Riješeno

ZTE 283+ dyndns i otvaranje portova

  • 21 January 2017
  • 74 odgovora
  • 21126 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 8 odgovora
kako postaviti podatke dyndns i otvoriti portove za video nadzor i gdje je to u zte 283+
icon

Najbolji odgovor od A1_Silvio 21 January 2017, 19:30

Pogledaj original

Odgovora 74

Razina korisnika 3
Bedž +1
I ja imam isti problem koji na žalost nisam uspio riješit na "normalni" način. Iz vana imam pristup uređaju ali dok sam spojen lokalno ne radi. To sam riješio da za pristup uređaju imam dvije adrese jednu za vanjski pristup preko ddns-a a drugu preko lokalne IP adrese.
Probaj na kameri promjenit port sa 80 na npr 801.
@fakin
idemo ovako. Ti tvrdiš da je sa DDNSom sve OK, a da se ne može napraviti portFW za port 80.
Što se dogodi kada npr 'iz vana' u web browser upišeš vanjsku ip adresu:port na koju ti je trenutno spojen Homebox?
Razina korisnika 1
Vip_Marko,
Za ddns piše da je registracija uspješna.
A kada se iz vana idem spojiti na vanjsku ip adresu spoji me uredno na web sučelje rutera bez obzira sto sam naveo i port,to sam već opisao gore.
primjer: http://37.244.xx.xx: 80 isto kao i http://moje_nesto.net
drugi primjer:
http://moje_nesto.net/sarma.html dobije se poruka koja je u prilogu.
E da, na ddns-u je vanjska adresa rutera, provjereno. Kada nebi ispravno komunicirali ddns i ruter onda tamo niti nebi bila stvarna adresa.
Ako ti se na vanjsku IP adresu otvara sučelje tvog video nadzora, onda znači da je port 80 otvoren i da to radi.
Još se možeš uvjeriti preko port checkera i vidjeti je li po toj IP adresi otvoren port 80.
Razina korisnika 1
Otvara se sučelje rutera ako se spajam na vanjsku ip ili domenu koja je u ddns-u
Ali to mi ne treba već ono iza rutera, a to ne radi.
Ponoviti ću po ne znam koji put, ovo sve radi na raznim drugim operatorima sa 100% istim parametrima.
btw, checker kaže da je port otvoren,
Ruter i DDNS komuniciraju ispravno, provjerio IP na svim stranama.
Da zaključim, zanemarimo na trenutak port forward. Ako isključimo port forward a ostavimo samo DDNS. Iz vana se moramo moći spojiti na ruter, pozivanjem vanjske ip adrese ili preko ddns-a, svejedno.
Taj dio radi ok, preskočimo taj korak. Ne radi ono što prosljeđuje mo po 192.168.1.xy: 80 a ne mogu skužiti zašto. 🙂
Ti tražiš ovo?
FAKIN --> vrlo jednostavan problem imas
Ocito je port 80 port od "rutera". Drugim rijecima, sve radi kako bi i trebalo, ali ne onako kako bi ti i htio.
Napravio si elementarnu i pocetnicku pogresku, sto je normalna stvar, i otisao se spojiti na port 80.
Promijeni si taj port, a da se malo bolje uputis u temu Port Forwarding, procitaj stranice na sljedecim linkovima i, nadam se, neces ponavljati ovakve greske 😃

http://www.pearsonitcertification.com/articles/article.aspx?p=1868080

https://www.techopedia.com/definition/15709/port-80

Nema na čemu 😃
Razina korisnika 1
@adixylian,
Sinoć do mene svratio Vip_Marko i ponio sve moguće šrafcigere a bome i ja sam izvadio dizalicu od Tamića 🙂 neš vjerovat, radi sve bez promjene porta.
Evo i ovo je riješeno.
I na kraju ispada da se prvo ide optuživati nekoga i nešto, a sasvim bez opravdanja.
Iz Fakinovog slučaja je teško sada zaključiti tko ispada nekvalificiran i dezorijentiran.
@adixylian,
Sinoć do mene svratio Vip_Marko i ponio sve moguće šrafcigere a bome i ja sam izvadio dizalicu od Tamića 🙂 neš vjerovat, radi sve bez promjene porta.


Svi mi griješimo, tako se uči 🆒
Razina korisnika 3
Bedž +1
Vanjski pristup preko DDNS radio besprijekorno par mjeseci sve do pred dva dana. Kako sam bio na putu nisam odmah stigao provjerit o čemu se radi no sad vidim da mi je na ZTE 238+ WAN IP Adresa 10.92.75.106 dok je na DynDNS druga te nema spajanja iz vana. Zvao službu za korisnike ali majstori za homebox rade do 21:00. Da će mi riješit problem i javit na mobitel.
Živi bili pa vidjeli. Samo da se ne načekam na rješavanje problema.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Čekam već treći dan...
Razina korisnika 3
Bedž +1
Čekam već peti dan...
Izgleda da moraš biti vulgaran da bi te shvatili ozbiljno u VIP službi za korisnike.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Nisam imao strpljenja više čekati na povratni poziv, nazvao službu za korisnike i ovaj put problem riješili u deset minuta.
Vanjski pristup opet radi i nadam se da će opet potrajati neko vrijeme da radi bez problema.
Razina korisnika 2
Nisam imao strpljenja više čekati na povratni poziv, nazvao službu za korisnike i ovaj put problem riješili u deset minuta.
Vanjski pristup opet radi i nadam se da će opet potrajati neko vrijeme da radi bez problema.

bok SL2,
imam isti problem kao i ti. do prije 10 dana sve je bilo OK. sad vidim na DDNS računu javnu IP 31.45.xxxx ali IP u modemu nažal ne mogu provjeriti, jer do prolječe nisam u Hrvatskoj. ping na 31.45.xxx isto sad ne radi, samo IP kamera šalje slike. gdje je problem i kako ga rješiti iz inozemstva.
unaprijed hvala za savjet tebi i VIP_Marku
jorgos@mybox.cz
Razina korisnika 3
Bedž +1
Jedino pozivom službi za korisnike. No i nakon toga moraš imati nekoga u HR da ti modem isključi iz struje pa opet uključi da pokupi nove postavke. Da li si probao restartati modem da se možda nije "zglupirao"?
Razina korisnika 2
Na Hvaru minimalno 3 puta mjesečno je nestanak struje. Kad struju opet uključi modem dobije novu javnu IP koju vidim u mom DDNS računu. Novu IP + port stavim u browser i gledam sigurnosnu kameru kod kuče 900km. Sve je radio pouzdano više 2 godine.
Sad, dva puta po prekidu struje, DDNS dobio novu IP, ali kamera se neče spojiti, ni ping za modem ne radi. (kao da modem ima drugu IP nego vidim u DDNS) Internetska veza je u redu, kamera šalje slike, ali ne mogu nju daljinski rotirati. Vjerojatno ću morati pričekati do proljeća i provjerit da u sučelju modema ista IP kao u DDNS.
Evo i mene po prvi puta. Pozdrav svim znalcima, kao i ostaloj ekipi.
Molba;
Kupio sam kamere i snimač i postavio bih to na moru. Još nisam uzeo VIP homebox, a čini se da hoću. Nemam konkretan odgovor o stanju na mom području, brzini i jačini signala, ali to bih provjerio u pokusnom razdoblju od 2 tjedna.
Ima li netko (VIP_MARKO) ili bilo tko drugi koji bi htio ovdje u ZGB podesiti Vip HomeBox na dyndns kako bih router mogao samo instalirati na terenu-naravno uz financijsku ili (i) gastro zahvalu.
Hvala unaprijed
jasmin.zagreb@gmail.com
091/3649111
@Jasminko
nadam se da ti se netko javio vezano za DDNS.
Nema tu neke velike nauke.
Prvo provjeri imaš li možda privatnu IP adresu kada si spojen na internet.
Ako imaš, to se treba isključiti i onda uneseš podatke od DDNS-a i stvar radi.
U ovoj temi imaš pojašnjenja. Nakon što dobiješ javnu IP adresu pri spajanju na internet, dalje sve ovisi o postavkama tvog DDNS računa.
Svakako provjeri na kojem portu ti radi snimač, jer je potrebno propustiti taj port, da bi stvar radila.
Hvala Vam na javljanju, do sada se nažalosti nitko nije javio niti pokušao pomoći, pa stoga još jednom VELIKO hvala Vama na javljanju. Bojim se da to nisam nikada radio, a na moru za gdje i pitam ću to postavljati na proljeće. Nisam još uspio provjeriti jačinu i prijem VIP homeboxa, ali se nadam da je jedna od dvije postojeće bazne stanice VIP-ova;
https://earth.google.com/web/@43.87996861,15.54400328,37.67592635a,1674.85208268d,35y,-0h,0t,0r
Ako bi se Vi odlučili mi dodatno pomoći u času kad problem postane aktuelan, bio bih dodatno zahvalan. No i ovako stoji ponuda u najmanju ruku nekog gableca-cuge.
Thx,
Jasmin Bojić
Razinu signala možeš provjeriti i sa običnim mobitelom.
Pogotovo ako je neki Android smartphone u pitanju, onda detaljno možeš provjeriti sa aplikacijom Network Cell Info Lite (ili netko tko je sada tamo na toj lokaciji 🙂 ), iako mislim da u Dragama ne bi trebalo biti problema sa signalom.
Ako će se Homebox koristiti većinom za odaljeni pristup snimaču/kamerama, onda će ti brzina uploada biti bitnijia od download brzine
Forum upravo služi za takve stvari da članovi foruma pomažu jedni drugima u ovakvim situacijama.
Predlažem da sve složiš sam (ne bi trebalo biti problema), a ako gdje zapneš, tu smo.
Ako već imaš snimač, možeš ga spojiti i poigrati se na postojećoj internet vezi i vidjeti kako stvar radi. Ako radi preko postojeće veze, onda ne bi trebalo biti problema ni na Homeboxu.
Thx još jednom
Evo pitanje za znalce;

Dvojba je između ova dva 4G routera;

1. Asus 4G-AC55U

2. Asus 4G-AC 68U



Prvi router je 1.878 Kn i on je Cat 4

https://www.mall.hr/routeri/asus-bezicni-router-4g-ac55u-bezicni-router-802-11a-g-b-n-ac-1167mbps?utm_source=nabava.net&utm_campaign=nabava.net&utm_medium=click



a drugi router je 1.019 Kn i Cat 6

https://edigital.hr/dual-band-router/asus-rt-ac68u-ac1900mbps-gigabites-router-p263207?utm_source=nabava.net&utm_campaign=nabava.net&utm_medium=click



Router bi bio na moru i služio ili sa Tele2 pokućni ili sa VIP HomeBox, zavisi što ćer mi se u testiranju pokazati bolje.



MOLIM ONE KOJI ZNAJU- Zašto je 1. router skuplji gotovo dvostruko u odnosu na 2. router?

Da li je to zbog toga što je 1. router stariji, ili zato što je bolji??

Molim pojašnjenje i mišljena!!
Hvala,

Jasmin
Forumaši- da li je ovo neprimjeren post?
Molim znalce koji znaju,mogu i hoće otključati sa VIP mreže router ZTE MF283+.
Ako jest, molim oprost, ako nije,
kontakt na 091/3649111 ili jasmin.zagreb@gmail.com
p.s. zahvala neupitna

HVALA

Jasmin Bojić

Odgovori