AMIS OPTIKA NE RADI

  • 5 January 2018
  • 18 odgovora
  • 1155 pregleda

Dva mjeseca nemamo telefonsku liniju, nas se moze dobiti ali mi kad zovemo izbacuje zauzetu liniju koji god broj zvali, sa wi-fi imamo isto toliko problema jer puca kanal svako malo iako pokazuje stabilan signal, I kao kruna svega unatrag dva dana nemamo ni interneta uopce!!! Korisnicka podrska koncipirana tako da ne mozete nikog dobiti niti ista rijesiti, na upit vracate automatski odgovor preko maila, prestrasno. Zanima me kako cete naplatiti racun za usluge koje ne pruzate, kao ni korisnicku podrsku. Otkad je Amis spao pod Vip poceli su problemi, do tad je bilo tri godine na optici sve u najboljem redu. Ne znam kakvi su problemi s kompatibilnoscu sustava niti me zanima, odnos prema korisnicima je katastrofalan I bez obzira na sve imali dovoljno vremena za rijesiti sve ili se bar udostojit upoznati korisnike s poteskocama kako bi koliko toliko sanirali PR nocnu moru koja vas ceka.

Odgovora 18

Razina korisnika 5
Bedž +2
Najvjerojatnije ti je ista stvar kao i kod mene što je bilo prilikom prijenosa tel broja na optiku, netko nije aktivirao liniju, simpomi tebe se dobije a ti nemožeš nikoga nazvat, samo kod mene je popravak sistema trajao 2 dana nemože brže jer moraju sve ispočetka napraviti kao da si tek uzeo liniju.

Znači dok prodaja otvori nalog pa dok tehničari iskofiguriraju traje, ja sam naravno divljao ali smo odmah prvi dan skužili u čemu je problem, nažalost ovisi koga dobiješ u tehničkoj službi jer ih ima svakakih od totalnih amatera koji samo znaju stisnuti reset do ekipe koja u 5 minuta skuži gdje je problem.
Ma tri godine je radilo sve besprijekorno, malo po malo, ne radi više ništa, nije do broja kad nema ni interneta, a prije toga je WiFi zaje... stalno. Sve otkad se VIP upleo.
Razina korisnika 4
@Bruninho ovu bi poteškoću s uslugama svakako trebalo prijaviti. Ako nisi još uspio dobiti našu Tehničku podršku, molim te, pošalji nam ime, prezime OIB i kontakt broj vlasnika usluge uz opis poteškoće OVDJE pa ćemo poslati kolegama na provjeru.
Ispada da ste nas iskopcali ker neki racun nije placen koji je placen, ali ste njega proveli pod neki drugi koji navodno nije placen od 8. mjeseca koji ne znam da li smo uopce dobili u tranzicijskom periodu s Amisa na Vip. Bila je neka uplatnica od 0,80kn, a dalje ne znam. Moram provjeriti sve uplate pa vidjeti gdje je zapelo I na koji nacin. Uglavnom, cirkus. Da vi ljude, I ako je nasa greska ne opomenete na bilo koji nacin nego iskopcate bez rijeci, a do podrske se teze dolazi nego do svetog Oca, to je velika sramota i omalovazavanje korisnika. Telefonska linija nam ne radi od 11. mjeseca i nitko jos nista nije poduzeo, toliko o obracanju tehnickoj podrsci. Zanima me da li ce racun biti umanjen za neisporucene usluge. Na Amisu nikad problema u 3 godine, jednom router zastekao, isti dan tehnicar dosao I rijesio. 2018. Godina je, a vi se ponasate kao da je 1989.
Razina korisnika 4
@Bruninho Svakako bi morao dobiti opomenu - one se automatski kreiraju i šalju ako račun ne bude plaćen do datuma dospijeća 😕 Nemamo praksu isključiti korisnika bez upozorenja i podsjećanja na račun. Ako želiš, pošalji nam podatke na link koji sam ti gore navela, pa ćemo dodatno napraviti provjeru i zamoliti kolege iz Tehničke podrške da nađu rješenje. S njima se možeš dogovoriti i za umanjenje računa za period kad nisi imao usluge, vjerujem da će ti svakako izići u susret.
Racun je placen jucer ujutro isti tren kad su nam rekli u cemu je problem, jos nismo ukljuceni. Poslati cu podatke pa vas molim da se to rijesi jer ovo stvarno nije nacin odnosenja prema klijentima.
Razina korisnika 4
Hvala ti, čut ćemo se dalje putem inboxa.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Što se tiče VIPovih računa za AMIS za 8 mj koliko ja znam nisu ih uopće poslali.

Na primjer meni u 12 mjesecu dođe opomena a po cifri vidim da je AMIS, naravno zovi SZK oni kažu nema dugova ali nakon natezanja i prespajanja po raznim odjelima vide nešto na kartici pod drugom šifrom kupca a kad sam rekao da trebam i račun za knjigovodstvo onda je nastala panika jer ga nisu imali. Problem riješen nakon pismenog prigovora.

Primjer drugi, kolegi VIP ne šalje račun za AMIS, njegovi zovu VIP ali ništa, VIP šalje bajadere po dostavi kao ispriku a nakon tri dana šalju opomenu, pa ko je tu lud?

Primjer treći, drugom kolegi VIP isto ne šalje račun nego ga nazivaju iz odvjetničkog društva, on traži račun i odmah ga plaća te šalje odvjetnicima kopiju uplate, nakon pet dana dobija od istog ovjetničkog društva opomenu pred ovrhu. Naravno da je popizdio i krenuo u borbu protiv VIPa i odvjetnika.

Moj zaključak, piši VIPu, traži sve i svašta a ako ti kažu da je tvoj slučaj specifičan slobodno me kontaktiraj pa ti pošaljem prepisku s VIPom.
Hvala vama.
@Tromy
Isti slucaj I kod mene, samo ja nisam ni opomenu dobio, koju bi platio I problem rijesen. Nisam dobio ni racun ni opomenu, I iskopcali me bez ikalve najave, da ne kazem da mi ne isporucuju usluge koje placam. Shvacam da im se u traziciji mogu omaknuti greske ali da krajnji korisnik placa njihove propuste, ta vremena su prosla, pogotovo ovrhama. Svakako cu te kontaktirati ukoliko bude potrebe za tim, hvala ti.
Razina korisnika 1
Možete li zamisliti da VIPnet pošalje opomenu na nepostojeći dug?? i na nepostojeći dug šalje već drugu opomenu, a u posljednjem računu obračuna i zateznu kamatu???

Krenimo redom: posljednji račun od AMISA dobivam za mjesec rujan 2017. i plaćam ga putem ZABE (usluga I-račun). Na navedenom računu za rujan 2017. stoji napomena: Nemate nepodmirenih dospjelih dugovanja.

Putem e-maila 14.11. 2017. dobivam prvi puta račun od VIPneta broj 0000005945112017 za listopad 2017. na iznos 174,40 kn (dospjeće 16.11.17.), koji podmirujem na isti način, putem usluge I-račun ZABA dana 16.11.2017.

Nadalje, putem e-mail 7.12.2017. dobivam račun broj 0000006468122017 za studeni 2017. na iznos 174,03 kn (dospjeće 15.12.2017.) koji plaćam putem ZABE (I-račun)

Dana 28.12.2017. dobivam opomenu po računu broj 0000005945112017 za listopad 2017. na iznos 173,75 kn (dospjeće 16.11.17.)
Dana 09.01.2018. dobivam opomenu po računu broj 0000006468122017 za studeni 2017. na iznos 173,75 kn.

Usporedbom iznosa na računu za listopad i studeni 2017. vidljivo je da iznosi NE ODGOVARAJU iznosima OPOMENAMA po računima za listopad i studeni 2017. Slijedom navedenog, provjeravam ponovo račun za listopad 2017. i na njemu se nalazi napomena:
"Nepodmireni iznos Vaših prethodnih računa na dan 31.10.2017. iznosi: 173,75 kuna"

Sada se postavlja logično pitanje: Ukoliko je AMIS ispostavio račun za mjesec rujan 2017. i na istom navodi da na dan 3.10.2017. Nemate nepodmirenih dospjelih dugovanja, ZA KOJE RAZDOBLJE ME TERETI VIPNET?? Koja je to usluga obavljena??

Zašto iznosi iz opomene ne odgovaraju ispostavljenim računima??
I ono što je najzanimljivije, u računu za prosinac 2017., a koji sam zaprimio putem e-maila danas 09.01.2018. obračunata je zatezna kamata po računu za 10/17 u iznosu 0,81 kn.

Ovdje je očito riječ o pokušaju protuzakonite naplate izmišljenog računa prema sistemu APP.
Naime, odgovorno tvrdim da je navedena OPOMENA IZMIŠLJENA..
Razina korisnika 4
Bok @borojag i oprosti na čekanju odgovora.

Provjerit ćemo, no to ne možemo na javnom dijelu, jer ne smijemo iznositi tvoje privatne podatke. Najvjerojatnije se radi o preskočenom računu, ali bih radje da provjerimo i budemo sigurni. Hvala ti.
Razina korisnika 1
Poštovana VIP_IVA

Nakon 14 dana, halo..14 dana Vi se javljate..... ma bravo, bravo, bravo...imate li uopće obraz???
Kada sam pisao post očekivao sam da će utješni odgovor doći nakon par sati... ali ovo nisam očekivao..

i da, Vama za informaciju, odgovor vaše kuće je da je "nepodmirena uplata od listopada 2011. godine, te je iznos računa bio 173,75kn"..

Naravno, provjerio sam navod vaše kuće i utvrdio da je izmišjen...ili je riječ o potpuno nestručnoj osobi koja nema pojma o čemu piše...
Naime,dana 18.10.2011. sa svojeg tekućeg računa podmirio sam račun u iznosu 174,41 kn, a koji račun se odnosi na mjesečnu naknada za razdoblje 1.10.2011. - 31.10.2011. (listopad 2011.), te za govornu uslugu u razdoblju od 01.09.2011. do 30.09.2011.
- dana 18.11.2011. sa svojeg tekućeg računa podmirio sam račun u iznosu 175,96 kn, a koji račun se odnosi na mjesečnu naknada za razdoblje 1.11.2011. - 30.11.2011., te za govornu uslugu u razdoblju od 01.10.2011. do 30.10.2011. (listopad 2011.)

Ono što je najtragičnije je da se svi vi javljate s izmišljenim imenima jer se sramite svojih... A u ovom slučaju nije riječ o sramoti zbog svojeg imena već zbog totalne nestručnosti..

Draga VIP IVA, vaše javljanje dodatno me je potaknulo da što prije promijenim teleoperatera, jer AMIS je za vas bio i ostao jedno uređeno trgovačko društvo, mercedes u odnosu na jedno balkansko poduzeće...
Razina korisnika 4
@borojag Trudimo se čim prije odgovoriti, no ponekad to ne možemo onako brzo kako bi željeli.

Ako imaš potvrdu o spornoj uplati, potrebno nam ju je proslijediti kako bi kolege mogli provjeriti i postupiti sukladno tome. Vjerujem da se rješenje za svaku situaciju postoji, samo je potrebno surađivati. Nama bi bilo žao da odeš, no konačna je odluka tvoja.

A što se imena tiče...Pod svojim smo imenima, pravim, osim prefiksa Vip, koji je tu kako bi korisnici mogli lakše raspoznati moderatorske profile 🙂
Razina korisnika 5
Bedž +2
Poštovana VIP_IVA



i da, Vama za informaciju, odgovor vaše kuće je da je "nepodmirena uplata od listopada 2011. godine, te je iznos računa bio 173,75kn"..



Samo se pozovi na zastaru jer je zastara na telekomunikacijske račune 1 godina, love u mutnom.
Razina korisnika 1
draga VIP_IVA,

Ne znam da li tvoj nadređeni čitaju tvoje odgovore, ali jedno je jasno: Sramotiš VIP svojim neznanjem.

Ovakav odgovor: Ako imaš potvrdu o spornoj uplati, potrebno nam ju je proslijediti kako bi kolege mogli provjeriti i postupiti sukladno tome. može dati samo istinski neznanac.
Vidim da nisi razumjela moje pitanje s početka priče, ali si se usudila dati odgovor. Vrlo hrabro i zanimljivo.
Dakle, opomene koje sam dobio za 10/17 i 11/17 su opomene koje se u svojem opisu pozivaju na račune KOJI SU PLAĆENI i koji se u iznosu razlikuju. Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi proveli ovrhu na temelju tako lažno sastavljene opomene.
Nadalje, kada smo to rješili pojavljuje se, po podacima VIP-a navodni dug iz listopada 2011. (koji bi bio u zastari da postoji). Iako AMIS u zadnjih 18 mjeseci (koliko sam uspio pregledati) na svim računima navodi da DUGA NEMA.
Sad samo očekujem od vrlih računovodstveno knjigovodstvenih stručnjaka iz VIP i odgovor koji je to novi dug.

i na kraju, draga VIP_IVA, pitaj službu marketinga koliko košta dovođenje jednog novog korisnika, kojeg si ti i takvi kao ti jednostavno otjerala.
iskreno, bolje je da se baviš nekim drugim poslovom
Razina korisnika 5
i na kraju, draga VIP_IVA, pitaj službu marketinga koliko košta dovođenje jednog novog korisnika, kojeg si ti i takvi kao ti jednostavno otjerala.
Ne košta toliko koliko svi misle.
Razina korisnika 1
to je bar lako izračunati.....prosječno jedan novi korisnik košta 1,00 kn (jednu kunu)..

Odgovori