Vip internet - brzina ADSL

  • 19 January 2017
  • 7 odgovora
  • 4588 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Stvarno ste pravi davatelj telekomunikacijskih usluga!
28.12.2106. godine sam zatražio vaše usluge, rečeno je bilo da u roku 10 radnih dana će biti montirana oprema i usluga puštena u pogon. Na kučnu adresu sam dobio poštu sa početkom ugovora 02.01.2017, i opet 10 radnih dana. Paket sam dobio 17.01.2017 u 10 i 30 sati, Internet je proradio 18.01.2017, radi neznam cije nesposobnosti. Po ugovoru mi je zagarantirana brzine download od 5 do 50 Mbit/s a uploada od 0.7 do 7.5 Mbps (kod mene je download 7.5 mbit/s, a upload je 0.08 mbps) žalosno, da mi speed test na uploadu radi svaki peti put jer je toliko "brz" da nemože očitati.
Vratimo se malo na početak.
Na Vašim stranicama je brzina po ugovoru gore navedane za M paket, koji sam ja uzeo, a na ugovoru je opet druga brzina navedena (20/1 mbit/s).
Svaki vaš radnik na telefonu me odj.... bude sutra, bude sutra...
Ja mislim da sam bio dovoljno dugo korektan, ali sad je to malo previše...
Do sutra, znači 20.01.2017 imate rok da mi popravite tu vezu, ili prekidam svu dalnju suradnju s vama i vašim uslugama.
Hvala

Odgovora 7

Razina korisnika 5
:D

Uglavnom je to tako kad se radi o adslu.

Ako se planiraš vratiti na HT, preporučujem isključenje broja, jer su to dužni učiniti u roku od 24 sata.

Potom od HT-a tražiš uključenje (novi broj) i bit ćeš uključen u roku od 3-5 dana i svi problemi će nestati.

Ili ako radiš prijelaz ili povratak pripremi se na još cirka 30-tak dana gnjavaže.
Razina korisnika 4
Super je što tražiš da se popravi preko foruma, a ne putem poziva SZK (Y)

Inače, rok za instalaciju fiksnih usluga je 45 dana, a M paket je 5-50Mbps, i ne bi ti trebalo biti drukčije na ugovoru.
Ako se nalaziš biiiilo gdje u tom rasponu - usluga ti radi.

Što se prekida usluge tiče, pazi da te ne zakače penali.
kad zovem sluzbu za korisnike, nemogu nista rijesiti sa njima, zval sam ih, kontaktiral mailom, btw. parica mi dopusta 25-30 mbps, provjereno... i da, ne muci me tolko download kolko upload od 0.08 mbps...
Razina korisnika 4
Nismo se razumjeli - ako ti tehnička ne može pomoći, ne mogu to ni forumaši.
Kad nazoveš, moraju napraviti provjere i izmjeriti brzinu, pa vidjeti zašto ti je manja propusnost.


Ako je sad gužva i ne čeka ti se, nazovi kasnije (rade 0-24) i inzistiraj na provjeri.
nakon 2 sata zivkanja, uspjesno rijeseno... konacno
Razina korisnika 4
Eto, bitno da sad sve radi :)
Držim fige da tako i ostane 🙂
nakon 2 sata zivkanja, uspjesno rijeseno... konacno

Još da si nam i javio kako je riješeno - jesu nešto u sistemu naparavili ili na tvom routeru (isključili neki firewall, ili šta već)?

Odgovori