Riješeno

Port forward problem (100.124.xxx.xxx/213.149.xxx.xxx)

  • 20 December 2017
  • 3 odgovora
  • 2595 pregleda

Pozdrav,

Imam problema s otvaranjem porta na mreži. Do sada sam imao IP iz raspona 94.253.xxx.xxx, no sada na routeru dobivam adresu iz 100.124.xxx.xxx raspona a stranice poput whatismyip.com govore sasvim drugu adresu iz 213.149.xxx.xxx raspona. Na ni jednom od ta dva IP-a se ne može pristupiti portu za koji sam siguran da je otvoren.

Identičan problem sam imao i prošle godine, kada sam takoder odjednom dobio neradeći 213.149.xxx.xxx raspon pa ste me nakon dugog natezanja s korisničkom podrškom vratili na 94.253.xxx.xxx raspon te je portforward nastavio funkcionirati kako treba. Sada sam ponovno vraćen na neradeći raspon, što po meni totalno nije u redu jer sam tražio da me prebacite na onaj s kojeg mogu portforwardat.

Što sada? Opet gubiti 15 dana u natezanju s podrškom kako bih povratio uslugu koja mi je potrebna? Suludo...
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 21 December 2017, 13:57

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 5
Da adresa nije iz raspona 10.x.x.x? Tu se onda događa "dupli NAT", tj. NAT loopback jer te sustav baca u carrier-grade NAT.

Nema rješenja nego se reconnectirati dok ne dobiješ public WAN IP ili kontaktirati SZK.


Dodatno - usluga koja je tebi potrebna ne mora se uvijek poklapati s uslugom koju operater pruža, a to je pristup Internetu. Znam i sam da je to bezveze definicija i maksimalno ograđivanje, ali kada je tako...
Pozdrav @mat1jaczyyy

trebaš prijaviti SZK da ti se deaktivira CGNAT. Ovako bez podataka se ne može ništa putem foruma.
Da adresa nije iz raspona 10.x.x.x? Tu se onda događa "dupli NAT", tj. NAT loopback jer te sustav baca u carrier-grade NAT.
Raspon je točno naveden. 10.x.x.x se ne pojavljuje. http://prntscr.com/hqoayi

trebaš prijaviti SZK da ti se deaktivira CGNAT. Ovako bez podataka se ne može ništa putem foruma.
Pozdrav Marko, možete li mi Vi pomoći ako dostavim podatke u INBOX?

Odgovori