Otkazivanje ugovora

  • 23 March 2020
  • 5 odgovora
  • 3873 pregleda

Imam pitanje

Htio bih otkazati internet (po ugovoru bih trebao vratiti ruter na mjestu naručivanja)

ali s obzirom na novonastalu situaciju s Corona virusom nisam u mogućnosti to napraviti

 

Molim vas povratnu informaciju kako da vam dostavim ruter i kako da otkažem ugovor

 

Unaprijed zahvaljujem, 

Nikola Šarić

 

 


Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Nikola, za fiksnu uslugu uređaje s pripadajućim strujnim adapterima isključi iz struje i mreže te zapakiraj u kartonsku ambalažu prikladnu za transport. Zapakirane uređaje potrebno je odnijeti u najbliži poštanski ured, poštanskom službeniku napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke te ih treba poslati na sljedeću adresu:

MMM Agramservis d.o.o.
Kanalski put 1
10000 Zagreb
„Povrat A1 opreme“

Sačuvaj potvrdu o vraćenoj opremi. 

Ako koristiš Homebox uslugu uređaj ne vraćaš, on ostaje tebi :)

Raskid ugovora možeš zatražiti slanjem pisanog zahtjeva preporučenom poštom na adresu A1 Hrvatska d.o.o., p.p. 470, 10 002 Zagreb. Da bi proces bio brži i da bismo mogli uvažiti zahtjev potrebno je napisati osobne podatke i broj linije za koju je zahtjev vezan, vlastoručno ga potpisati i priložiti obostranu presliku osobne iskaznice ili putovnice. Možeš i slanjem pisanog zahtjeva e-mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr . Isto tako navesti osobne podatke i broj linije za koju je zahtjev vezan, vlastoručno ga potpisati i priložiti obostranu presliku osobne iskaznice ili putovnice.  Žao mi je zbog odluke o raskidu usluge, ako možemo dati kakvu preporuku za ostanak na A1 slobodno nam se javi :)

 

Pozdrav, također želim isključiti liniju, ali  što ako ne znam broj linije (s obzirom da oduvijek samo internet koristim) i možete li pojasniti to sa slanjem zahtjeva e-mailom, kako da vlastoručno potpišem online zahtjev??

Razina korisnika 4
Bedž +3

@DamirA na svakom računu koji si do sad primio stoji podatak “Šifra korisnika” i ona je jedinstvena za svaku liniju. Ako koristiš internet bez telefonskog broja, predlažem da na zahtjevu navedeš šifru korisnika.

Što se potpisanog zahtjeva tiče, možeš uzeti prazan list papira, na njemu napisati osnovni dio zahtjeva i staviti potpis na dno. Nakon toga ga slikaš mobitelom ili skeniraš i dodaš kao privitak e-mailu.

Hvala na brzom odgovoru.

 

Kad sklapaš ugovor ne treba apsolutno ništa, a kad ga raskidaš moraš izvući DNK iz ptičjeg mlijeka i poslati ga uz vjenčani list pradjedove svekrve 🙄

Odgovori