Riješeno

Prekid neta

  • 15 Veljača 2017
  • 3 odgovora
  • 354 pregleda

Lp,od danas ujutro mi nema interneta u kuci, koji je razlog za to ?
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 15 Veljača 2017, 22:38

Znači ne radi se o Homeboxu, ADSL je u pitanju. Molimo te da nazoveš SZK na 0800 091091 da kolege naprave provjeru.
Bez više detalja ne možemo ovako utvrditi razlog.
Pogledaj original

Odgovora 3

@jans može malo više informacija?
Koji uređaj, kako svijetli indikator za povezivost na internet na Homeboxu?
Hg658 v2 , sve svjetli normalno osim internet lampice koja uopce ne svjetli
Znači ne radi se o Homeboxu, ADSL je u pitanju. Molimo te da nazoveš SZK na 0800 091091 da kolege naprave provjeru.
Bez više detalja ne možemo ovako utvrditi razlog.

Odgovori