VIP usluga

  • 18 December 2017
  • 2 odgovora
  • 721 pregled

Ni sam ne znam kako sam uletio u ove probleme s VIPnetom, sve je počelo 01.12.2017.godine kada mi je VIP isključio, bez ikakvog razloga, sulugu iz paketa "Trio" iako uredno plaćam račune, na adresi gdje zivim. Korisnik sam nekoliko usluga na 3 različite adrese plus mobiteli. U VIPnetu sam negdje oko 14-15 godina.
01. Javljam sluzbi za korinike o nastalom problemu, opet 04., bez ikakvog rezultata te se upucujem 06. u poslovnicu Vipneta gdje pokusavam naci ogovor na nastali problem. Ljubazno osoblje je napravilo ono sto je jedino i moglo te prosljedilo u pisanom obliku problem dalje. 07. vidim da od toga nema nista. Dana 13.12. dobivam paket od VIPneta sa kompletnom opremon za instalaciju. U paketu je dopis u kome stoji da je usluga vraćena - aktivirana sa danom 09.12.2017, iako je paket poslan 12.12.2017.
Istaliram uređaje te vidim da nije sve vraćeno kako je bilo prije 01.12.2017. Iste nedostatke, nakon 6-7 puta zvanja na broj 0800091091, ne uspijeva realizirati do kraja vec se sve završilo na pustim prigovorima. U svakom slučaju usluga se moze nazvati "paket jedan i tri četvrtine".
Dana 14.12.2017. Opet cjelokupna usluga nije za koristenje, odnosno sve je isključeno.
Isog dana popodne vraćeno je dio usluga uz moje uporno zivkanje gore pomenutog broja.
18.12.2017.godine skoro je sve uspostavljeno osim paketa HBO koji gospoda još nisu pustla u pogon. Opet gubim vrijeme zivkajući bez ikakve koristi te me tom prigodom prebacivaju iz sluzže do služe jer niko nema riješenje.
Ostao bez ikakavog komentara, jednostavno ne znam sto čovjek može reci na ovakvu situaciju.
Od samog nastanka problema nije nitko pokusavao nazvati a da ne govorim o tome da se ispricao zbog nastale sitvacije, jedino me nazvao djelatnik T-coma iz centrale za provjeru linije.
Moje je pitanje; Kako se u ovakoj velikoj kompaniji može dogoditi ovolika nebriga za korisnika, koji ne samo da uredno plaća svoje obveze već i ima popriličan broj usluga koje koristi.

Pozdrav!

Odgovora 2

Brzina "odgovora" me zapanjila.
Brži su od uluge riješavanja problema na broju 0800091091.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošto ti je već predmet u procesu i očito si ih kontaktirao onda ti se ovi forumski nemaju što javljati jer samo opet mogu isto proslijediti na iste kanale. Nema ti druge nego uporno zvati i poslati još koji mail, a ako još uvijek nije riješeno onda se slobodno već možeš obratiti i HAKOMu da ih požuri.

Odgovori