naime prilikom njihove greske Vip (A1) mi je ukinuo internet vezu njihovom greškom.moja adresa drugo ime i prezime.posjedujem čak i radni nalog za hard isključenje.ispričali su se i dali popust od 50-ak kn koji mi naravno nije uračunat nego je svejedno naplaćen.dva dana bio bez usluge zbog njihove greške.da ne spominjem zaštitu osobnih podataka jer sam dobio u ruke komplet sve osobne podatke treće osobe uključujući i OIB.
nakon što se taj problem riješio jučer novi problem.
opet nemam usluge.kažu otklanjaju poteškoće ali opet ništa.
šalju tehničara kojeg se opet ceka dva dana.
ljudi ajde Vi radite bez interneta....
želim otkazat ugovor jer ne mogu stalno bit bez neta.
zovem i govore da moram platit penale.zašto,pa nisam sam sebi isključio net.
nakon razgovora me šalju (lagani odje...) na prodajno mjesto.tu priča završava.
što napraviti.želim se maknut od njih bez plaćanja ikakvih penala jer nije moja greška.....
pomagajte
Najbolji odgovor od Tromy
Pogledaj original