opet ja njih zovem i kažem da mi ukinu sve.... onustave zahtjev za novom pretplatom s obzirom da nisu ispoštovali svoj dio, i da mi prekinu staru pretplatu.... može nema problema nio je odgovor, sve će mo riješiti.... opet račun stigne redovno.... odem ja u vip centar da provjerim što se događa, kad mi oni opet daju zahtjev za raskidanjem i da zovem službu za korisnike jer mi usluga nije raskinuta... po treći puta jedno te isto.... i dobijem obećanje da je riješeno, i ajde konačno, i onako sretan za raskid stare pretplate ja sklopim novu za homebox, tri mjeseca gratis, i još za ispriku zbog neugodnosti mi poklone vip kartice zabe u iznosu 400 kuna, i neki dan mi dođe opomena za staru uslugu, ja budala možda zaboravio nešto platit, pa platim tih 105 kuna, a danas mi za tu istu raskinutu uslugu ne bih im htio majku psovat naplate s računa 176 kuna.... za što ?????
Najbolji odgovor od A1_Ana
Pogledaj original