Zbog čega ste mi ugasili Internet na Huawei uređaju?

  • 16 September 2017
  • 4 odgovora
  • 344 pregleda

Poštovani,
13.09.2017 sam posjetio vašeg zastupnika Se Mark u Dugo Selu i tom prilikom uzeo sam vaš Homebox ZTE MF 283+ kao zamjenu za Huawei sa fiksnom linijom. Rok za probu je pet dana sa time da jedan i drugi uređaj normalno rade. Kod uključenja Homeboxa sve opcije rade, ali nakon vračanja mrežnog kabela na internet Huawei, taj uređaj je prestao raditi. Molim vas da mi hitno odgovorite zbog čega ste mi ugasili Internet na Huawei uređaju.

Odgovora 4

Bok,
kako bi mogli napraviti dodatne provjere, molim te da se javiš u Službu za korisnike.
Bok,
Provjere su napravili tehničar T-coma, a danas je provjeru napravio Vipov tehničar te promijenio je ruter i priča je završena. Tehničar iz T-com izmjerio je da mreža ima brzinu  do 10 Mb/s, ali ugovorena do 4Mb/s. Kako povećati brzinu kod Vip-a ? Hvala na odgovoru.
Pitanje,
Moja parica ima mogućnosti povećati brzinu do 10 Mb/s, dali je to veliki problem za VIP ?
Hvala na odgovoru
@Spilko, ako si uzimao Homebox, on ne ide preko parice, dakle, ne ovisi ni o njenim ograničenjima. Tu brzina ovisi o pokrivenosti i jačini LTE signala. Ako želiš da ti pogledam, molim te, pošalji nam podatke vlasnika usluge (ime, przime, OIB i kontakt broj) uz kratki opis OVDJE

Odgovori