekakvo pametno rješenje da mi odgovori!
Također, gospodo iz VIP-a koliko još moram čekati svoj TV, kao i signal digitalne televizije?

Mislim da tako jedna velika firma, koja se reklamira na "sva zvona" sve probleme prebacuje na krajnjeg korisnika i kupca da je to jadno i sramotno, kao i njihovi operateri koji lažu klijente od kojih žive. Kako je već gore jedan gospodin napisao "izgubili ste još jednog korisnika" samo je pitanje vremena, jer ovo je više nego sramota što radite korisnicima.

Lijepi pozdrav

Jako, jako razočarani korisnik:(
Razina korisnika 1
Nakon 16 dana sam dobio uslugu, a na način da sam sam zvao službu za korisnike HT-a koji su bili jako susretljivi i oni mi riješili problem tražuči od VIP-a objašnjenje.
Iako sam više puta upozoravao tehničku službu VIP-a da HT nije zaprimio nikakvu prijavu od njih na što su oni izričito odbijali. Problem je bio što VIP uopće nije proslijedio radni nalog HT-u da bi oni mogli izaći da otklone kvar. Takvu tvrdoglavosti njihove tehničke podrške nije za opisati valjda su to shvaćali kao uvredu kad sam ih uporozavao na problem. Iako je bilo dovoljno samo malo više truda. 15 dan nazovem tehničku podršku a njihovo pitanje koja lampica nesvijetli dobio sa na živce momentalno. Mogu si misliti koju torturu prolaze stariji korisnici koji nisu vični tehnologiji. Najvjerovatnije ni danas još nebi imao uslugu da nisam kontaktirao tehničku podršku HT-a. O ovome cu obavijesti i HT i HAKOM pisanim dopisom. Naravno da sam zatražio sporazumni raskid ugovora. Duboko razočarenje i bespomoćnost jer zakon je pisan da oguli korisnika koji mora plaćati iako nema uslugu. Apeliram na sve koji imaju takva iskustva da to prijave HAKOM-U. Nadam se da ću uskoro biti bivši korisnik.
Razina korisnika 3
MARIO5 i CHAVEZ - pridružujem Vam se u Vašem razočarenju u "veliki" VIPnet. Međutim,od toga nema pomoći osim moralne podrške. Kod mene greška stoji gotovo istog intenziteta kao i kada sam ju prijavio 04. listopada. Ne znam što bih tu mogao pametnoga reći. Više je nego očito da žele uz što manje ulaganje izvući i izmusti što više novaca, da nemaju dovoljno djelatnika a možda im pri tome fali ponajviše stručnjaka. Možda griješim, ali ne znam što drugo reći da se smetnja sa vremenskim pomakom povlači već skoro dva mjeseca. Zar to nije bahato, arogantno i bezobrazno ponašanje spram korisnika. Ovaj forum i njihovi moderatori mi ni u čemu nisu pomogli. Nisu mi čak mogli odgovoriti zašto pri prikazu odlaznih poziva uz vrijeme trajanja razgovora, posebno se bilježi i jedna sekunda. Čega, nemam pojma. Čak sam slao i ispis toga da im bude jasnije i gospoda moderatori mi nisu čak ni na to znali odgovoriti. I to govori dosta za njih, odnosu, stručnosti, koordinaciji sa službama, samim unutarnjim odnosima, a na kraju i bezveznosti ovog foruma, osim da se čovjek malo "ispuca" u svojoj frustriranosti i nemoći naspram takvog bezobraznog ponašanja prema korisnicima.
Evo i ja da se pridruzim kodmene smetnje traju skoro od 9mj,a pojacalo se prosli tjedan kad sam izgubio internet i telefon,jucer oko 11h sati pojavio se signal interneta i telefona i sve je bilo ok osim sto nisam mogao uci u ruter ali evo danas popodne opet ostanem bez telefona a internet imam,razgovaram s podrskom i kaz da treba valjda registrirati broj posto je iz amisa,pa kako to ako je jucer radio do danas popodne ocigledno da se tamo neko igra,bojim ga serestartat da ne izgubim i internet eto ima nas malo vise:@:@
Razina korisnika 1
Jednostavno needuciranost tehničke službe, a za to nisu krivi tehničari nego njihov poslodavac koji im nije
pružio adekvatnu obuku jer toliko kontradiktornih informacija, svaki telefonski poziv službi druga priča.
Jer VIP nečine odašiljači ni vaši paketi sve vam je to đžaba.
Čini ga ljudi, educirani kadar koji će korisniku omogućiti kvalitetnu podršku kada nastupe problemi.
Kvarovi se dešavaju daleko od toga, ali razuman rok otklanjanja je najbitniji.
To ti je ono dođe nadobudni menađerčić i on bude srezo troškove, otpuste se ljudi uz otpremnine, zaposle studenti bez iskustva i to na prvu ruku igra. A posljedice tek nastupaju u budućnosti. Jedan korisnik sa ovakvim problemima vam je najjača antireklama.
Sve te reklame na TV-u nedrže vodu jer stvarnost je drugačija.

Odgovori