Internet kvar

  • 27 Veljača 2018
  • 10 odgovora
  • 693 pregleda

Dakle, već četiri dana opet ne radi internet a povremeno niti telefon. Kvar prijavljen no nitko ne reagira. Uporno zovem szk no jedini odgovor je da zaista ne radi i da rade na otklanjanju kvara. Ista stvar se dogodila i oko nove godine kada su navodno kvar otklonili, a mi smo i dalje svako malo bili bez neta i resetirali ruter više puta dnevno. O brzini uopće neću potezati temu...Kako je moguće dobiti odgovor od Vipa o vrsti kvara i vremenskom otklanjanju istog te dal' se uopće ima smisla maltretirali time ili je pametnije odmah raskinuti ugovor i promjeniti operatera? Sa Amisom nikada problema nismo imali...

Odgovora 10

sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Uputiti pisanu pritužbu i prijaviti kvar, ostalo je gubljenje vremena.
Učinjeno... Osim automatskog odgovora za zaprimanja maila ništa ...
Da to je to. Sad slijedi čekanje na odgovor. Nazovite na 0800 091 091 tehničku podršku i njima objasnite poteškoće.
Taj broj sam zvala preko nekoliko puta i iznova objašnjavala problem. Sve što dobijem je da je kvar kod njih i frazu da će u najkraćem mogućem roku kvar otkloniti... Već četiri dana... Nije ni dva mjeseca prošlo od kada sam istu situaciju prolazila, i isto bila 5-6 dana bez neta...
Užas!!!
Rok za otklanjanje kvara je 5 radnih dana.
Moja saga se nastavlja...
Prije cca sat vremena kontaktirali su konačno iz Vipa te je rečeno da je kvar otklonjen. Od onda je mreža pukla već 7 puta!! Jednostavno nestane te se nakon nekoliko minuta sama pojavi...
Opet szk, opet iste priče... Ponovno poslala i mail...
Mislim da definitivno treba raskinuti ugovor jer nisu u stanju izvršiti uslugu, jedino još trebam nekako zaobići penale za koje su mi rekli da moram platiti ako raskinem iako ne izvršavaju uslugu.
Strava!!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jel to preko HT parice? Zovi ponovo i biraj putanju do tehničara. Na mail ćeš dobit odgovor u roku 15 dana a od pisanja ovdje nemaš ništa. Eventualno ako ti se neki mod ponudi provjeriti.
Prije Vipa bila sam na Amis-u, valjda je njihova infrastruktura. Szk ne spaja sa nikime i nemoguće je doći dalje od njih.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljao sam da je parica, ne ovisi možda o njima nego o "kooperativnosti" t-com tehničara, njihovoj dobroj volji. A ako su rekli da je linija ok, možda da zatražiš novi router. Oni u sustavu vide kako se spajaš, kad te odspoji itd. Samo to moraš pričati s tehničkom a ne sa studentima u SZK koji se ne kuže. Kako ne, nazoveš SZK i pratiš automat, putanju do tehničke podrške. Barem je do prije tako bilo, nisam imao potrebe za reklamacijama i problemima već duže vrijeme. To obično bude prvi mjesec prilikom produženja ili dodavanja usluge... 😃
Razina korisnika 3
...Kako je moguće dobiti odgovor od Vipa o vrsti kvara i vremenskom otklanjanju istog te dal' se uopće ima smisla maltretirali time..

Samo upornošću pozivima prema tehničkoj podršci, kao što @gogsy1975 reče, ali i pri tome moraš imati sreće pa naletiti na tehničara s adekvatnim znanjem... Naoružaj se strpljenjem

Odgovori