Najbolji odgovor od A1_Marko
Pogledaj originalAdmin pristup za ruter Thomson tg782
Razina korisnika 2
Kao što piše u naslovu zanima me kako mogu saznati admin username i password za tg782 ruter. Inace se ulogiravam sa "user" i "VIP091" ali u user modeu neke opcije nisu dostupne.
Bok @MMaric97,
za navedeni ruter definirane su korisničke opcije koje su dostupne preko user prava.
Admin opcije nisu dostupne korisnicima radi postavki rutera od strane opreatera. Ukoliko su ti potrebne neke napredne opcije koje sada nisuomogućene možeš iza rutera spojiti svoj ruter i zatražiti prebacivanje u bridge mode.
za navedeni ruter definirane su korisničke opcije koje su dostupne preko user prava.
Admin opcije nisu dostupne korisnicima radi postavki rutera od strane opreatera. Ukoliko su ti potrebne neke napredne opcije koje sada nisuomogućene možeš iza rutera spojiti svoj ruter i zatražiti prebacivanje u bridge mode.
Razina korisnika 2
za navedeni ruter definirane su korisničke opcije koje su dostupne preko user prava.
Admin opcije nisu dostupne korisnicima radi postavki rutera od strane opreatera. Ukoliko su ti potrebne neke napredne opcije koje sada nisuomogućene možeš iza rutera spojiti svoj ruter i zatražiti prebacivanje u bridge mode.
Zasto te opcije nisu dostupne korisnicima?
Pozdrav @MMaric97,
Vipova oprema dana na korištenje i instalirana kod korisnika, poput modema i digitalnih prijamnika, ima postavljene dvije razine prava pristupa – administratorsku i korisničku.
Korisnička razina prava omogućuje upravljanje najčešće korištenim postavkama uređaja, dok se iza administratorske razine prava nalaze specifične postavke čijom bi se promjenom moglo nehotično prouzročiti prekid usluge ili utjecati na kvalitetu isporuke iste.
Ukoliko imaš specifične potrebe za promjenom konfiguracije na routeru možeš se obratiti Službi za korisnike, pa će se provjeriti je li isto moguće, odnosno hoće li to ikako utjecati na normalno korištenje usluge.
Vipova oprema dana na korištenje i instalirana kod korisnika, poput modema i digitalnih prijamnika, ima postavljene dvije razine prava pristupa – administratorsku i korisničku.
Korisnička razina prava omogućuje upravljanje najčešće korištenim postavkama uređaja, dok se iza administratorske razine prava nalaze specifične postavke čijom bi se promjenom moglo nehotično prouzročiti prekid usluge ili utjecati na kvalitetu isporuke iste.
Ukoliko imaš specifične potrebe za promjenom konfiguracije na routeru možeš se obratiti Službi za korisnike, pa će se provjeriti je li isto moguće, odnosno hoće li to ikako utjecati na normalno korištenje usluge.
Razina korisnika 2
Vipova oprema dana na korištenje i instalirana kod korisnika, poput modema i digitalnih prijamnika, ima postavljene dvije razine prava pristupa – administratorsku i korisničku.
Korisnička razina prava omogućuje upravljanje najčešće korištenim postavkama uređaja, dok se iza administratorske razine prava nalaze specifične postavke čijom bi se promjenom moglo nehotično prouzročiti prekid usluge ili utjecati na kvalitetu isporuke iste.
Ukoliko imaš specifične potrebe za promjenom konfiguracije na routeru možeš se obratiti Službi za korisnike, pa će se provjeriti je li isto moguće, odnosno hoće li to ikako utjecati na normalno korištenje usluge.
Ako je netko dovoljno glup da strga nesto sto je njegovo to je njegovo potpuno pravo ovako samo nepotrebno ograničavate ljude ali dobro obratit cu se službi za korisnike nakon 8 godina i dalje mi nije jasno zašto sam i dalje na vipu...
Nema ti smisla, @mmaric97, jer Služba za korisnike ne zna zašto ti treba pristup tim opcijama - jer dio njih ne zna za te opcije niti je itko obučen za to.
Čudo da neki operateri znaju što je port forwarding i da su spremni pružiti podršku za to, a na IGMP, WLAN izolaciju, dinamički DNS i slične stvari zaboravi odmah.
Najbolja ti je opcija kupiti svoj ADSL router i od operatera zatražiti postavke za povezivanje na net. Osobno već gledam neki uređaj koji podržava neku varijantu WRT-a jer je ovo... nemam pravu riječ.
Čudo da neki operateri znaju što je port forwarding i da su spremni pružiti podršku za to, a na IGMP, WLAN izolaciju, dinamički DNS i slične stvari zaboravi odmah.
Najbolja ti je opcija kupiti svoj ADSL router i od operatera zatražiti postavke za povezivanje na net. Osobno već gledam neki uređaj koji podržava neku varijantu WRT-a jer je ovo... nemam pravu riječ.
Najbolje od svega u ovom threadu je sto je tagano s 'rijeseno' LOLOLOLOL
Ja sam isto trazio admin pass za TG788n v2 mislim (crni, technicolor) na SZK (tehnicka podrska btw), agent je bio izuzetno ljubazan ali nazalost nije mi pomogao, bojim se da nije u potpunosti ni shvatio sto sam ga pitao. A nista, svaka skola se placa..sad barem znam sto cu prvo pitati prodajnog zastupnika kad mi bane s 'ponudom', cisto da vidim kako se znoji kad bude zvao kolege da pita za odgovor.
Ja sam isto trazio admin pass za TG788n v2 mislim (crni, technicolor) na SZK (tehnicka podrska btw), agent je bio izuzetno ljubazan ali nazalost nije mi pomogao, bojim se da nije u potpunosti ni shvatio sto sam ga pitao. A nista, svaka skola se placa..sad barem znam sto cu prvo pitati prodajnog zastupnika kad mi bane s 'ponudom', cisto da vidim kako se znoji kad bude zvao kolege da pita za odgovor.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.