Riješeno

Koliko je puta potrebno prijaviti kvar prije nego što učinite nešto konkretno?

  • 1 December 2019
  • 1 odgovor
  • 1808 pregleda

Pozdrav, zadnjih 6 mjeseci internet mi bar jednom u 7 dana otiđe u 3 lijepe…

Kvarove sam prijavio Bog zna koliko puta svaki put je do neke centrale, pa onda dođe tehničar koji se prekrsti kad na nekom svom uređaju vidi koliko mu pišti i crveni se ekran. Jedan put su mi čak zamijenili kabel, reda radi. Pa eto, sada me zanima pošto se račun uvijek uredno ispostavi i uredno plati (što ću kada sam budala) zašto je problem staviti mi router koji radi? Mislim da imam pravo na to (kako ja, tako i svaki vaš korisnik). Naravno bakrena parica jer mi se ne može kabel provući pa eto, ako mi možete dati malo više informacija zašto ne mogu imati uslugu kakvu zaslužuje čovjek u 21. stoljeću?

P.S. vaši operateri jesu ljubazni i to sve stoji, ali nažalost, lijepom riječi se ovo ne može popraviti.

 

Hvala Vam.

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 2 December 2019, 12:00

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Korisnik_1996,

naravno da lijepa riječ neće popraviti uslugu, no ovim putem nemamo mogućnost napraviti provjeru tvoje usluge i dosadašnjih poteškoća. Molim te, javi nam se na 0800 091 091 da napravimo detaljniju provjeru s nadležnima.

Odgovori