Danas spojen internet i telefon,brzina daleko manja od ugovorene telefon uopče ne radi. Tehnička služba kaže neispravan router,prvi termin za 5 dana. Znaći novi router neispravan.
Tužno i žalosno.
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalDanas spojen internet i telefon,brzina daleko manja od ugovorene telefon uopče ne radi. Tehnička služba kaže neispravan router,prvi termin za 5 dana. Znaći novi router neispravan.
Tužno i žalosno.
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalRouter pod ruku i u najbližu poslovnicu ako ti nije problem i traži drugi ruter. To ti je moja preporuka nikakva dopisivanja, samo osobno i biti uporan da ti odmah daju drugi.
Danas spojen internet i telefon,brzina daleko manja od ugovorene telefon uopče ne radi. Tehnička služba kaže neispravan router,prvi termin za 5 dana. Znaći novi router neispravan.
Tužno i žalosno.
Obavezno sve imaj napismeno u komunikaciji s njima. Duga je to borba i čeka se ali radi svoje zaštite obavezno sve pismeno mailom.
Za početak, dio iz HAKOM pravilnika o komunikacijama kako bi znali svoja prava:
“Operator je kvar na opremi koja je u Vašem najmu (najmu korisnika) obvezan ukloniti u roku od 5 dana od dana prijave kvara dok je sve ostale vrste kvarova koji su u području njegove odgovornosti obvezan otkloniti najkasnije u roku od 15 dana od dana prijave kvara. Ukoliko operator ne otkloni kvar u navedenim rokovima, imate pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade zbog prijevremenog raskida ugovora, osim ukoliko je kašnjenje u otklonu kvara uzrokovano Vašom krivnjom, višom silom ili postupanjem treće strane kojim je onemogućen pristup infrastrukturi i/ili mreži u svrhu otklona kvara, a operator je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.”
Dakle, imaju 5 dana za otklon kvara i ako to ne riješe, skinite obrazac prigovora sa https://www.a1.hr/uvjeti-placanja/obrasci-za-prigovore# , popunite i opet mailom službeno kako bi ste imali sve crno na bijelo.
Tražite smanjenje računa za sve dane kada niste imali uslugu, a ukoliko to potraje na 15 dana i duže, imate pravo tražiti odštetu za svaki dan kada Vam usluga nije radila.
Opet HAKOM pravilnik:
“Da, operator Vam je dužan ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili Vas na drugi način obeštetiti, razmjerno broju dana nemogućnosti korištenja usluge, ukoliko Vam zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge u djelokrugu odgovornosti operatora, a koju operator nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka prijave kvara, nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga. “
“Također, u slučaju da je kvar uzrokovao potpuni prekid usluge koji operator nije otklonio u propisanom roku (na unajmljenoj terminalnoj opremi u roku od 5 dana od prijave kvara te na svim ostalim kvarovima koji su u mjerodavnosti operatora u roku od 15 dana od dana prijave) i da niste nakon isteka propisanog roka iskoristili pravo raskida ugovora bez plaćanja naknade zbog prijevremenog raskida ugovora, imate pravo na naknadu za nepravovremeni otklon kvara u iznosu od 240,00 kuna po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana otklona kvara. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja otklona kvara. U tom slučaju podnosite prigovor na kakvoću usluge uz zahtjev za isplatom naknade sukladno članku 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama.”
Nažalost nema preskakanja stepenica, i sve se mora uraditi po pravilnicima tako da naoružajte se strpljenjem i sve imajte napismeno.
Sretno
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.