Žalba

  • 18 May 2020
  • 3 odgovora
  • 4354 pregleda

Poštovani, moja obitelj je korisnik vaše fiksne mreže već dulje vrijeme. Na početku nije bilo većih problema i sve je radilo sasvim dobro. U zadnjih par mjeseci ne moguće je koristiti mobitel koji se spojen na kućni wifi dok gledamo TV jer onda program šteka. Taj problem je najizraženiji dok netko koristi neku društvenu mrežu. Osim tog problema internet nam je užasno spor i ne može se koristiti normalno tako da smo većinu vremena primorani koristiti mobilne podatke iako plaćamo kućni internet. Uz sve te silne probleme sa kućnim internetom i A1 tv usluga zna jednostavno umrijeti pa je potrebno isključiti ruter, isključiti pa uključiti kable i onda na kraju kada sve to napravim moram nazvati vas da mi kažete da napravim sve što već jesam kako bi on napokon proradio. Pitala sam poznanike koji koriste vašu uslugu imaju li problema i na nikakvo čudo skoro svi imaju iste probleme kao i mi. Ovim putem bi vas zamolila da poradite na gore navedenim problemima jer moja obitelj vaš džep puni već dugi niz godina i jedino što smo zauzvrat dobili su računi i internet koji šteka. 

Lijep pozdrav i ugodan ostatak večeri vam želim!

A1_Filip prije 3 godine/godina

@zepic pozdrav!

 

@gogsy1975  je u pravu, i ja bih ti savjetovao da postupiš po njegovim uputama. Potrudit ćemo se riješiti navedeno što je prije moguće :slight_smile:

Pogledaj original

Odgovora 3

To je zbog nastave na daljinu, kad završi škola bit će sve u redu.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Forum nije službeno mjesto za prigovore i žalbe. Prigovor u pisanom obliku, potpisanog vlastoručno od strane vlasnika Usluge pošalješ sa verificiranog maila na mail službe za korisnike. Onda čekaś odgovor u zakonskom roku koji zna potrajati.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zepic pozdrav!

 

@gogsy1975  je u pravu, i ja bih ti savjetovao da postupiš po njegovim uputama. Potrudit ćemo se riješiti navedeno što je prije moguće :slight_smile:

Odgovori