Riješeno

Ne pridržavanje ugovora

  • 20 Kolovoz 2019
  • 4 odgovora
  • 361 pregled

Poštovani,
ljubazno Vas molim za konkretan odgovor, zbog čega se Vi kao pružatelj usluga ne pridržavate potpisanog ugovora između Vas i korisnika? Naime u čemu je problem. Ugovor se potpisuje između korisnika i Vas kao pružatelja usluga, međutim problem je u tome što ukoliko korisnik zbog nekog razloga ne ispoštuje ugovor, Vi kao pružatelj usluga imate pravo na pravne radnje, te tako možete recimo ugasit uslugu ili prodat dug korisnika trećoj strani (ukoliko se radi o neplačenom računu), što je i u redu, upravo zbog takvih sitacija se i potpisuje ugovor da bi se zaštitile obje strane. Mene zanima, gdje su moja prava i zašto Vi kao pružatelj usluga NISTE dužni ispoštovati svoj vlastiti ugovor koji dajete korisnicima? Vi meni povečavate cijenu interneta za 20 kuna. Gdje u ugovoru stoji da ja plaćam 165 kuna umjesto 145? Koliko ja znam, ugovor sam potpisao na 145 kuna i ugovor vrijedi još cca godinu dana. S kakvim pravom Vi meni bez moje privole dižete cijenu svoje usluge, jeste li dodali ankes na moj ugovor? Ja ga nisam potpisao. Izvolite se pridržavati ugovorne obveze jer ovim činom jasno pokazujete da je ugovor jednostran, gdje ste Vi zaštićeni a korisnik nije. Da li to znači da slobodno zapalim ugovor pošto ne vrijedi apsolutno ništa? Mene ne zanima tko Vama određuje dizanje cijene, isto kao i što Vas ne zanima zbog čega korisnik ovaj mjesec nije podmirio račun. Stvarno sramotno da se ne pridržavate svojih ugovora! Što mi je sada za činiti, da raskidam ugovor? Možda i hoću iz principa. Ili da se žalim, kome?
icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 23 Kolovoz 2019, 15:29

Galileo pozdrav. Kako je @Ivano1 naveo, na temelju uvođenja nove naknade, dužni smo ti osigurati besplatan raskid usluge što i omogućujemo. Dodatno, uvijek možeš podnijeti pisani prigovor na E-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr.
Pogledaj original

Odgovora 4

Imaš pravo raskida bez penala ili promjene ugovora do 31.8. Sad, kako hoćeš.
Naravno, ali to nije rješenje. Nemam vremena zezati se time. A1 nije ponudio nikakav kompromis ili rješenje. Raskid bez penala nalaže zakon a ne daje A1!
Kad im je u interesu da korisnici to prihvate i da si misle upravo ono što i ti. "Ne da mi se, ajd tih dodatnih ~200-300kn godišnje nema veze"
Galileo pozdrav. Kako je @Ivano1 naveo, na temelju uvođenja nove naknade, dužni smo ti osigurati besplatan raskid usluge što i omogućujemo. Dodatno, uvijek možeš podnijeti pisani prigovor na E-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr.

Odgovori