Riješeno

Nova neispravna oprema

  • 14 January 2021
  • 3 odgovora
  • 173 pregleda

Danas spojen internet i telefon,brzina daleko manja od ugovorene telefon uopče ne radi. Tehnička služba kaže neispravan router,prvi termin za 5 dana. Znaći novi router neispravan.

Tužno i žalosno.

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 15 January 2021, 09:06

Pogledaj original

Odgovora 3

Bedž +3

@dlezaic pozdrav, žao mi je zbog navedene situacije. 😞 Možeš nam se javiti OVDJE kako bi napravili provjeru? 

Router pod ruku i u najbližu poslovnicu ako ti nije problem i traži drugi ruter. To ti je moja preporuka nikakva dopisivanja, samo osobno i biti uporan da ti odmah daju drugi.

Razina korisnika 1

Danas spojen internet i telefon,brzina daleko manja od ugovorene telefon uopče ne radi. Tehnička služba kaže neispravan router,prvi termin za 5 dana. Znaći novi router neispravan.

Tužno i žalosno.

 

Obavezno sve imaj napismeno u komunikaciji s njima. Duga je to borba i čeka se ali radi svoje zaštite obavezno sve pismeno mailom.

Za početak, dio iz HAKOM pravilnika o komunikacijama kako bi znali svoja prava:

“Operator je kvar na opremi koja je u Vašem najmu (najmu korisnika) obvezan ukloniti u roku od 5 dana od dana prijave kvara dok je sve ostale vrste kvarova koji su u području njegove odgovornosti obvezan otkloniti najkasnije u roku od 15 dana od dana prijave kvara. Ukoliko operator ne otkloni kvar u navedenim rokovima, imate pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade zbog prijevremenog raskida ugovora, osim ukoliko je kašnjenje u otklonu kvara uzrokovano Vašom krivnjom, višom silom ili postupanjem treće strane kojim je onemogućen pristup infrastrukturi i/ili mreži u svrhu otklona kvara, a operator je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.”

Dakle, imaju 5 dana za otklon kvara i ako to ne riješe, skinite obrazac prigovora sa https://www.a1.hr/uvjeti-placanja/obrasci-za-prigovore# , popunite i opet mailom službeno kako bi ste imali sve crno na bijelo.

Tražite smanjenje računa za sve dane kada niste imali uslugu, a ukoliko to potraje na 15 dana i duže, imate pravo tražiti odštetu za svaki dan kada Vam usluga nije radila. 

Opet HAKOM pravilnik:

“Da, operator Vam je dužan ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili Vas na drugi način obeštetiti, razmjerno broju dana nemogućnosti korištenja usluge, ukoliko Vam zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge u djelokrugu odgovornosti operatora, a koju operator nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka prijave kvara, nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga. “

“Također, u slučaju da je kvar uzrokovao potpuni prekid usluge koji operator nije otklonio u propisanom roku (na unajmljenoj terminalnoj opremi u roku od 5 dana od prijave kvara te na svim ostalim kvarovima koji su u mjerodavnosti operatora u roku od 15 dana od dana prijave) i da niste nakon isteka propisanog roka iskoristili pravo raskida ugovora bez plaćanja naknade zbog prijevremenog raskida ugovora, imate pravo na naknadu za nepravovremeni otklon kvara u iznosu od 240,00 kuna po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana otklona kvara. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja otklona kvara. U tom slučaju podnosite prigovor na kakvoću usluge uz zahtjev za isplatom naknade sukladno članku 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama.”

Nažalost nema preskakanja stepenica, i sve se mora uraditi po pravilnicima tako da naoružajte se strpljenjem i sve imajte napismeno.

 

Sretno

 

 

 

Odgovori