Internet problem

  • 15 November 2018
  • 4 odgovora
  • 535 pregleda

Pred cca mjesec dana smo presli na A1 mrezu. Uzeli telefon, internet i tv. Pred dva dana nam je javljeno da nam je dodan dodatni paket i podignuta brzina interneta koju smo i zahtjevali. U trenutku kad su podigli brzinu interneta i paketa televizije, Internet je prestao svjetliti na ruteru (DSL i WLAN svjetle). Da li je itko imao slican problem ovome i sto nam je sljedece ciniti? Obavjestili smo sluzbu za korisnike te nam je kazano da je to do HT-a i njihov centrali te da njih treba cekat da rjese problem. Receno je navodno da se treba port podesit u centrali,sta god to znacilo. Proslo je vise od 48sati od kad je podnesen radni nalog, ali ni glasa od HT-a ili od A1 . Ako ima itko ikakvog iskustva s tim ili nesto, molio bi da javi.. Hvala puno

Odgovora 4

slični problemi kod mene se događali.
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit
slični problemi kod mene se događali.
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit

Kako ste na kraju rjesili problem uopce?
učestalo zvao dok se nije javio netko normalan i napokon poslao tehničara koji je otklonio problem.naravno ne u centrali nego u samoj zgradi.
učestalo zvao dok se nije javio netko normalan i napokon poslao tehničara koji je otklonio problem.naravno ne u centrali nego u samoj zgradi.
Kod mene vec bio tehnicar i dosao vidio i kazao da je to centrale, napisao radni nalog i otisao ca.. Ne znam sta da im kazem vise haha

Odgovori