Internet problem
Pred cca mjesec dana smo presli na A1 mrezu. Uzeli telefon, internet i tv. Pred dva dana nam je javljeno da nam je dodan dodatni paket i podignuta brzina interneta koju smo i zahtjevali. U trenutku kad su podigli brzinu interneta i paketa televizije, Internet je prestao svjetliti na ruteru (DSL i WLAN svjetle). Da li je itko imao slican problem ovome i sto nam je sljedece ciniti? Obavjestili smo sluzbu za korisnike te nam je kazano da je to do HT-a i njihov centrali te da njih treba cekat da rjese problem. Receno je navodno da se treba port podesit u centrali,sta god to znacilo. Proslo je vise od 48sati od kad je podnesen radni nalog, ali ni glasa od HT-a ili od A1 . Ako ima itko ikakvog iskustva s tim ili nesto, molio bi da javi.. Hvala puno
slični problemi kod mene se događali.
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit
Kako ste na kraju rjesili problem uopce?
učestalo zvao dok se nije javio netko normalan i napokon poslao tehničara koji je otklonio problem.naravno ne u centrali nego u samoj zgradi.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.