Riješeno

wifi problemi

  • 27 August 2021
  • 11 odgovora
  • 1648 pregleda

ekipa, može pomoć ukoliko je netko imao sličnu situaciju. Imam fiksni internet, preko kabela (infrastruktura od nekadašnjeg Bnet-a). Dugo vremena sve radilo savršeno i prije nekih 5-6 mjeseci, jednostavno niti jedan uređaj se ne može spojiti putem wifi signala. Na uređajima (npr.mobitel) jasno se vidi da signal postoji, ali se ne može spojiti na net. Nebrojeno puta je zvana tehnička podrška, ali jednostavno ne mogu/ne znaju u čemu je problem. Pokušali su sa svakodnevnim mijenjanjem kanala, ali sve to traje maksimalno jedan dan, promijenili su router, ali ista stvar i sa novim routerom.  Prestao sam ih više zvati jer nema smisla, te pronašao riješenje, a to je da se jednom do dva puta dnevno resetira router i tada je sve ok, ali to jednostavno iritira. Router je Ubee. Zna li netko koje bi bilo riješenje ovog problema?

Zahvaljujem

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 30 October 2022, 15:15

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako je zamijenjem router, onda nije do routera. Jesi probao doći do nekog zaključka koji su uređaji u pitanju, koji operativni sistem i kad se to desi, hvata li bilo koji uređaj net? Ubee hvataš wifi na 2,4 ili na 5 Ghz? Ja sam primjetio da mi ponekad na 5Ghz kao padne u sleep mode ali nije pravilo.

Svi uređaji koji imam (iphone, tablet-android, ostali mobiteli-android, laptop, tv). Na svima se wifi prekine istovremeno. Ono što sam primjetio je da na iphonu i dalje imam ikonu da je spojen na wifi, dok na laptopu odmah pokaže da nije spojen. Također sam primjetio da prije nego nestane veze, brzina strašno fluktuira. Prvo što je tehničar napravio je da mi je wifi razdvojio na 2,4 i 5 Ghz (imam dvije wifi mreže), jer je mislio da je u tome problem, ali ništa nije pomoglo.

Razina korisnika 7
Bedž +3

A na koji si spojen, 2.4 ili 5? Znaš da na 5 funkcionira ako nije prevelika udaljenost, ako su zidovi i udaljenost onda radi probleme, brzina oscilira.

Neki uređaji mi rade samo na 2,4Ghz i oni su spojeni na tu mrežu, dok su ostali na 5Ghz. Istovremeno obje mreže prestanu raditi kad se to dogodi, tako da nije do udaljenosti od routera, jer sam ponekad udaljen od njega pola metra i sve jedno ne radi. Zadnje što su mi rekli iz tehničke podrške da možda netko od susjeda ima neki uređaj koji mi smeta, ali kako da to provjerim i ako je stvarno u tome problem, da li bi pomogao neki drugi router (bolji)? Sad nam je došla i optika u zgradu, samo ne potpisuje mi se ugovor na 24mjeseca ako bi i na optici bili isti problemi.

p.s. 
zadnja dva dana, moram dva puta dnevno resetirati router da bi wifi radio.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Događa li se prekid svaki dan u isto vrijeme?

Probaj resetirati router na tvorničke, ne dodavati previše uređaja za početak. Probaj te uređaje samo spojiti na 2.4 pa sve samo na 5ghz... ako si u mogućnosti, probaj preseliti router na neko drugo mjesto... ne preostaje ti ništa nego da isprobavaš. :/

Ma nemaju pojma to riješiti...ili je neki virus ili bug u sistemu….sramota da već skoro  8 mjeseci to ne    otklone.

 

Prije nekih mjesec i pol zamijenjen mi je doma stari ruter (onaj koji na AliExpress košta 7USD ako se dobro sjećam) nekim novijim.

Od tada mi wifi doma jedva da radi.

Svi doma moramo koristiti mobilne podatke kako bi smo imali valjan internet. I sa prethodnim ruterom je bilo problema, zbog toga je stavljen ovaj novi za kojeg mi je tvrđeno da je bolji.

Dakle isto nam je što se tiče zvanja podrške, oni ne znaju u čemu je problem, samo se izgubi vrijeme jer moraju glumiti da imaju situaciju pod kontrolom.

Plaćam uslugu koju dobivam samo polovično. Da barem mogu zbog toga plaćati samo pola cijene, s obzirom da je wi fi preko 50% svrhe kućnog interneta. Ili neka daju do znanja da ne podržavaju wi-fi nego je to samo bonus koji moža radi kako spada, ali nije zajamčeno.

Samo glavobolje. Da živim sam već odavno bih prestao plaćati kućni internet i samo si plaćao mobilni internet jer bi mi bilo em jeftinije te em 0 frustracija naspram trenutnih preko glave.

 

 

 

 

 

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • NeRadiMiInternet Ako je problem u Wifi od routera slaba propusnost i mali domet jedino rješenje  ili da ti daju kvalitetniji router ili kupiš router i spojiš ga na postojeći router od A1 žično. On ti tada služi kao pristupna točka i i imat ćeš puno bolji wifi. Evo jedan router koji bi ti odgovarao link

  • NeRadiMiInternet Ako je problem u Wifi od routera slaba propusnost i mali domet jedino rješenje  ili da ti daju kvalitetniji router ili kupiš router i spojiš ga na postojeći router od A1 žično. On ti tada služi kao pristupna točka i i imat ćeš puno bolji wifi. Evo jedan router koji bi ti odgovarao link

Sad bi trebao uzimati nešto od 500kn zato jer su mi oni stavljanjem novog rutera onesposobili wi-fi..

Imam powerline proširivače doma. Preko njih i preko rutera spajanje žucom radi bez problema, ali od kako je stavljen movi ruter wi-fi ne radi. Uređaji su spojeni na Wi-Fi i piše im pun signal. Nema razlike između spoja wi fi-jem na proširivač ili izvarno na ruter, jednostavno internet ne prolazi. Dakle niti mobiteli sami ne prebacuju na mobilne podatke jer wi fi signala ima i wi fi nije označen kao da ne pruža pristup internetu, samo se stvari ne učitavaju. Npr. neće mi se učitati bankovna aplikacija, ili se neće učitati slike na Twitteru, dok se tekstovi učitavaju i Google radi kolko toliko.

Kao da nešto nije u redu s mrežom.

 

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Kako ti je powerline spojen na A1 router žično ili preko Wifi. Koji router od A1 imaš?

Razina korisnika 1
Bedž +3

Ovo bi svakako trebalo provjeriti @Mister No . Možeš li nam privatnom porukom u inbox poslati svoje podatke (ime, prezime, OIB i kontakt broj) kako bismo mogli vidjeti što su kolege tehničari sve zabilježili i probati doći do rješenja? :) 

Poruku možeš poslati ovdje.

Odgovori