Duopol HT-a i VIP-a, te koji ADSL internet odabrati

  • 12 January 2017
  • 56 odgovora
  • 22981 pregled

Razina korisnika 5
Za početak, što je duopol ?

Dakle nije monopol (to bi bilo da jedan operater drži kompletno tržište), već duopol, dijele ga dva operatera HT i VIP.

Veći dio drži HT.
Vjerujem da znate da je HT sada već odavno preuzeo Iskon, ne tako davno HT je postao vlasnik i Optima telekoma, a od 01.01.2017 Optima telekom je preuzeo H1 - dakle opet HT.

VIP koristi velikim dijelom HT-ovu infrastrukturu, naravno tu je i Amis i B-net koji su VIP-ovi.

Ima tu i manjih igrača kao što je Terrakom, Evo Tv itd koji kao ovo tržište čine liberalnim.

No više je nego očito da ga zapravo dijele HT i VIP, možda se varam, možda se međusobno natječu, barem takav dojam ostavljaju...

Pričali mi o interentu ili tv uslugama putem interneta ili sastelita čak, to je tako...

Kada uzmemo sve ponude u obzir svi su oni tu negdje razlike su male, ali kada poželite otići HT vas zaustavi ponudom koje ne možete odbiti ili te privuku ponudom koju ne možete odbiti.
Ako ne direktno HT, privući će vas opet k sebi, na Iskon, Optimu ili H1
VIP mi se u čitavoj priči čini kao da je posustao...

Što vi mislite ?

I koji bi vi internet odabrali u svom domu ako ste osuđeni na adsl ?

Odgovora 56

Razina korisnika 3
Evo ovako: otišao sam lepršavo do Vip centra, izvadio osobnu, i rekao kako sam dobio mail da mogu raskinuti ugovor bez penala.
MEĐUTIM!: djelatnica je rekla da će mi raskinuti ugovor na sve fiksne usluge, što uključuje i ukidanje telefonskog broja i gubitak parice!!!! :@

Užas! Totalno sam šokiran. I opet zovem SZK u Zg, beskonačna rasprava, beskonačno objašnjavanje da po Zakonu imam pravo prenijeti broj, da su nastupili uvjeti itd, ali sve je bilo džabe!!! Rekla mi je neka se opet žalim i neka opet napismeno tražim raskid ugovorne obveze, jer ako njima ne piše tako doslovno, onda će ukinuti broj itd....
Na kraju mi želudac doslovno gori i ključa od šoka, strave i užasa koji mi je priredio Vipnet.
I još me krenula uvjeravat da kao ja mogu slobodno ić drugom operateru, pa će taj drugi operater s njima to riješiti??????? :@

A znam da bi tad pustili broj, i poslali mi račun s penalizacijom, jer nisu odobrili prijenos, nego raskid svega.

Totalni kaos u Vipnetu!!!!
Sad opet pišem njima dopis, žalbu na to što su napravili i prouzročili.

Ali pišem opet i novu tužbu HAKOM-u!

Prestrašno, to je stvarno za ne povjerovati!!! A usput sam i doznao, da je moja parica još uvijek na OPTIMA centrali, a Vipnet samo daje uslugu preko centrale na kojoj sam bio i prije. Jer, vlasnik moje parice je Optima.

Vipnet = KAOS
:@:@:@:@:@:@
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kad se razmaziš na kabelu sa minimalno 50, 10 ne bi ni da ti džabe poklanjaju
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čestitam i svaka čast na upornosti. Ode tu živaca, ali kad bi se svi sa problemima uhvatili u koštac i borili do kraja bilo bi sigurno puno bolje. Ovako puno ljudi trpi i čeka istek ugovora pa se operateri šlepaju, uzimaju novac polovičnim uslugama i uživaju.
Sad sretno s postupkom i izborom novog operatera.

Ne moram ni napominjati da još malo živaca sačuvaš za kad ti dođe uplatnica s penalima. Nadam se da neće, al znaš da je možeš očekivati i da nije iznenađenje... Ono još koji prigovor za konačni pozdrav 😃
Razina korisnika 5
Na žalost u 2017. imamo pravi duopol čije posljedice će se vidjeti za koju godinu, cijene će ići samo gore posebno kod bitstream-a jer se diže veleprodajna naknada za najam.

A za izbor imali smo tone rasprava na starom forumu i mogu reći da si bio u pravu. Ako ti treba najjeftinija usluga biraš bilo šta (sa rizikom ako se kvar desi da neće biti odmah otklonjen), a ako trebaš maksimalno pouzdanu uslugu (na dsl-u) sa tehničkom podrškom koja odma izlazi na teren bez moljakanja onda je HT apsolutni broj jedan i tu nema rasprave, tu i tamo se dese sporadični primjeri kao ovaj od Gogsy-a koji govore suprotno. HT npr. nedjeljom mijenja i daljinski za maxTV, drugdje ako u petak prijepodne ne riješe kvar do idućeg tjedna si miran. Ali se ta ažurnost i plaća naravno...

Ja imam sreću pa mi je dostupna optika od HT-a tako da sam iznimno zadovoljan, toliko da sam zaboravio što znači kad internet ne radi.

A glede Vip dsl ponude, sve pet (ne puca, dobar ping, poštuju brzinu na ugovoru) osim kad ti usluga ne ode u vječna lovišta, onda kreće šah partija između njih i HT-a koja se u mojem slučaju odužila na 27 dana...tu sam okusio čari njjihove tehničke podrške jer se problem nije mogao riješiti slanjem maila Ericsonu koji održava HT infrastrukturu niti resetom porta na DSLAM-u. Na kraju sam morao preko Hakoma poduzeti mjere jer bi inače još tjednima gledao taj cirkus. Jedan petak (treći tjedan bez usluge) iza faksa zovem ja da vidim stanje, oni mi 3 puta spustili slušallicu, isti dan sam im faksiorao zahtjev za raskid bez penala. Kraj 🙂 Ako budu dostupni na njihovom HFC-u onda bi ponovo uzeo jer ih ljudi hvale, ali na parici više nisu moj izbor.
Razina korisnika 5
Da nemam drugog izbora uzeo bi nešto od paketa koji nemaju ugovornu obvezu, imaš Iskon, Optimu i H1 telekom..zadnja dva su jača po tom pitanju, pa ako bude problema lako odeš.

Mislim da ću i ja prijeći na paket bez ugovorne obveze kod Magic telekoma (lokalni operater), veze bez obveze su sad u modi pogotovo kad ne trebaš mobitel / disk i druge điđe koje nude za ugovor (ako nude) 🙂
Razina korisnika 5
Podnesi zahtjev za prijenos fiksnog broja u drugu mrežu, kad ti spomenu naplatu penala zbog prijevremenog raskida, pozovi se na dopis/mail koji si dobio u kojem ti je Vip odobrio raskid bez naplate. Pa guraj do HAKOMa ako treba.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovisi o lokaciji, parici, centrali i 100 čimbenika... Ali da sam osuđen na ht paricu, svakako bih izabrao VIP iako mi nije jasno da usluga koju pruža VIP preko njihove parice funkcionira besprijekorno za razliku od kada je priključak bio na t-comu (spomenut ću opet posljednje riječi ht tehničara prije prijenosa "ili su podzemne vode ili su duhovi", to je bio njegov zaključak prije nego je broj prenesen u VIP).

Na kablu, isto tako VIP... Bezobrazluka HT-a mi je preko glave...

Probao sam otići sa VIP-a na mobilnoj, na kablu ali VIP mi je uvijek ponudio više nego dobru ponudu za ostanak koju nisam mogao ne prihvatiti. Istina, kasno pale pa se mora podnijeti zahtjev za prelazak ali čim vide da je zahtjev podnesen, nude fer ponudu.

P.S. u potpisu je jedan mladi gospodin, djelatnik VIP centra koji baš i nije svoj a najmanje upoznat sa pravilima službe pa sve moje dobre želje i molitve idu ka njemu, da "nadođe" čim prije... 😃
Razina korisnika 4
Osuđena jesam na adsl i ne mogu odabrati 😃 Od ponuđenog mi se baš ništa ne sviđa. Amis je imao odličnu optiku, ali na dvije i pol lokacije.

Vip je skup, Bnet nedostupan. Od HTa zazirem kao vražićak od tamjana, jer su skupi, zli i skupi. I zli.

Uz sve opcije koje mi trebaju, kod svih operatera mi ispada cca 300kn, što mi se baš i ne sviđa pretjerano, jer znamo koliko se ulaže u infrastrukturu na paricama, nedajbože BITu - ako je moguće, manje od ništa.
Razina korisnika 3
Upravo sam sve ovo gore navedeno, zajedno sa fotkama poslao u SZK. Trenutno pišem dopis HAKOM-u.
Razina korisnika 3
Da ne bi Vip tvrdio da je do preglednika ili wifi prilagodnika, spojio sam se preko 4G mreže s mobitela (Vipnet). Rezultat u prilogu.

Dakle, fiksna Vipnet usluga je neispravna, odnosno uglavnom je uopće nema.


Razina korisnika 3
Evo, predao sam zahtjev HAKOM-u.


Razina korisnika 3
Daklem, nakon što je tehničar bio i ništa nije rješio, te nakon što sam im poslao mail u kom sam detaljno opisao da ništ ane valja, opet me danas zovu iz SZK: "Vidimo da vam je bio serviser, dali je sad rješeno?"
aaaaaaaaaaaaaaaa
Ko tu koga....
I naravno, ja kažem p ajel vi vidite mail, sve vam piše, a on kaže:" A da da, evo vidim, ali ...."
Kao ono mislili su da sam ja ebete ili što li već....
I kaže: "Dobro, zabilježit ću i ovaj razgovor pa ćemo odlučiti naknadno."

I odem ja na kavu, ono full snerviran.

Kad sam došao doma, čujem na mobitelu poruka, pogledam, mail.

Otvorim mail, kad ono ne mogu bilivit!!!!

"Poštovani,

zahvaljujemo na Vašoj e-poruci kao i postavljenom upitu.


Obzirom na učestale poteškoće koje su se nastavile i nakon izlaska servisera, omogućen Vam je prijevremeni raskid ugovora bez naplate penala. Isti možete zatražiti u bilo kojem Vip centru uz predočenje osobne iskaznice.



S poštovanjem

xxxxx xxxxxxx



Služba za korisnike
VIPnet d.o.o.
Vrtni put 1, HR - 10000 Zagreb

I kao što slika kaže: ODLAZIM....


Razina korisnika 3
Nadam se da mi neće doć nikakv auplatnica, držat ću se ovog maila, i onog što danas u Vip Centru riješim.
Svi su moji računi inače plaćeni, a nadam se da za prošli mjesec neću ni plaćat, jer nije bilo usluge uopće.
Razina korisnika 3
Dakle, u razgovoru sa SZK u Zg, nakon toliko godina korißtenja Vipnet usluga, tek mi je sad verificiran e-mail!!!???? Ljubazna djelatnica me zamolila da sada ponovo posaljem prigovor sa svoje verificirane e-mail adrese.
I naravno potvrdila da sam u terminologiji ja u pravu.

Osim toga, u sijecnju mi je umanjen račun za 60 kn, što je u sustavu zabilježeno, međutim služba u obračunu je to zanemarila te mi poslala puni račun bez umanjenja!!!???

"Poštovani gosp. (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).,


nastavno na telefonski zahtjev za definiranje e-mail adrese za komunikaciju s Vip Službom za korisnike potvrđujemo da je Vaša e-mail adresa (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).

Putem definirane e-mail adrese mozete zatražiti informacije o Vašim računima, promjene osobnih podataka te promjene na Vašim pretplatničkim linijama osim onih za koje je potrebno dostaviti original potpisanog dokumenta.

Vodeći brigu o Vašoj i našoj sigurnosti, naglašavamo da je odgovornost za koristenje e-mail adrese isključivo na Vašoj strani. VIPnet d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu zlouporabu dostavljene e-mail adrese . Ako sigurnost pristupa Vašoj email adresi bude narušena ili u slučaju zahtjeva za promjenom e-mail adrese, molimo da nas o tome odmah obavijestite pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili putem e-pošte na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.

Vaš VIP"
Razina korisnika 7
Bedž +3
Velika riba jede malu... Od HTa smo pobjegli glavom bez obzira onog momenta kad je Optima postala dostupna, još u vrijeme kad su slali dva odvojena računa za HT pretplatu na mrežu i Optimu za usluge i opet je bilo osjetno jeftinije. Kad su se računi ujedinili i dalje jeftinije. Onda je Bnet provukao kabel kroz zgradu i preporodili smo se brzinama interneta. Cijena je cca 50 kn viša nego na Optimi, ali zato je i brzina tu. 3D, flat net+TV(osn+proš)+telefon cca 300kn trenutno bez UO. Telefon skuplja prašinu, ali u 2D blokiraju brzine da te prisile na 3D, a i razlika cijene je 30, 40kn. Volili bi naravno da je nešto niža cijena ili da brzina ide još gore, pa čekamo neku dobru kombinaciju za produljenje ili prijelaz. HT je prošle godine provukao svoje kabele također, međutim još se ništa nisu javljali s onim "ulaznim ponudama" o kojima nekad čitam. Vidjet ćemo.
Znam jedno, parica je muka za svakog tko je na nju osuđen i koji god operater mu uslugu pružao, preskupo, presporo i prenekvalitetno za tehnologiju i aparate 2016. Na kraju se sve svodi da većina bira najbolji odnos cijene i uključenih usluga. O podršci i kvaru razmišljaš tek kad se nešto stvarno pokvari ili se pošteno opečeš pa drugi put pušeš na hladno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To na parici?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Javljaj nam napredak, baš si zapeo u začaranom krugu... 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da čovjek ima malo dugačak jezik 😉 teško da nema tehničara po Splitu, sigurno ima koji i diljem Kaštela... Druga je stvar što možda imaju pun raspored pa je on eto jedini slobodan... Kad bolje razmislim prije on dođe do tebe iz Imotskog nego netko sa Spinuta hahaha je, tako je, hoćemo više taj most 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bilo bi komično da nije tragično...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da, ali on ne želi na HT nego na Optimu tako da mu nova linija baš i nije opcija, garant bi mu radili probleme ili tražili naknadu za uključenje iako je Otipma isto u HT obitelji...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.


Znači kad sad ode u Optimu i zatraži prijenos nema šanse da mu ga odbiju zbog UO? I ako, kako je to već običaj, dobije uplatnicu s penalima samo mora napisat prigovor i krivom obračunu na temelju maila o oslobođenju od penala koji je dobio?
Razina korisnika 5
Ma ja sam bio prešao na Vip adsl putem HT parica i reka sam, nikad više ne samo na Vip već niti kod jednog operatera koji nema svoju infrastrukturu.

Međutim sada HT-ov i Optima i H1 i Iskon imaju vrlo zanimljive ponude....

A inače kad sam bio na Vipu adsl, bilo dobro 3 mjeseca, nakon toga horor.

Naravno da sam se vratio na HT i evo sada već skoro dvije godine sve radi bez ikakvih problema.

I ako im tko kakve svježe informacije o optimi, iskonu i H1, molim napišite iskustva, na adslu.
Razina korisnika 5
To je dobra cijena @robogo ali nije standardna, očito imaš dodatni popust.

Brzinu od 10 Mbit imam i ja na HT-u, ali kako @sunasce kaže nije baš dovoljna....

Kad spojim računalo putem wifi-a na T-Mobile 4 G mrežu, to je prava stvar.

Ono što me odbija od Iskona je 72 sata za otklanjanje kvarova, a ako kvar nastane u petak, moguće je da tehničar izađe u utorak.
HT je za svoje korisnike predobar, ali ovo sa Iskonom pa i drugim članicama HT grupacije je smiješno.

Vip ima najlošiju trio ponudu pa čak i po 205 kn. Brzina interneta 2-4 mbit te 40-tak kanala u osnovnom paketu je stvarno smiješno...

Puno bolja Vip opcija je uzeti VipSat i onaj njihov homebox nego trio paket putem HT infrastrukture.

HT je bio i ostaje broj jedan po pitanju fiksnog interneta, televizije, telefona, ali i svih ostalih popratnih usluga, od SZK do tehničara, te otklanjanja kvarova, pa čak i brzinom rješavanja reklamacija.
Razina korisnika 5
Ne znam zašto si odabrao ovu temu, ali nema veze, dobro je za usporedbu.

Ono što je žalosno ali istinito kažeš da je na Optimi bilo sve ok, vrati se na Optimu bit će i dalje sve ok, problemi će nestati, Optima je dio HT-a sada, nije uvijek bilo dobro niti na Optimi.

Moja HT vdsl brzina je 20,56 download, 1,76 upload. I nemam nikakvih problema, veza stabilna, wifi dobar, ne puca.

Vrati sr na HT i imat ćeš najbolju uslugu, a probleme rješavaju brzo i učinkovito čak i nedjeljom, jer je mreža njihova, jer brinu za svoje korisnike, jer oni to mogu.

Vip i ostali koji nisu dio HT grupe a koji koriste HT-ovu adsl infrastrukturu i koji reklamiraju trio uslugu Vip trio su za mene bedaci, jer su ušli u utrku u kojoj ne mogu pobijediti.

Na ovaj način imaju nezadovoljne korisnike a HT ih vraća sebi i opet je broj 1 daleko ispred svih, HT ulijeva sigurnost i stabilnost i još k tome su i povoljni cijenom osobito za stare korisnike koji dugo godina imaju uslugu/usluge u HT-u, osobito za one koji imaju sve usluge.

Vip treba ulagati u svoju infrastrukturu, zaboraviti na adsl i otpilit HT, a ne im podilaziti i raditi im usluge.

Vip adsl fiksna trio...je unaprijed izgubljena utakmica i ne treba je više niti igrati.
Razina korisnika 5
Ista stvar je i sada.
Tvoje dobre parice dobio je netko drugi, jednostavno su te prespojili na centrali.

I to mi je sasvim logično.

Najbolje parice i uslugu HT će dati svojim korisnicima, a ostale će dati Vipu i ostalima.

Zašto bi ih dao Vipu?

Odgovori