Najbolji odgovor od razjaren
Pogledaj originalInternet
Svako malo između 21 i 23 sata nemam internet.Tehnička pođrša mi je rekla da je to globalni problem dali mi netko može objasniti šta je to ?
Svim operaterima je globalni problem taj da najveci broj korisnika surfa baš u to vrijeme,pa vjerojatno sustav nekog izbaci, nekog jako uspori, a vecina ipak surfa bez nekih velikih problema.
Usluge kojeg operatera koristiš? ( za pretpostaviti je Vip - ovih to jest A1 ) s obzirom da pitaš na ovom forumu,
Pomalo je čudno tvoje pitanje ..
Sama riječ globalno značila bi zajednički i stalnu problem (u ovom slučaju na nekoj mreži ) u svijetu , može se spuštati tako sve niže razine ,,,, recimo Hrvatskoj ,ili još niže, recimo na mreži operatera kojeg koristiš ili još niže recimo rutera na njihovoj mreži koju koristiš.
Tehnika služba koja ti je dala taj odgovor ( operater koji je s tobom razgovarao ) nije bio jasan ili nam ti nisi prenio doslovno što je on rekao nego izvadio to „globalan problem „ iz konteksta njegovih riječi
Ako tehnička služba kaže da je to globalni problem , ne znam kako očekuješ da ga mi obični smrtnici riješimo ako oni ne znaju .
Predlažem ja tebi da nam daš više informacija kako bi ti netko mogao možda pomoći savjetom .
A drugo mislim da je najbolje da ponovo nazoveš tu tehničku podršku ,pa se ovaj puta možda javi netko kompetentniji da ti da precizniji odgovor o čemu se radi ( jer ovo što su ti prvo rekli je nikakav odgovor ) … možda resetiraju bazne stanice u to vrijem … uglavnom osoba s kojom si razgovarao dala ti je potpuno bezvezan odgovor.
Pomalo je čudno tvoje pitanje ..
Sama riječ globalno značila bi zajednički i stalnu problem (u ovom slučaju na nekoj mreži ) u svijetu , može se spuštati tako sve niže razine ,,,, recimo Hrvatskoj ,ili još niže, recimo na mreži operatera kojeg koristiš ili još niže recimo rutera na njihovoj mreži koju koristiš.
Tehnika služba koja ti je dala taj odgovor ( operater koji je s tobom razgovarao ) nije bio jasan ili nam ti nisi prenio doslovno što je on rekao nego izvadio to „globalan problem „ iz konteksta njegovih riječi
Ako tehnička služba kaže da je to globalni problem , ne znam kako očekuješ da ga mi obični smrtnici riješimo ako oni ne znaju .
Predlažem ja tebi da nam daš više informacija kako bi ti netko mogao možda pomoći savjetom .
A drugo mislim da je najbolje da ponovo nazoveš tu tehničku podršku ,pa se ovaj puta možda javi netko kompetentniji da ti da precizniji odgovor o čemu se radi ( jer ovo što su ti prvo rekli je nikakav odgovor ) … možda resetiraju bazne stanice u to vrijem … uglavnom osoba s kojom si razgovarao dala ti je potpuno bezvezan odgovor.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.