Riješeno

Huawei HG8245 - problem sa port forwardiranjem

  • 31 January 2018
  • 5 odgovora
  • 2361 pregled

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Zanimala bih me samo jedna informacija u vezi port forwardiranja, naime korisnik sam Vaše optike te koristim Huawei HG8245 router.
Nakon što sam otvorio port za potrebnu aplikaciju, nakon nekoliko dana provjerom vidim da je taj port zatvoren.
Port je u postavkama routera pravilno podešen te je na računalu sve ispravno podešeno.
Naime zanima me da li možete provjeriti da li je problem u Carrier grade NAT-u te ako se nalazim iza CGNAT-a da li je potrebno podnijeti nekakav zahtjev kako bi ga se isključilo ?
icon

Najbolji odgovor od A1_MarkoP 6 February 2018, 14:02

Pogledaj original

Odgovora 5

Pozdrav Smoke,

možeš se javiti pozivom u Službu za korisnike ili ostaviti podatke OVDJE kako bismo provjerili.
Pozdrav Smoke,
na našim testovima na Huawei HG8245 nismo naišli na poteškoću sa otvaranjem portova. Ukoliko su ispravno upisani parametri na tvojoj lokalnoj mreži i na routeru te se ne nalaziš iza CGNAT-a ne bi trebalo biti nikakvih poteškoća sa Port Forwardom.
Pozdrav Darko.
Još jednom napominjem da se problam događa tek nakon 48h odnosno dodjele nove wan adrese.
Unutar 48h sve funkcionira što bi značilo da su svi parametri uspješno upisani.
Praćenjem stanja uvidio sam da se problem javlja tek nakon dodjele te nove wan adrese. Sad, da li je problem bug u softwareu routera ili ne, ne znam ?
Pozdrav Smoke,

dodjela nove wan adrese je normalana pojava, za varijantu da uvijek bude ista potrebno je zakupiti statičku IP adresu.

Ukoliko se taj dio želi izbječi postoje komercijani dyndns servisi na Internetu pa nije potreban zakup IP adrese.
Nažalost port forwarding i dalje ne radi.
Pošto svi Huawei routeri koji dajete za optiku imaju problema sa port forwardingom, zanima me da li postoje naznake da ćete otkloniti taj problem ?

Odgovori