Prigovor

  • 14 February 2017
  • 4 odgovora
  • 1079 pregleda

Ugovorno sam vezan još nekoliko mjeseci za uslugu inetrneta i fixni tel.
Greškom od vip prije 5 dana točnije 10.02.2017 isključena nam je kompletna usluga.Prilikom kontakta sa korisničkom službom kažu da je do greške došlo sa njihove strane,i da se strpimo ,da se ispričavaju itd.Kontaktirali smo službu više puta i uvijek ponavljaju iste rečenice kao da razgovaram sa automatskom sekretaricom ,a ne sa živom osobom.Požurnica je poslana 3 puta od 10.02 do danas 14.02 a usluga još nije uključena.Kad ih ponovno kontaktiram ponovno će reći da se ispričavaju i da se strpimo.Pa pitam vas ja ovim putem DO KAD DA SE STRPIMO.

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Da ne podižem tenzije u ovoj nezgodnoj situaciji, samo ću reći da forum nije mjesto za davanje prigovora. Ovdje se jedino može netko od modova ponuditi i provjeriti gdje je zapelo pa ne očekuj previše. U sustavu se vidi svaki poziv i tvoja prijava tako da je ovo dovoljno što si napravio (ili ćeš napraviti još koji put). Držim palčeve da čim prije srede a onda znaš postupak. Službeno napisana i ručno potpisana žalba poslana na mail sa konkretnim podatcima i koliko usluga nije bila dostupna i vjerujem da će se refundirati šteta za dane kada usluga nije bila aktivna.

Svakako javi kako je prošlo.
Znam da ovo nije mjesto za davanje prigovora ,ali jednostavno neznam više što da radim.Vezano za moj prigovor na početku ove priče ,odem ja u vip trgovinu u Zadru jutros da pitam do kad sam ugovorno vezana za vip.Nije mi se dalo traziti ugovor.Čekam nekih 45min.da dođem na red i fino mi službenik za pultom kaže da mi je ugovor istekao i da mogu di hoću.ako to želim.Skoro da nisam ušla u neki dr.tele centar da vidim što se nudi.Otišla sam kući ,pronašla ugovor i ugovor istice tek 25.5.2017 god.
E pa sad ti vidi ko tu koga.
Bok @Mirjana,

da, iako nije mjesto za pritužbe, mogu se ponuditi da pošalješ podatke privatnom porukom da provjerimo je li netko od kolega napravio propust u reaktivaciji linije i zašto tako dugo traje.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Svašta, vjerojatno su isključili tebe umjesto nekog drugog u tvojoj ulici ili s tvojim imenom :?
A ugovor ti više ne vide u sustavu pošto su te isključili...

Odgovori