Riješeno

Jako spora brzina interneta!!!!

  • 4 Studeni 2017
  • 12 odgovora
  • 1523 pregleda

Prije par mjeseci smo se prebacili na vip "Ubee" ruter i od tad je brzina interneta jako spora


Molio bih vas za pomoc jer moram cekati 7 sati za video od jedne gige da se uploada!!!
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 13 Studeni 2017, 14:54

ne nisam preko telefnoske uticnice jer ni nemam telefon u ugovoru. ako ja mislim na dobru stvar
Radi li se možda o Homebox uređaju? Jesi li u međuvremenu kontaktirao Službu za korisnike na 0800 091 091?
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3
Zovi SZK i prati putanju do tehničara, objasni sve kao i tu, napravi potrebna mjerenja, traži zamjenu routera. Na forumu ti nitko ne može pomoći.
1. SZK?
2. Jeli to normalna brzina ili je stvarno ispodprosjecna? @gogsy1975
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da, SZK je služba za korisnike.

Kako da ti odgovorim na to pitanje, najbolje znaš što si potpisao, jel usluga preko parice, kabla, koja brzina je ugovorena itd... moj odgovor je vođen time da ti je problem sa ubee routerom i da je prije bila veća brzina.. ili griješim?
Ne, od pocetka je bila brzina spora. U ugovoru pise brzina DL 7-50 i UL 0.5-7.5
Razina korisnika 7
Bedž +3
Hmm... Jel to preko parice ili preko kabla?
Sorry... ja sam malo glup... koja je razlika?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Parica je preko t-com infrastrulture (telefonske uticnice) a kabel je VIP. Koliko vidim preko parice si pa ne očekuj čuda od brzine... 😉
ne nisam preko telefnoske uticnice jer ni nemam telefon u ugovoru. ako ja mislim na dobru stvar
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh sad, vidim samo da znaš da ti je sporo a nisi upoznat sa tehnologijom... :D

Ne pričamo o istom, kabel koji je ukopčan u router ide iz zidne utičnice, dakle stari t-com.
Ok jeli se moze ista napravit u vezi toga
Razina korisnika 7
Bedž +3
Predlažem da nazoveš SZK (službu za korisnike) i vidiš s njima koje su mogućnosti shodno onome što si potpisao a sukladno lokaciji i tehničkim mogućnostima.
Razina korisnika 3
ne nisam preko telefnoske uticnice jer ni nemam telefon u ugovoru. ako ja mislim na dobru stvar
Radi li se možda o Homebox uređaju? Jesi li u međuvremenu kontaktirao Službu za korisnike na 0800 091 091?

Odgovori