Riješeno

Kvar na liniji

  • 29 December 2017
  • 8 odgovora
  • 2133 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Bok,

Kao prvo, želio bih Vas pozvati da mi se pridružite u slavlju.
Slavim jubilarnih 15 dana bez telefonske linije, interneta i ikakve povratne informacije od strane korisničke ili tehničke službe u istom razdoblju.

Pretpostavljam da je post preko foruma još veći pucanj u prazno od ovih skoro 10 poziva prema 0800 091091, ali strpljenje s ovim slučajem sam davno izgubio.

Bez linije sam naprasno ostao u četvrtak 14.12. Kvar je isti dan i prijavljen.

Količina indiferentnosti i manjak želje za rješavanjem slučaja je :WOW:
Mislim, jasno je meni da ekipa u korisničkog slijepo izdiktira podatke koje vidi na ekranu, bez da može značajno utjecati na nekakvo tehničko rješavanje problema (a za ovaj slučaj tvrde da informacija niti nemaju, da su tehničari obaviješteni, i šalju se "požurnice" po već negdje 5. put).
15 dana komunikacijske odsječenosti u 2017 :? bez da se itko udostoji barem povratno javiti.
Imate li uopće uvid gdje je kvar?
Nisam siguran koji je izgovor da se u prvih 10 dana nakon prijave kvara nije po tom pitanju napravilo ništa, nakon toga je došao produženi božićni vikend, sada dolazi Nova godina, pitam se hoćemo li dogurati do mjesec dana?
Nije valjda da imate 1 tehničara koji izlazi na teren na području Zagreba, a da je on slučajno sada na godišnjem ili slično...

Ponavljam, više od nerješavanja samog problema (što može biti iz nekih objektivnih ili "onih drugih" razloga) u ovom ogromnom vremenskom razdoblju bez da sam bez plaćene usluge čiji ste pružatelj, zaprepaštava me manjak stvarne korisničke podrške, bilo kakav feedback ili kontakt.

Eto, ako itko za promjenu ima barem neku povratnu informaciju, ako se već ne mogu nadati i rješavanju problema, budite slobodni kontaktirati me.

Kontakt podaci poslani u inbox.

LP i živjeli,
Goran
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 08:44

Pogledaj original

Odgovora 8

Bok @gogs,

hvala što si nam dostavio podatke u inbox, tamo smo ti odgovorili.
Razina korisnika 1
jesu te riješili ili još čekaš?
Lijep pozdrav!
Isti problem - nema wifi- telefona. Tehničari ne dolaze! Danas 21 dan.
Bio sam uporan kod agenata korisničke podrške i gle..... Danas (11.01.18.) dolazi ljubazni tehničar imenom Julijan i nemože se načuditi da nitko nije upućen na moju adresu da se problem
rješi. Naime g. Julijan je bio na godišnjem. Očito VIP nema sposobnih tehničara!
Problem je rješen, postavljen je novi Vipov ruter i nova mreža i biti će, nadam se sve OK.
Navoručenje: BUDITE UPORNI - VIP NIJE TAKO LOŠ - Nadam se da će biti još bolji!
Franjo.
Još čekam.

Navodno je problem u nemogućnosti pristupa infrastrukturi koja je kod nekog od susjeda u dvorištu, a ispostavilo se da je par nas u ulici u problemu, mislim neovisno o operateru.

Opet je loptica prebačena na HT-ove tehničare, rečeno mi je da će se (očito s 30 dana zakašnjenja) pokušati povući kablove i spojiti nas na neku drugu kutiju da se zaobiđe ova sporna.
Evo i 40 dana

Jedna lijepa korizma haha
Razina korisnika 4
@gogs možeš li nam se, molim te, javiti u inbox? Provjerimo i javimo.
Nakon 5 dana bez usluge imate pravo na raskid ugovorne obaveze...
Možda se (kao u onom vicu o Muji i grašku) kabel umorio od pokvarenosti pa je prelaskom na drugog opearetera sve riješeno relativno brzo, a možda i nije slučajnost.
BTW. nakon 29/29 dana bez usluge u siječnju (prije prebacivanja broja), mirno je prekjučer stigao račun haha. Naravno da je to stornirano, ali opet veliki minus da se za tako nešto moram opet sam natezat. Kaj da nisam platio?! Vjerojatno bi mi prvo stigla ovrha prije nego bi se netko udostojio provjerit slučaj.
Apropo toga, stigao je poziv iz Prodaje za produljenje ugovora (koji dan nakon potpisa sa drugim operaterom haha).
Kad sam objasnio situaciju u kojoj sam zaglibio na (u tom trenu) više od mjesec dana, čulo se samo gutanje knedle na drugoj strani linije jer cura nije imala apsolutno nikakav uvid u otvoreni slučaj vezan za moj broj. Koordinacija ajnc-A.

Odgovori