Riješeno

Kucni internet

  • 20 February 2017
  • 4 odgovora
  • 5335 pregleda

Potreban mi je kucni internet, bez tv-a i telefona. Kuca nema intstalacije pa tako ni telefonsku paricu. Postoji li nacin da unatoc tome nekako uvedem internet?
icon

Najbolji odgovor od relativity 20 February 2017, 22:50

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok, naravno da postoji mogućnost 🙂 Ako nemaš telefonsku paricu, moguće je aktivirati naš Mobilni internet http://bit.ly/QCSsT4 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +4
Možeš aktivirati tarife za mobilni internet ili homebox uslugu: http://www.vipnet.hr/homebox

Postoji i homebox turbo tarifa koja nije navedena na internet stranicama i koja se nudi putem posebnih kanala, a o kojoj se mnogo raspravljalo i na ovom forumu. Usluga uključuje 100 GB prometa po punoj brzini, a daljnji promet se ne naplaćuje već se brzina smanjuje na 1Mb/sec te neograničene pozive prema fiksnim i Vip mobilnoj mreži bez naknade za uspostavu poziva. Usluga se može dobiti ako se ne varam za već od 150 kn/mj uz ugovor na 24 mjeseca. Za dostupnost na određenom području nazovi 08001313 budući da je ta tarifa dostupna samo na unaprijed određenim područjima gdje postoji dovoljno mrežnih kapaciteta.
Možeš aktivirati tarife za mobilni internet ili homebox uslugu: http://www.vipnet.hr/homebox

Postoji i homebox turbo tarifa koja nije navedena na internet stranicama i koja se nudi putem posebnih kanala, a o kojoj se mnogo raspravljalo i na ovom forumu. Usluga uključuje 100 GB prometa po punoj brzini, a daljnji promet se ne naplaćuje već se brzina smanjuje na 1Mb/sec te neograničene pozive prema fiksnim i Vip mobilnoj mreži bez naknade za uspostavu poziva. Usluga se može dobiti ako se ne varam za već od 150 kn/mj uz ugovor na 24 mjeseca. Za dostupnost na određenom području nazovi 08001313 budući da je ta tarifa dostupna samo na unaprijed određenim područjima gdje postoji dovoljno mrežnih kapaciteta.


Ovo ima moja seka i iz prve ruke mogu reci da je odlicno 🆒 :D
Pazite, rijetko gdje će brzina homebox turbo biti iznad 20 mbs , a upload da ne spominjem. Kod mene sve lampice svijetle na maximum i prijem i LTE i wifi , a OOKLA je izmjerila najviše 25 mbps što i nije loše da nekad ne dođe poruka no internet connectivity na mobitelu koji je spojen na wifi i kada proradi speed test pokaže download 0,2 mbps .
Jako varira o dobu dana/noći što mi i nije baš jasno. Napominjem kada bi stalno bio download 25 do 30 mbps to nebi bilo loše podržavalo bi nekoliko uređaja da koriste mrežu ali nije tako barem ne stalno.
Svi uvjeti su ostvareni uređaj i antene sve kod prozora , antene razmaknute, ...
Meni je to problem jer ako radim od kuće preko VPN-a pa mi puca mreža rad je užasan.
RAzlog prelaska je jer fiksna nije radila jer smo udaljeni previše i to ih nije mućilo ponude raskid bez penala i je.. se radi kaj znaš. Ponude ti ovu opciju koja je kao super pa ne radi.
Nigdje nije definirano koliko su dužni najmanje isporućiti , koliko znam po zakonu je 70% od ugovorene , ali koja je ugovorena ?
112 ? a mrežni na routeru je 100 mbps?
Reklama 112 ili najviše koliko je dostupno, dok mi operater kaže da je prosjek oko 20 svima ?

Poslao sam online obrazac s upitom na tehničku službu nadam se da će odgovoriti prije isteka 14 dana do kada mogu odustati.

Molio bih VIP da budu ozbiljniji i osiguraju pravu podršku s boljim ruterom i antenom (neću spominjati članak s foruma koji opisuje ruter ZTE) i ne nude raskide nego uslugu koju plaćam i da ih višene trebam zvat , ja presretan

Odgovori