Riješeno

više pokušaja raskidanja pretplatničkog odnosa

  • 16 January 2018
  • 3 odgovora
  • 415 pregleda

eto prijenekoliko mjeseci pokušao sam raskinut pretplatu za koju je ugovor istekao prije par godina. i naravno kako sam bio zadovoljan uslugam, htio sam nastaviti, znači ne otiči iz vipa, nego sklopiti novu pretplatu s novim uređajem za internet... i preko službe za korisnike obavim sve navedeno, kažu za dva tri dana dolazi novi uređaj... kad ono petnaest dana ništa.... a račun za staru uslugu stiže redovno....
opet ja njih zovem i kažem da mi ukinu sve.... onustave zahtjev za novom pretplatom s obzirom da nisu ispoštovali svoj dio, i da mi prekinu staru pretplatu.... može nema problema nio je odgovor, sve će mo riješiti.... opet račun stigne redovno.... odem ja u vip centar da provjerim što se događa, kad mi oni opet daju zahtjev za raskidanjem i da zovem službu za korisnike jer mi usluga nije raskinuta... po treći puta jedno te isto.... i dobijem obećanje da je riješeno, i ajde konačno, i onako sretan za raskid stare pretplate ja sklopim novu za homebox, tri mjeseca gratis, i još za ispriku zbog neugodnosti mi poklone vip kartice zabe u iznosu 400 kuna, i neki dan mi dođe opomena za staru uslugu, ja budala možda zaboravio nešto platit, pa platim tih 105 kuna, a danas mi za tu istu raskinutu uslugu ne bih im htio majku psovat naplate s računa 176 kuna.... za što ?????
icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 23 January 2018, 12:50

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Raskinuo si stari ugovor koji je istekao...Ne kuzim...Pa nisi opce bio pod ugovornom obvezom ako je ugovor istekao, nego si samo koristio uslugu vipa...a za sto su ti skinuli novce iz ovog opisa se ne vidi.
Pa u tome i je problem
Razina korisnika 2
Bedž +1
Velimire bok. Možeš li nam se javiti u inbox na http://bit.ly/2BofuEO sa svojim podacima na temelju čega ćemo napraviti provjeru.

Odgovori