Privremeno iskljucenje pokucnog interneta bez ugovora

  • 25 Kolovoz 2020
  • 1 odgovor
  • 96 pregleda

Pozdrav svima!

Zanima me da li neko ima iskustva sa privremenim iskljucenjem interneta na maksimum dana?

Radi se o Homebox koji sam jednokratno platio 400 kuna i uze tarifu koju placam 160 kuna mjesecno. Trenutno mi nije potreban i poslao sam zahtjev 8-8-2020, dobio sam samo odgovor da je moj zahtjev zaprimljen i da ce sto brze rijesiti i to ce me kostati 70 kuna. Nista drugo do sada nisam dobio. Znaci trenutno nisam na adresi gdje sam koristio internet, fizicki sam ga iskopcao iz struje tako da se sigurno ne koristi.

Ako ima neko sa slicnim iskustvom cijenio bih odgovor.

Hvala unaprijed


Odgovora 1

Zole, za provjeru statusa mirovanja Homebox-a nam se javi na [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] s podacima o vlasniku i liniji ili kontaktiraj službu za korisnike na 0800 091 091.

Odgovori