Neprihvatljivo spora veza preko WiFi-a

  • 12 December 2017
  • 2 odgovora
  • 5808 pregleda

U početju sam bio korisnik Bneta (s kojim sam bio zadovoljan), zatim VIPneta (nisam bio zadovoljan), pa sam se vratio na Bnet, nadajući se boljoj opremi, međutim, ostavljen mi je stari VIpnetov ruter kojemu WiFi ne radi kako treba (slabi signal, spora veza). To je ruter Technicolor, model TC7200.20.

Od nedavno sam ugovorio Internet vezu od reklamiranih 120 mb/s. Brzina preko UTP kabela je uglavnom zadovoljavajuća, no signal za veze preko WiFia je slab, a brzina veze daleko manja od nominalne, naročito ako je mobilni uređaj udaljen nekoliko metara od routera.

Ovo su rezultati testova koje sam proveo:
Uređaj i lokacija PING Download Upload
------------------------ ------- ------------- ----------
PC, kabel 14 94,8 14,93
PC, WiFi 7 21,33 13,83
Mobitel, uz ruter 9 41,97 15,01
Mobitel, uz PC 7 24,94 18,80
Mobitel, u kuhinji 8 5,77 4,20

Jasno je da brzina WiFi veze ne može biti ista kao kod kabelske veze, no brzina od 5,77, za vezu koju reklamirate da radi brzinom od 120 nije nikako zadovoljavajuća. Čak ni najbolja brzina postignuta preko WiFia je za više od pola sporija nego veza preko kabela. Na žalost ni moj mobitel ni moj tablet nemaju mogućost priklučka UTP kabela.

Internet vezu imam već preko 25 godina i promijenio sam više pružatelja Internet usluga i njihovu opremu, no ovaj router je najgori od svih uređaja koje sam ikad imao priliku koristiti. WiFi mu jednostavno ne radi zadovoljavajuće.

Žalio sam se službi za korisnike i tražio zamjenu rutera, no od toga nije bilo nikakve koristi. Nakon nekoliko tjedana čekanja sam dobio odgovor koji se praktički svodi na to da to tako treba biti.

Mislim da imam pravo očekivati da mi i WiFi radi barem sličnom brzinom kao veza preko kabela i vrlo sam nezadovoljan uslugom.

Nadam se da će VIPnet/Bnet razmisliti o promijeni dobavljača rutera, kao što ću raditi i ja kada mi istekne sadašnji ugovor s njima.

R.Vukina

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Što se brzine preko wi-fia tiče, vjerojatno je zagušenost kanala (zgrada sa puno stanara i wi-fi pristupa). Jeste se probali spojiti u postavke routera (vjerujem da znate kako se uđe u postavke routera) i ručno odabrati kanal 13 (recimo)? Obično su postavke na "auto" pa koji kanal random izabere...

Ja recimo preko kabla imam 50 a wi-fi 25-30... Kad se radi prigovor, samo se žičano mjerenje uzima kao obzir za reklamaciju.

@rvukina - vidim da ste nedavno ugovorili pa mi palo na pamet da Vam možda nije uključen krivi profil brzine? Meni je tako greškom uključen krivi (sporiji profil), isto tako prilikom novog Ugovora.
Dobar dan, poštovanje,
evo obraćam vam se i ja s jednim pitanjem sličnog karaktera.

U odnosu na ono što mi pristiže od aktualnog provajdera, moj router "D-LINK DIR-890L" to zaista vrhunski prosljeđuje dalje putem wi-fi veze. Međutim nikako nisam zadovoljan s brzinom onoga što pristiže do routera. Stoga sam veoma zainteresiran za B.net-ovu uslugu Turbo internet brzine 120 Mbit/s.

Dugi niz godina živio sam u inozemstvu i što se tiče opreme uvijek sam koristio moju vlastitu - s time nikad nisam imao nikakvog problema od strane raznih pružatelja internet usluge. Prije godinu dana vratio sam se ovdje, i evo i tu trenutno također koristim vlastitu opremu. Ono što me jako zanima i što želim provjeriti prije nadanog prelaska na B.net je da li se umjesto njihovog routera "Technicolor TC7200.20" i/ili sličnih uređaja mogu priključiti na njihovu uslugu mojim vlastitim kabel-modemom NETGEAR CM1000 (https://www.netgear.com/home/products/networking/cable-modems-routers/CM1000.aspx) zakačenim za router "D-LINK DIR-890L"?

Unaprijed hvala na odgovoru.

Odgovori