Pozdrav, zadnjih 6 mjeseci internet mi bar jednom u 7 dana otiđe u 3 lijepe…
Kvarove sam prijavio Bog zna koliko puta svaki put je do neke centrale, pa onda dođe tehničar koji se prekrsti kad na nekom svom uređaju vidi koliko mu pišti i crveni se ekran. Jedan put su mi čak zamijenili kabel, reda radi. Pa eto, sada me zanima pošto se račun uvijek uredno ispostavi i uredno plati (što ću kada sam budala) zašto je problem staviti mi router koji radi? Mislim da imam pravo na to (kako ja, tako i svaki vaš korisnik). Naravno bakrena parica jer mi se ne može kabel provući pa eto, ako mi možete dati malo više informacija zašto ne mogu imati uslugu kakvu zaslužuje čovjek u 21. stoljeću?
P.S. vaši operateri jesu ljubazni i to sve stoji, ali nažalost, lijepom riječi se ovo ne može popraviti.
Hvala Vam.
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original