Amis FTW

  • 13 Siječanj 2018
  • 15 odgovora
  • 1160 pregleda

Razina korisnika 3
Evo, dragi korisnici, ako mislite da imate problema, utješite se našom kalvarijom s Vipom. Za one kojima se ne da čitati zid teksta, potpuno bespravno isključena nam je usluga zbog "nevraćene terminalne opreme" koju je Overseas Express pokupio još prije dva mjeseca, za što imamo uredno njihovu potvrdu, email prepisku itd. U ovoj potpuno jasnoj situaciji, korisnička služba firme "usmjerene na korisnike" ne odgovara nam već tjedan dana. Trust mozgova sad se valjda mora okupiti da provjeri je li potvrda autentična i radi li se o korisniku muljatoru koji ne preže ni od čega kako bi zadržao njihov komad arhaičnog hardvera na kojem ne može vrtjeti multimediju ozbiljniju od SD razlučivosti.

Dobro, kalvarija je malo preteška riječ, nitko ovdje nije bolestan, bar ne fizički i ne s naše korisničke strane, i nije baš da internet nemamo na svakom ćošku. Telku ne gledam i fućka mi se za to. Evo uredno teteriramo s dvaju mobitela, nema frke... samo teško je povjerovati da u današnje vrijeme s tako obilnom konkurencijom postoje ovakve firme. Faktor nevjerice jednostavno je izvan grafikona. Čak je i T-Com davno shvatio da je usluga internetskog pristupa općeprisutna roba, da je konkurencija tu i da ono što prodaje nije lijek za rak. Da je korisniku svejedno od koga će tu uslugu primiti. Ali provajderu nije. Vip je od ove spoznaje još jako daleko.

Dakle, imali smo "sreću" da smo netom prije konzumacije Amisa od strane Vipa zatražili smanjenje obima usluge s dotadašnje usluge 3-u-1 na isključivo internetski pristup, bez TV-a i telefona. Ovim trivijalnim zahtjevom koju bi normalna firma riješila jednim klikom, poskidala kvačice s opcija koje korisnik ima kod nje i nastavila s radom kao da se ništa nije dogodilo, počinje noćna mora kakve valjda nema ni u Potrošačkom kodu, odnosno sramota mastodontske tvrtke koja bi, barem sudeći prema količini reklama, trebala pružati vrhunsku uslugu, a zapravo je šaka jada.
Naime, nakon nekog vremena stiže opomena od nekih 1000 kuna zbog "nevraćene terminalne opreme". U čudu zovemo i pitamo o čemu se radi.
- Bla bla, morate vratiti terminalnu opremu (ušljivu crnu kutijicu koju provajderi od Kineza kupuju za 10 dolara, a i to sam puno rekao i od koje ja više ne mogu imati ama baš nikakve koristi ako ne plaćam TV uslugu pa ne znam zašto bih je namjerno zadržavao kod sebe). Uglavnom, Vip to pokupljanje opreme radi preko Overseas Expressa...
- Čekajte malo, nitko nije bio kod nas, nitko nas nije obavijestio, nitko nije zvonio na vrata, cijelo vrijeme smo doma (radimo od kuće - i to preko interneta - hvala što nam otežavate posao).
- Aha, ok, proslijedit ćemo.
Da skratim priču, potpuno isti scenarij, opomena na 1000 kuna - zvanje nesposobne korisničke službe - obećanje ludom radovanje ponavljaju se SLJEDEĆI MJESEC I ONAJ NAKON TOGA. Nakon totalnog gubitka živaca, osoba u pozivnom centru daje mi kontakt Overseasa da JA to pokušam riješiti s njima. Fantastično. Ali progutat ćemo i to. Mi ćemo raditi VAŠ posao, gospodo, samo da vas skinemo s penisa i da nas prestanete maltretirati.

Dakle, slijedi dopisivanje s Overseasom, uz obilan pisani trag. Znači dogovor prvi, ne dolaze, ne javljaju. Dogovor drugi, ne dolaze. Dogovor treći (uz naš popeezditis, naravno), konačno dođu jer su stavili na HITNO. Došli su s jedno 4 sata zakašnjenja, što je u ovoj fazi za nas već samo manji kozmetički nedostatak osobne izvrsnosti. Lik iz Overseasa sav frustriran i zapuhan, veli da mu nije jasno što je toliko hitno, kaže prvi glas da od nas treba pokupiti nekakvu opremu. Ja sam se prethodna tri mjeseca valjda svađao s Petrom Panjom.

Uglavnom, pokupio lik crnu kutiju, kabele i daljinski, ostavio potvrdu, svi sretni i zadovoljni. Valjda sad možemo odahnuti? Ne! Za nekih mjesec dana stiže JOŠ JEDNA OPOMENA za isto smeće! Znači opet ista rutina. Zovi. Čekaj. Kumi. Moli. Jeste vi normalni. Kažem osobi u korisničkoj, ok, gledajte, sad sam vam rekao, Overseas je to pokupio prije mjesec dana. Vi nam šaljete opomenu ČETVRTI PUT. Ako to do sada niste uspjeli shvatiti, znam da ćete nas opet zajebavati. Čujemo se za mjesec dana. Žena se smije, doslovno, i kaže valjda nećemo. Preslušajte taj razgovor, gospodo. Hvalite se kako razgovore snimate. (Snimate muda, to je očito patka koja služi, čemu - da bi se korisnik ukakio i bio manje bezobrazan, što?). Inače biste preslušali naše razgovore, shvatili da ste debelo zaribali, uključili nam uslugu i ponudili obiteljski paket Galaxyja S8. Ovo je ironična šala, naravno, u ovoj fazi više ne postoji ništa što možete učiniti kako biste sa sebe oprali ovu ljagu.

To je bilo 6.12. Mjesec dana kasnije, 5.1., znači prije tjedan dana - isključuju nam internet. Zbog "NEVRAĆENE" TERMINALNE OPREME KOJU JE OVERSEAS POKUPIO PRIJE DVA MJESECA, za što, još jedanput, imamo pisanu potvrdu Overseasa i obilnu pismenu komunikaciju u kojoj smo mi Overseasu objašnjavali naš problem s vama.

Čak i u ovoj fazi, mogli bismo prihvatiti:
1. Da u svojoj plemenitosti i društvenoj osviještenosti u korisničku službu zapošljavate osobe s posebnim potrebama
2. Da te osobe ne služe ničemu osim zaustavljanju metaka bijesnih korisnika, za što nisu krive one nego vi i vaša neposlovnost
3. Pa da im zato niste stavili jednostavan gumb na ekran kojim mogu otvoriti pipicu interneta prema korisniku u ovakvim slučajevima kada je pogreška očito vaša.

Ne možemo, međutim, uvažiti ni razumski shvatiti sljedeće:
A. Nakon što smo vam PROŠLU SUBOTU poslali službeni prigovor e-poštom, uz skeniranu potvrdu o preuzimanju opreme od strane Overses Expressa, prije dva mjeseca, vi do dana današnjeg, tjedan dana kasnije, niste u stanju ne samo uključiti internet, nego uopće - ODGOVORITI???
B. Zbog čega nas uopće maltretirate u vezi komada opreme koji, u konačnici, uopće nije vaš?? Nego Amisov? Doduše, tu informaciju saznali smo od osobe iz prethodne točke 1 pa ovo iznosimo uz određenu dozu opreza. Uglavnom, saznajemo od osoba iz točke 1 da vam se u principu fućka za taj komad crne plastike, što vas nije spriječilo da nas ČETIRI MJESECA proganjate besmislenim opomenama i na kraju nam potpuno bespravno isključite uslugu.
C. Zašto ovu situaciju niste rješavali VI s OVERSEASOM? Gdje su VAŠE potvrde da ste vi kontaktirali njih i pitali ih zašto oni tu opremu tri mjeseca ne preuzimaju od nas? Gdje vam je potvrda da ste ih pitali što su učinili s mističnim komadom zastarjelog hardvera koji se muči s reprodukcijom imalo kompleksnije multimedije, pa čak ni to više ne može biti razlog zbog kojeg bih ga ja zadržavao kod sebe? Imam doma state of the art Android box koji taj posao radi izvrsno.
D. Što se sramotite uopće s Overseasom, koji nije ništa sposobniji od nezainteresiranih studenata iz vaše korisničke službe koji za 13 kuna po satu moraju upijati naš gnjev? Koliko tih studenata i ostalih pripravnika u svako doba cupka u dokolici pred vašom zgradom ili u "dediciranoj" prostoriji za pušenje i "sagorijeva" od posla? Zar niste nikoga od njih mogli posjesti na bicikl, ni nakon tri mjeseca, opaliti mu nogu u guzicu i poslati na našu adresu da se ne sramotite više?

Ukratko. Prestrašno. Sad vi recite da može gore od ovoga. Znači, potpuno čista situacija. Neviđeno maltretiranje. Sve dokumentirano, crno na bijelo. Slučaj koji jasno dobivamo ovako ili onako, preko HAKOMA, Društva za zaštitu potrošača, suda pravde, Stevena Seagala ili Funakoshi Gichina.

Ali ne, vi se morate kompromitirati do kraja. Pa gospodo, kako vas nije sram? Ovako nisko pasti, a još vidite da pod istim imenom korisnika imate mobilnu pretplatu? Tele 2 za isti taj novac koji supruga plaća vama pruža to isto, uz neograničene gigabajte prometa. Nakon što je 4 godine provela kod vas, vi se idete ovako ponašati. Lijepo ste nam se zahvalili. S naše strane, good riddance. Fantastično vam se isplatilo.

S vaše strane, bit će sljedeće. Ovaj post moj je trening draft. Engleskim jezikom vladam kao materinjim i neće mi biti problem poslati vrlo elaborirani mail Telekomu Austria. Nisu oni puno bolji od vas, kad se radi o izboru između lopatarenja balege za 10 kuna po satu ili mirisanja cvijeća za 9,99. Ne. Ali ovakav diletantizam kod arijevaca ne prolazi. To ćete vidjeti kad vam se u uredima pojavi nadobudni generički Fritz koji je tek nedavno istisnuo zadnji prišt i počne vama uhljebima pružati lekciju iz korisničke podrške, tako što će ići po uredima i samo davati svoju nogicu, onu koju ste vi trebali dati dokonom studošu i poslati ga kod nas, u vašu "terminalnu opremu" na kojoj sad udobno sjedite i zavaravate se da vam se ne može dogoditi da u svojim udobnim menadžerskim četrdesetima i pedesetima tražite drugi posao. Mislite da blefiram? Moj najbolji prijatelj upravo prelazi kod vas iz konkurentske firme i dobro sam upoznat s poslovanjem telekoma. Potrebne direktne kontakte već imam.

Zabole Jirija, Adriana, Brernda i generičkog Fritza za moju malenkost. Ali vi ste, gospodo, kiksali na tisućama Amisovih korisnika u ovoj tranziciji za koju niste bili spremni i koju ste obavili na sramotno diletantski način. Lajali ste više nego što ste mogli zinuti. Na meni i supruzi samo ste postigli vrhunac svog bezobrazluka.

Odgovora 15

Razina korisnika 6
Bedž
Odlično napisano, svaka čast!
Razina korisnika 3
Vjerojatno bi sve prošlo puno bezbolnije da VIP ne surađuje s Overseas Expressom koji se raspada već mjesecima i ljudi ne dobivaju svoje pakete, niti ovi dolaze na vrijeme po pakete koje trebaju pokupiti. Problemi su kulminirali za vrijeme blagdana, o tome je pisalo nekoliko portala, a zbog masovnog nezadovoljstva korisnika, UPS, najveći međunarodni distributer paketa, raskinuo je dugogodišnji ugovor s Overseasom i potpisao ugovor za Hrvatsku s drugom kompanijom. Overseas po svemu sudeći nije VIP-u predao opremu koju ste im Vi predali - niste jedini, ljudi su bijesni, dovoljno je da pročitate google recenzije i bit će Vam jasno da je to noćna mora. VIP bi trebao reagirati i pronaći drugog partnera.

https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/ups-raskinuo-ugovor-s-overseasom/

https://lider.media/aktualno/zbog-overseasa-mnogi-ostali-bez-bozicnih-poklona-problemi-s-dostavom-krenuli-prije/
Razina korisnika 3
Sve je to meni jasno, Overseas je isto dno dna, svi znamo da ti najčešće ni ne pokušaju isporučiti paket, čak im se ne da ni sandučić tražiti nego ti zalijepe cedulju na zgradu, pa ajmo braco u Lučko ili gdje im je već sjedište, ako ti klinci ne skinu tu cedulju:)
Samo, ono što meni nije jasno, mi smo četiri mjeseca zvali i apelirali prema Vipu da Overseas ne dolazi po tu njihovu opremu, da nisu bili ni jedan jedini put, a mi i dalje primamo njihove opomene. Ni u jednom trenutku nisam mogao saznati koju povratnu informaciju ima Vip OD OVERSEASA. Znači, za ovakvo nevjerojatno maltretiranje trebalo bi biti izvješće od Overseasa tipa, "mi smo bili kod korisnika, on nas je poslao u pm, opremu ne da". Ili barem "mi bili 20 puta čovjeka nema doma, ostavljali mu cedulje" ili ne znam šta. Naravno, takva povratna informacija ne može postojati jer Overseas nijednom nije došao, dok mi osobno nismo njih zvali 3 puta. Znači, da su bili, mi bi to znali jer radimo od doma i netko je uvijek kod kuće. Također, ako netko zna o čemu se radi (top box za prijem televizije), svakome je jasno da posjedovanje tog uređaja nije nikom u interesu ako telku ne gleda i ne plaća tu uslugu.
A ono što je najvjerojatnije, to je isključenje usluge čak i nakon što je taj prokleti komad obsolentnog hardvera preuzet od strane Overseasa i nakon cijele kronologije tijekom koje smo jednom mjesečno zvali i apelirali da nas s time prestanu maltretirati i da to izvole rješavati s Overseasom. Ultimativno neoprostivo: neodgovaranje "službe za korisnike" u ovoj, za davatelja "usluge" sramotnoj situaciji, nakon što im je poslana i potvrda od Overseasa. Da mi je netko pričao mislio bih da je nemoguće.
Razina korisnika 1
u potpunosti podržavam ovaj članak...
meni, kao bivšem AMISOVOM korisniku šalju veću drugu opomenu za izmišljeni račun... naime, na računu iz 10/17 stoji da postoji saldo po prethodnim računima, iako na računima AMISA za srpanj, kolovoz i rujan 2017. stoji da nemam nepodmirenih dugovanja...
dakle, VIPOVCI izmisle navodni dug, pošalju već drugu opomenu s uplatnicom na potpuno izmišljeni račun i čekaj kada ću kiksnuti i platiti ga....
ali uskoro odlazim od njih...pa nisu oni jedini na tržištu... AMIS je za njih bio sto milja ispred..
i onda jučer dobivam od VIP-qur e.mail u kojem me upozoravaju da MOJ e-mail nije verificiran te da će rješenje na moj prigovor dostaviti putem pošte....pitam ja jučer te kokošare u službi za korisnike: a zašto mi na taj neverificirani e.mail dolaze računi za platiti??
dakle, kad dobivam račun onda je e-mail verificiran, a kad trebam dobiti odgovor na prigovor onda nije???
kokošari, balkanski
Razina korisnika 3
Legendarno. Njima je očito svejedno tko će im platiti njihov neverificirani račun, za to primaju donacije iz verificiranih i neverificiranih izvora.
Ali oni s tobom žele imati prisan odnos i žele da izraze njihove ljubavi u odgovoru primiš baš ti ;)

Upravo je fantastično koliko su oni bili nesposobni za ovo preuzimanje Amisa.

To da su mi odmah izgubili kompletnu poštu u online sučelju, stavili pod neki drugi mistični, novostvoreni account koji nikad nisam koristio ni imao nisam ni spominjao. Riješilo se uz jedno 7 poziva, naravno, uz ponovno objašnjavanje cijelog slučaja svaki put drugom sugovorniku.

To da više ne možemo normalno izbrisati višak uređaja na našim dragim Amis Mobia accountima, na to se valjda još žale samo najrazmaženiji.

Sve je to mica maca za ovo kako su me naguzili u moju posnu "terminalnu opremu" da mi se sfinkter razletio ko paklena naranča.

U usporedbi s time, što je izgubljeni cijeli poštanski sandučić? Kao što rekoh, takve stvari samo su manji nedostatak osobne izvrsnosti. Nešto kao bad hair day...
I mi smo bivši dugogodišnji Amisovi korisnici, samo da se utješimo

- izgubljen broj koji koristimo 30 g
- tvrde da smo potpisali novi ugovor na 24 mj - a nismo, niti bi ikada nakon svega
- rekli ista pretplata i usluga - a nije
- zvali cijeli 12 mj i jednom bili u Vip centru da bi nam rekli da smo dali prvi prigovor 10.01.2018
- nema pisanih tragova sa njihove strane pa se ne možeš žaliti HAKOM u

lažu kada kažu da Vas bude netko kontaktirao - nikada se to nije desilo
Razina korisnika 3
- "Ovaj razgovor se snima"
- "Aha, jel? Evo, onda i ja snimam razgovor"

Pa onda imaš stvarni trag svog poziva. Jer oni ne snimaju ništa i ne vode nikakvu kronologiju tvog problema. U suprotnom, ne bi 12. poziv prema korisničkoj bio kao da zoveš prvi put i ne bi sve trebalo uvijek objašnjavati drugoj osobi. Sve bi bilo dostupno u nekom timelineu i jasno vidljivo na ekranu bez obzira na to tko ti se javio.

Totalni amateri. Ovo je najlošija "usluga", servis, proizvod, muda pod bubrege, zmijsko ulje, kita od kita... koje sam ikad imao nesreću plaćati.
Meni je, u cijeloj ovoj priči, najčudnija stvar da nikoga, ali baš nikoga od Amisovih korisnika nisu obavijestili, a još manje pitali žele li, da oni preuzimaju te da smo od dana preuzimanja njihovi korisnici. Ne znam ima li zakonske mogućnosti na temelju toga zatražiti raskid ugovora pa nek si fafaju što god im volja.

Ne trebam niti spominjat da su, od dana kada je vip preuzeo Amis, počeli nenormalni problemi sa internetskom vezom na dnevnoj bazi. Od skakanja pinga na 1000 do brzine od bijednih 1mbp/s. Da bi tek jučer, nakon ne znam koliko mjeseci od preuzimanja, došli zamjenit staro nigerijsko govno od routera i stavili svoje još veće govno kojem ne možeš pristupit ni da si Mr. Robot
Razina korisnika 3
I ja sam razočaran tom činjenicom. Bilo bi zanimljivo čuti input nekog pravnika. Stvar je u tome da, kao što rekoh, od ranije znam kakav je Vip i to je definitivno zadnji provajder kojeg bih osobno odabrao. Znači, da nije bilo ove tranzicije za koju nismo imali izbora, ja nikad ne bih bio Vipov korisnik. Sad eto jesam i grickam muda od prvog dana ko da sam se ukleo. Još sam u prvom razgovoru, nakon prve opomene u 9 mjesecu, mislim, rekao operateru da se zbilja vidi da smo prešli na Vip. Možeš misliti kako sam se osjećao nakon četvrte opomene za istu besmislicu:)
Razina korisnika 3
Evo novog javljanja iz rubrike Apsurdi s Vipom.

Dakle, nakon što je VIPovski trust mozgova tjedan i pol dana meditirao na Tibetu oko naše potvrde o vraćenoj opremi, a mi cijelo to vrijeme bili bez usluge, javlja se žena iz Vipa, ninja vatrogasac on the mission, očito prošla visoku školu izgovaranja potpunih rečenica i nadovezivanja na ono što kaže korisnik s druge strane, konačno neka duša s kojom se možemo normalno porazgovarati. Ukratko, duboko se ispričava, nudi otpis tri mjeseca rate i 80% popusta na još valjda 3 GB prometa na mobitelu supruge. Super, kompenzacija u vidu dodatnog povećanja pretplate.

Inače, Tele2 nudi neograničeni promet i neograničeno sve upravo za novac koji supruga trenutno plaća, tako da je njezina mobilna karijera u Vipu završila. Također, u svjetlu 5-mjesečne teške penetracije u "terminalnu opremu", ponudom nismo nimalo impresionirani, međutim, spremni smo ne zajebavati se s raskidom ugovora, osim mobilnog, izdržati do kraja. Supruga ovaj put, opravdano ne vjerujući više slatkorječivim obećanjima, pita može li se ona njoj izravno obratiti ako dođe do ponovnog zajeba. "Da da, možete me uvijek dobiti na ovaj mail s kojem sam vam poslala odgovor". Super.

Nisu prošla dva puna dana - nama je OPET ISKLJUČEN INTERNET. Slanje maila na adresu na "koju me uvijek možete dobiti" rezultira automatskim riplajem službe za korisnike da je upit zaprimljen. Opet zovemo, meniji, muzikica. Javlja se studentica. "Da, ja vidim sve pred sobom crno na bijelo, vidim i odgovor gospođe te i te, ali vama je sustav isključio internet, očito nije zabilježeno u njemu da ste vratili opremu. Ja nažalost ne mogu sad ništa učiniti, danas je subota, ali vjerujem da će to odmah u ponedjeljak biti uključeno."

Danas je srijeda. Nama usluga još uvijek nije uključena. Niti nas je itko nazvao. Uključujući gospođu tu i tu koju uvijek možemo dobiti na njezin mail....
Razina korisnika 3
Poštovani AMIS4EVER,
žao mi je što i ti imaš problema i, da, sigurno je da imaš veći problem. Čak što više, sramotan je. To samo govori i opisuje, barem za mene, koliko je je VIPnet- ovo poslovanje aljkavo, bahato i bezobrazno kada se takve stvari događaju. Slažem se da je tvoj problem veći, no to i dalje meni ništa ne znači u smislu rješavanja smetnje koja je kod mene konstantna. Radi se čisto o principu. Ako ja uredno plaćam ugovorom propisanu pretplatu, želim također i da i VIPnet omogući uredno svoj dio ugovora, a to je nesmetano korištenje svih usluga. Na to imam pravo. Jednako kao i ti, i svatko od korisnika. Najveći je problem što, koliko sam stekao dojam, VIPnet ovdje u Hrvatskoj želi uz što manje ulaganja zaraditi najviše što se može, bez nekakvih opterećenja nezadovoljstva korisnika. Siguran sam da se tako u Austriji ne ponašaju. Primjerice, između ostalog, hvale se i oduševljavaju se programskim vodičem koji se uopće ne može uspoređivati sa Amisovim. Kod Amisovog programskog vodiča je opis filma, serije bio daleko bolji, bilo je čitljivije, imao si čak i godinu filma, a kada si gledao kroz vremenski pomak na kraju si uredno dobio upozorenje želiš li nastaviti dalje ili želiš gledati u realnom vremenu. Toga ovdje nema. Izgleda da je to za VIPnet suviše sofisticirano, vrlo vjerovatno je njihova opcija jeftinija. Bez veze je sada bilo što opisivati kada i sam znaš da, ako si bio duže vremena korisnik Amisa, nažalost njihov standard brzine, korektnosti, poštovanja i usmjerenost na zadovoljstvo korisnika u VIPnet-u sigurno nikada nećemo doživjeti. Nevjerovatno me smetaju njihovi šablonizirani isprazni odgovori kada ih se ne pridržavaju tako da si prisiljen gubiti vrijeme i živce kako bi nešto možda ipak obavio, ili čak ni to u najvećem broju slučajeva.
Želim nam puno sreće i strpljenja. Kaj se mene tiče, proći će i ova godina, a nakon toga kao što sam već jednom napisao, SVE samo VIPnet NE.
Razina korisnika 3
Uputio sam te ovdje da se utješiš, da vidiš da nisi sam:)
Ja sam bio na Amisu od samih njegovih početaka i nikad riječi prigovora nisam imao, ako je nešto zaštekalo telefonska podrška je bila takva me doslovno veselilo čuti se s momcima, a ne ovi prokleti moroni, kad sad već moram posezati za epitetima, da dobivaš rak od muke dok vrlo jednostavnu stvar ispeljaš na čistac. Jedino što im zamjeram je to što su sebe i nas prodali ovim papanima.

Ja prelazim na Terracom kad se riješim ovih debila. Za sad čujem o njima sve najbolje i dojam u telefonskom razgovoru je odličan.

Dakle, danas je petak, tjedan dana od drugog bespravnog (po njihovom vlastitom priznanju) isključenja interneta, do dana današnjeg nikakvog odgovora, nikakvog poziva, mi i dalje bez usluge.
Razina korisnika 5
Ljudi, a šaljete li vi prigovore uopće?

Prvi stupanj, drugi stupanj, pa HAKOM. Kada HAKOM počne penaliti operatere, možda se svi malo više uozbilje.
Razina korisnika 3
Ma ne razumiješ. To da sam ja u pravu nije upitno i to sam vip priznaje. Ali šta napravit kad prizna, i onda opet zajebe, i onda opet ne odgovara skoro dva tjedna? Za obraćanje hakomu procedura je da moraš od jebača ishodit neki odgovor, a dok ja dočekam njihov odgovor ja sam cijelo vrijeme bez usluge i drže me u šaci jer dok ih se ne riješim ne mogu uzet drugog providera. Dok dočekam odgovor HAKOMA o izvanrednom prekidu ugovora cijelo to vrijeme ja sam kod ovih klaunova koji mi uključuju i isključuju internet kako im se digne pimpek.
Ja sam kao bivsi AMISOVAC imao sve moguce probleme koje mozete zamisliti .

Necu pisati u detalje jer ima samo smisla kronoloski, a to bi zauzelo barem 3 stranice, a pojedinacno vec postoji već većina.

Dodao bi samo za povrat opreme od kad koriste Hrvatsku postu. Povrat ide ovako, Zove covjek iz poste i kaze imate nesto za vratiti od VIPA, pitam sta? Ne zna, kaze danas imamo oko 1500 povrata i mi za njih zovemo ljude.

Uglavnom kad vratis i tako oni opet nemaju evidenciju, opet treba slati potvrde,..Totalno nekoordinirano . Samo taj mali dodatak.

Uglavnom, sad sam nakon 45 dana VIP problema i ruba nervnog sloma, kod drugog providera (Iz korektnosti necu reci koji, ali i nebitno je koji) .Nakon što sam prešao kod tog novog providera , usluga radi, informacije dobivaš kako treba, šalju točne račune, za povrat opreme, koja mi neće tako skoro trebati, imaju mogućnost i osobnog povrata,jedan sasvim drugi svijet.Slično kao AMIS nekad.

Sami zalkjučite što je činiti .. Sve drugo nema smisla..

Pozdrav!....




Vjerojatno bi sve prošlo puno bezbolnije da VIP ne surađuje s Overseas Expressom koji se raspada već mjesecima i ljudi ne dobivaju svoje pakete, niti ovi dolaze na vrijeme po pakete koje trebaju pokupiti. Problemi su kulminirali za vrijeme blagdana, o tome je pisalo nekoliko portala, a zbog masovnog nezadovoljstva korisnika, UPS, najveći međunarodni distributer paketa, raskinuo je dugogodišnji ugovor s Overseasom i potpisao ugovor za Hrvatsku s drugom kompanijom. Overseas po svemu sudeći nije VIP-u predao opremu koju ste im Vi predali - niste jedini, ljudi su bijesni, dovoljno je da pročitate google recenzije i bit će Vam jasno da je to noćna mora. VIP bi trebao reagirati i pronaći drugog partnera.

https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/ups-raskinuo-ugovor-s-overseasom/

https://lider.media/aktualno/zbog-overseasa-mnogi-ostali-bez-bozicnih-poklona-problemi-s-dostavom-krenuli-prije/

Odgovori