Duopol HT-a i VIP-a, te koji ADSL internet odabrati

  • 12 January 2017
  • 56 odgovora
  • 22983 pregleda

Razina korisnika 5
Za početak, što je duopol ?

Dakle nije monopol (to bi bilo da jedan operater drži kompletno tržište), već duopol, dijele ga dva operatera HT i VIP.

Veći dio drži HT.
Vjerujem da znate da je HT sada već odavno preuzeo Iskon, ne tako davno HT je postao vlasnik i Optima telekoma, a od 01.01.2017 Optima telekom je preuzeo H1 - dakle opet HT.

VIP koristi velikim dijelom HT-ovu infrastrukturu, naravno tu je i Amis i B-net koji su VIP-ovi.

Ima tu i manjih igrača kao što je Terrakom, Evo Tv itd koji kao ovo tržište čine liberalnim.

No više je nego očito da ga zapravo dijele HT i VIP, možda se varam, možda se međusobno natječu, barem takav dojam ostavljaju...

Pričali mi o interentu ili tv uslugama putem interneta ili sastelita čak, to je tako...

Kada uzmemo sve ponude u obzir svi su oni tu negdje razlike su male, ali kada poželite otići HT vas zaustavi ponudom koje ne možete odbiti ili te privuku ponudom koju ne možete odbiti.
Ako ne direktno HT, privući će vas opet k sebi, na Iskon, Optimu ili H1
VIP mi se u čitavoj priči čini kao da je posustao...

Što vi mislite ?

I koji bi vi internet odabrali u svom domu ako ste osuđeni na adsl ?

Odgovora 56

Razina korisnika 5
Ma nije tu VIP kriv.

Drago mi je da si napisao to. Kriv je monopol koji HT ima na adsl/vdsl-u.

Zato VIP ulažite u svoju infrastrukuturu, ulažite u optiku.
Razina korisnika 3
Evo ekipa, od 24.02 sam kod Optime, na istoj parici, na istoj adresi, na istoj centrali i na istoj infrastrukturi.

Podaci su mjereni preko WiFi-a uz uključen IPTV. Što znači da je propusnost veća od 20 Mbps.

Za razliku od onih jedva 3 Mbps kod Vip-a. :)

Razina korisnika 3
Da račune primam na tu mail adresu, ali gospoda u Vipnetu nisu smatrali potrebnim verificirat adresu....

Od jučer mi je broj u postupku prijenosa. ?
Razina korisnika 5
Gotovo sam siguran da bi se mogao kladiti da je problem do rutera, ali zašto ti ne daju vdsl ruter ne znam (možda nemaju).

Pretpostavljam da imaš vdsl brzine, a adsl ruter.

Nego ostavio si u postu gore možda previše osobnih podataka za javnost.

Što se pak tiče verifikacije email adrese to nije do Vipa već do tebe.

Ako pak primaš račune na tu istu email adresu onda JLZ.
Razina korisnika 3
Evo, pogledajte brzine wifi kad spojim laptop na svoj mobitel ( 4g signal od Vip-a)

A preko rutera od sinoć uopće ni ne radi wifi pa nema ništa

.....
Razina korisnika 3
Dakle, u razgovoru sa SZK u Zg, nakon toliko godina korißtenja Vipnet usluga, tek mi je sad verificiran e-mail!!!???? Ljubazna djelatnica me zamolila da sada ponovo posaljem prigovor sa svoje verificirane e-mail adrese.
I naravno potvrdila da sam u terminologiji ja u pravu.

Osim toga, u sijecnju mi je umanjen račun za 60 kn, što je u sustavu zabilježeno, međutim služba u obračunu je to zanemarila te mi poslala puni račun bez umanjenja!!!???

"Poštovani gosp. (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).,


nastavno na telefonski zahtjev za definiranje e-mail adrese za komunikaciju s Vip Službom za korisnike potvrđujemo da je Vaša e-mail adresa (edit by: Vip_Puljac: izbrisana e-mail adresa).

Putem definirane e-mail adrese mozete zatražiti informacije o Vašim računima, promjene osobnih podataka te promjene na Vašim pretplatničkim linijama osim onih za koje je potrebno dostaviti original potpisanog dokumenta.

Vodeći brigu o Vašoj i našoj sigurnosti, naglašavamo da je odgovornost za koristenje e-mail adrese isključivo na Vašoj strani. VIPnet d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu zlouporabu dostavljene e-mail adrese . Ako sigurnost pristupa Vašoj email adresi bude narušena ili u slučaju zahtjeva za promjenom e-mail adrese, molimo da nas o tome odmah obavijestite pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili putem e-pošte na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.

Vaš VIP"
Razina korisnika 3
Evo da još jednom ponovim...

Odobren ti je raskid bez penala, dobio si pisanu potvrdu i on vrijedi na koji god način to napravio.
Ako odeš u Vip - da, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, idi u poslovnicu operatera kod kojeg prelaziš i potpiši s njima ugovor. Vip usluga mora ostati aktivna do trenutka kada Vip primi zahtjev za prelazak, da bi broj ostao aktivan, tj. tvoj.

Nikakve žalbe ni odvjetnici nisu potrebni - sve je već riješeno mailom koji si primio.


U redu, otići ću. Samo da napomenem, sad sam bio kod voditelja jednog Vip centra, rekao je da je zaista kolegica u subotu pogriješila kad je htjela brisat broj, te da se zaista radi i pismeni raskid ugovorne obveze. Ne razumije čemu takav način. Jer kaže, on to nije nikad nikome napravio.
Evo da još jednom ponovim...

Odobren ti je raskid bez penala, dobio si pisanu potvrdu i on vrijedi na koji god način to napravio.
Ako odeš u Vip - da, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, idi u poslovnicu operatera kod kojeg prelaziš i potpiši s njima ugovor. Vip usluga mora ostati aktivna do trenutka kada Vip primi zahtjev za prelazak, da bi broj ostao aktivan, tj. tvoj.

Nikakve žalbe ni odvjetnici nisu potrebni - sve je već riješeno mailom koji si primio.
Razina korisnika 3
Tako je.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.


Ne, djelatnik je htio napraviti propust, ja nisam dozvolio. Tj djelatnica u Vip centru City One u Splitu, htjela je momentalno izbrisati i telefonski broj jer ona tako tumači ugovor. Rekla je da raskid ugovora znači raskid svega.
Nisam to dopustio.
Zvao sam SZK ali je djelatnica koja je tu bila u subotu popodne jednako to protumačila - brisanje broja!!!
I rekla mi"Pišite opet žalbu pismeno." Vrlo bahato i neljubazno.
Stoga ste dobili pismenu žalbu pravni akt s pravnim sadržajem i zakknskim okvirima.
Želim odobrenje prijevremenog raskida ugovorne obveze bez penala i da je to jasno napisano i meni u mailu i u sustavu. Jer u protivnom u Vip centru djelatnici ne mogu drugacije postupit jer "nemaju odobrenje."
Tako je.
ako je dobio mailom potvrdu da se odobrio raskid, isto je moralo biti naznačeno u sustavu.
Ako je djelatnik i napravio propust, na osnovi korisnikovog maila će biti stornirano.
Razina korisnika 3
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.


@Vip_ Berislav meni samo treba jedan mail u kom to lijepo jasno piše: raskid ugovorne obveze bez penala za fiksne usluge a ne raskid ugovora jer to u Vip centru nije jedno te isto.
Raskid ugovora i djelatnica mi htjela momentalno ukinit broj skupa s ugovorom.
Ali kad piše "raskid ugovorne obveze s pravom prijenosa broja" onda je to pravno druga stvar.
To svi pravnici u RH znaju, ali i svi operateri.
I da, kad dođe do problema, hoću li ja u žalbi napisati da mi je to Berislav na forumu preporučio?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.


Znači kad sad ode u Optimu i zatraži prijenos nema šanse da mu ga odbiju zbog UO? I ako, kako je to već običaj, dobije uplatnicu s penalima samo mora napisat prigovor i krivom obračunu na temelju maila o oslobođenju od penala koji je dobio?
Bok @mashograndman,

odobrenje raskida i odobrenje prijenosa broja je ista stvar.

Ovdje se samo radi o odobrenju da ti se neće naplatiti penalizacija radi raskida prije isteka ugovorne obaveze, a sve zbog toga što ne možemo osugurati kvalitetnu uslugu.
Ako odeš u Vip i tamo potpišeš raskid, izgubit ćeš broj.
Ako ga želiš zadržati, ne ideš u Vip, nego kod operatera kod kojeg želiš prijeći, tamo potpišeš ugovor, a taj novi operater šalje zahtjev nama.
Djelatnik koji obrađuje zahtjev će u našem sustavu vidjeti odobrenje i neće doći na naplatu penalizacija.
Razina korisnika 3
@gorlock taj rezultat imaju moji susjedi na H1, zatim na Iskonu i na Optimi.
Parice su propusne. Provjereno. Ekonomija j eu pitanju zašto netko pušta više ili manje i zašto ograničava. Kad bi svima dali maksimalnu propusnost, onda bi se petlja zagušila.

Inače po novom zakonu, a što sam provjerio kod svih operatera (osim Vipa), ne smije se gasit broj korisniku.
Mora se dopustiti prijenos, tj raskid ugovorne obveze, a ne ugovora s telekomom.

Isto tako, određeni telekomi već imaju određeni broj parica na raspolaganju, i ne treba im HT dodjeljivati nove.
Ovdje kod mene u Kaštelima, jedina dva telekoma koji imaju vlastitu centralu su: HT i Optima.
Ostali koriste parice jednog od njih dvoje.
Moja je parica inače na Optiminoj centrali.

Dalje, HT može vratiti ukinuti broj korisniku, ali to ne rade zbog svoje unutarnje politike (naglašavam mimo zakonskog okvira).
Broj mogu vratiti, ali je procedur amalo poduža, kao i čekanje (govorim o lokalnoj razini).
Međutim, redovito kad nazove netko iz Zagreba, broj se vrati u roku od odmah (preduvjet da imaš tog nekog u Zg).

Sve je dakle moguće, i sve nemoguće.

Međutim teorija da kad neki operater ukine broj, treba ići kod HT-a, apsolutno je netočna, jer će i drugi operater dati broj i paricu, samo je pitanje vremenskog perioda čekanja na uključenje. I da, ne treba ju plaćati.

HAKOM je to sve regulirao.

Inače ovdje, na ovom području, po ovim žicama, i na ovim petljama, najviše problema s uslugama imaju upravo korisnici HT-a.
Zašto? Jer imaju pakete koje ove žice još ne podržavaju.

Tu su drugi operateri oprezniji i daju pakete primjerene lokaciji (izuzev Vipa, koji ne daje ništa, a nudi sve).
Vip je počeo inače hajku na korisnike, pa zovu ljude i ispitivaju ih koliko im još traje ugovorna obveza, zapisuju taj datum uz taj telefonski broj, s nakanom da te ljude opet nazovu prije isteka ugovora.
Danas sam svjedočio kako je dvoje ljudi upisalo broj u registar NE ZOVI na Optiminom štandu, isključivo radi poziva od strane Vipneta.

Razni operateri danas sebi dozvoljavaju štošta. Jedno je sigurno, najnestabilniji paket na ovom mikropodručju je MAX TV, jer ovo područje ima skoro pa najgore žice u RH, te sve vapi za prekabliranjem.

Ono što znam, HT zna za problem, stoga će uskoro napraviti minicentralu (podcentralu), da rasterete područje, te da se omogući VDSL velikih brzina svima - do 40mbps.
Razina korisnika 3
Danas popodne u neradni dan u 16:30 meni stigla obavijest od SZK da su zaprimili najnoviji prigovor i da će u vrlo kratkom vremenu to riješiti.
Razina korisnika 5
http://www.speedtest.net/result/6047684835.png

Ovo je znanstvena fantastika na VIP-u.

Kad budu imali svoju infrastrukuturu možda im ponovo pružim priliku, ne znam što bi me natjeralo da ponovo dođem na VIP fiksnu (adsl/vdsl).

I ja sam imao 2 Mbps downloada i 0,2 Mbps na Vipu, još su me uvjerili da imam slabo računalo, budući je bilo staro, znao sam da ga moram mijenjati, ali tada još nisam mora. Prije Vipa bio sam dakako na HT-u, imao Max 3 paket (adsl, tel, maxtv) - sve radilo bez greške.
Vip prva 3 mjeseca dobro, kasnije očaj.

Po pitanju Vip trio usluge VIP je očaj ali isto tako i po pitanju Vip duo usluge.
Razina korisnika 3
Pa ja znam da su napravljene sumnjive radnje i to baš od strane HT-a kad su moju paricu dali svom korisniku. Znam čak i kome.
Naravno da to nisu radili u mom dvorištu. Ali tu se i ne radi. Nego na centrali.
Prema tome, toliko o HT-u....

Sestra mi je na HT-u, usluga joj treba za posao, svaki dan, ali doslovno ih svaki dan zove zbog problema, jer je usluga preočajna....
Razina korisnika 5
Mislim da nemaš izbora.

Čisto sumnjam da će ti na istom broju riješiti sve probleme, to bi bio dokaz sumnjivih radnji.

Bojim se da nemaš izbora nego novi broj/linija od HT-a, iako svi znamo da će biti ista parica.

Ti koji čekaju u tvojoj ulici, čekat će i dalje.

HT niti bilo tko drugi ne može ući u tvoje dvorište bez tvog dopuštenja raditi bilo što.
Drugim riječima da bi netko dobio liniju netko bi morao ući u tvoje dvorište i istu prespojiti tvom susjedu, a to ne može bez tvog dopuštenja.

Oni mogu prespajati parice na centrali, ali ne mogu dovesti liniju jer su sve razvedene već, a zrakom to ne mogu učiniti.
Razina korisnika 3
Na mom razdjelnom ormariću u ulici nema više slobodnih parica. Ima ih koji su na čekanju kad se neki broj oslobodi.... :@8
Razina korisnika 5
Podnesi zahtjev za prijenos fiksnog broja u drugu mrežu, kad ti spomenu naplatu penala zbog prijevremenog raskida, pozovi se na dopis/mail koji si dobio u kojem ti je Vip odobrio raskid bez naplate. Pa guraj do HAKOMa ako treba.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da, ali on ne želi na HT nego na Optimu tako da mu nova linija baš i nije opcija, garant bi mu radili probleme ili tražili naknadu za uključenje iako je Otipma isto u HT obitelji...
Razina korisnika 5
Nema ti to veze što će te isključiti, osim ako nisi sentimentalno vezan za broj koji koristiš.

Vip te isključi trajno u roku od 24 sata.

Podneseš HT-u zahtjev za uključenje, dobiješ novi broj u roku od 72 sata a najduže tjedan dana. Spojit će te na te iste parice koje imaš sada i sve će biti ok. Ogradit će se i jedni i drugi. Formalno dobit ćeš novi broj (recimo kao novi priključak) i nitko nije kriv.

Bilo bi jako nezgodno da ti sad preneseš broj k drugome operateru pa da tamo sve radi.

Stoga, savjet, neka te isključe što prije i podnesi novi zahtjev HT-u za novi broj, poštedi sebe daljnjeg živciranja.
Razina korisnika 3
Evo ovako: otišao sam lepršavo do Vip centra, izvadio osobnu, i rekao kako sam dobio mail da mogu raskinuti ugovor bez penala.
MEĐUTIM!: djelatnica je rekla da će mi raskinuti ugovor na sve fiksne usluge, što uključuje i ukidanje telefonskog broja i gubitak parice!!!! :@

Užas! Totalno sam šokiran. I opet zovem SZK u Zg, beskonačna rasprava, beskonačno objašnjavanje da po Zakonu imam pravo prenijeti broj, da su nastupili uvjeti itd, ali sve je bilo džabe!!! Rekla mi je neka se opet žalim i neka opet napismeno tražim raskid ugovorne obveze, jer ako njima ne piše tako doslovno, onda će ukinuti broj itd....
Na kraju mi želudac doslovno gori i ključa od šoka, strave i užasa koji mi je priredio Vipnet.
I još me krenula uvjeravat da kao ja mogu slobodno ić drugom operateru, pa će taj drugi operater s njima to riješiti??????? :@

A znam da bi tad pustili broj, i poslali mi račun s penalizacijom, jer nisu odobrili prijenos, nego raskid svega.

Totalni kaos u Vipnetu!!!!
Sad opet pišem njima dopis, žalbu na to što su napravili i prouzročili.

Ali pišem opet i novu tužbu HAKOM-u!

Prestrašno, to je stvarno za ne povjerovati!!! A usput sam i doznao, da je moja parica još uvijek na OPTIMA centrali, a Vipnet samo daje uslugu preko centrale na kojoj sam bio i prije. Jer, vlasnik moje parice je Optima.

Vipnet = KAOS
:@:@:@:@:@:@
Razina korisnika 5
Vjerujem da su i postovi na forumu pomogli.
Iz ove priče će Vip na kraju ipak izaći kao pozitivac.
No međutim to samo znači da i Vip diže ruke od borbe sa HT-om i da posustaje.

Savjetujem da se sad prebaciš na HT i vjerujem da će svi problemi nestati, te da i to isto također ovdje napišeš.

Ovo samo dokazuje da HT i dalje na adsl/vdsl infrastrukturu i dalje ima monopol.

Želim da Vip što prije krene ulagati u svoju infrastrukturu i krene sa optikom, te na taj način ravnopravno krene u utrku sa HT-om.

Želim i da Vip odbaci HT infrastrukturu i da svojim korisnicima u zamjenu ponudi Vipov homebox fiksni telefon i internet, te VipSat tv.

Posebno želim da Vip nastavi ulagati u VipSat tv.
Razina korisnika 3
Nadam se da mi neće doć nikakv auplatnica, držat ću se ovog maila, i onog što danas u Vip Centru riješim.
Svi su moji računi inače plaćeni, a nadam se da za prošli mjesec neću ni plaćat, jer nije bilo usluge uopće.

Odgovori