Prevara s brzinom interneta A1

  • 7 Srpanj 2019
  • 2 odgovora
  • 502 pregleda

Javljam se da upozorim na prevare u vezi brzine interneta kod A1, jer mi je umjesto na ugovorenih 20 Mbps internet namjerno ograničen na do 10 Mbps , te mi još uvijek nije poništen ugovor što sam zbog toga tražio prije mjesec dana i to pismeno u otkaznom roku.
Naime, upravo se navršilo mjesec dana da mi je uključena A1 usluga internet + TV + Telefon prema ugovoru koju sam sklopio preko Kompare.hr. Ugovorena brzina interneta je do 20 Mbps (a toliko mi je nakon provjere mogućnosti mreže i potvrđeno da ću imati), te je to bio jedan od glavnih uvjeta da se prebacim sa Iskona gdje sam, uz također trio paket, uglavnom imao izmjerenu brzinu do 16 Mbps na postojećoj infrastrukturi preko parice, a nekad i to bilo i više.
Međutim, u paketu sa opremom sam dobio tehničke podatke gdje je navedeno da je brzina do 10 Mbit/s pa sam zvao prvo Kompare, a zatim i A1 službu za korisnike da pitam koju ću brzinu imati. A1 agent Ivan me je uvjerio da će brzina biti ona ugovorena do 20 Mbps , a na moje inzistiranje mi je potvrdio da ukoliko tako ne bude MOGU NA DAN AKTIVIRANJA 7.6.2019. OTKAZATI UGOVOR jer je to unutar otkaznog roka (dakle imao sam čak jedan dan unutar otkaznog roka da provjerim kako funkcionira usluga - koja sreća!)
Na dan uključenja usluge instalirao sam opremu i više puta izmjerio brzinu koja je 9,9 Mbps (upload niti 1 Mbps), dakle očigledno je bila ograničena na do 10 Mbps. Zvao sam tehničku službu, javio se agent Vito koji mi je to i potvrdio - da je brzina OGRANIČENA na 10 Mbps , te me prebacio korisničkoj službi. Tu me je agentica Ivana uvjeravala da je to zbog ograničenja moje instalacije iako sam rekao da već dugi niz godina imam 16 Mbps na Iskonu koristeći istu paricu, a imam i povijest mjerenja brzine, pa ta primjedba ne stoji. Na moje traženje da mi se skine ograničenje brzine sa 10 na 20 Mbps , odnosno isporuči ono što je ugovoreno, nije mi udovoljeno, iako sam rekao da ću raskinuti ugovor u tom slučaju.
Nakon toga mi nije preostalo drugo nego tražiti da se ugovor otkaže, te me je agentica uputila da to učinim mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, što sam i učinio. Dobio sam i odgovor 10.6.2019.: "Poštovani, obavještavamo Vas kako je zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa zaprimljen te je isti proslijeđen na obradu na nadležni odjel." i od tada ništa, a usluga uredno fakturirana kao da je sve OK...
Po meni je to prevara u ugovorenoj i isporučenoj usluzi i prevara o mogućnosti raskida ugovora, premda ostavljam mogućnost da tako" težak" zahtjev za raskid ugovora rješava sam predsjednik uprave A1 pa moj predmet još nije stigao na red...
Ima li tko ovakvih iskustava, koji je najlakši način za doći do ugovorene usluge ili raskida ugovora i koliko to traje?

Odgovora 2

Pozdrav Denise, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Ako je izmjereno 16 Mbit/s potrebno je računati da dio ide za tv uslugu. Kako ne bi govorila napamet i davala ti ne provjerene informacije molim te da nam se javiš u inbox s podacima o vlasniku usluge.
Denise, post ćemo morati obrisati radi zaštite podataka. Molim te da nam podatke pošalješ u inbox.

Odgovori