Riješeno

Upit o dostupnosti usluge "Vip internet - kabel"

  • 25 November 2017
  • 5 odgovora
  • 1943 pregleda

Dobar dan,
godinama već mučim muku s katastrofalno sporim Internetom različitih provajdera, da bih nedavno, izlaskom ovlaštenog tehničara na lice mjesta, konačno saznala i pravi uzrok: prastara centrala ili nešto slično tome, tako da preko žice nikako ne mogu dobiti brzinu veću od 2-3-4 mega. Potom sam čula za novoizašle opcije flat Interneta putem mobilne mreže, i skroz na skroz ostala razočarana rezultatima provjere kvalitete signala koja je u mom stanu nikakva.

U nadi da taj moj Internet problem možda nekako ipak mogu srediti, onako kako Bog zapovijeda i to jednom za sva vremena, obraćam vam se sa sljedećom očajničkom molbom: veoma veoma sam zainteresirana za vašu uslugu brzog interneta (70 ili 120 Mbit/s). Ona na mojoj adresi "Kovačićeva X, 52100 Pula" nažalost nije dostupna. Međutim, navedena je usluga dostupna na adresi "Kovačićeva Y, 52100 Pula". Radi se o dvije stambene zgrade koje su međusobno udaljene tek 7-8 metara: na donjoj slici, "Kovačićeva Y" je u sredini a moja "Kovačićeva X" s lijeve strane. Najljubaznije vas molim da mi odgovorite postoji li ikakva mogućnost da se vaš kabel nekako sprovede tih 7-8 metara do mog stana?

icon

Najbolji odgovor od Sunasce 4 December 2017, 15:49

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
@internautica bok. Adrese smo ranije editirali, u svrhu zaštite privatnih podataka na javnom forumu. Kolege na odjelu prodaje i planiranja izgradnje su upoznate s tvojim upitom, te bi predstavnik zgrade uskoro mogao biti kontaktiran 🙂 Hvala vam na interesu.
Najljepša hvala :)
PS: najljubaznije vas molim da mi ukratko objasnite zašto u vezi s uvođenjem Internet kabla u 1 ili više privatnih stanova treba biti kontaktiran predstavnik zgrade?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jer predstavnik stanara služi kao veza između stanara i zainteresiranih subjekata i jedino on ima pravo voditi pregovore u ime stanara. On u opisu svog posla vodi sve redovne (održavanje zgrade i uređaja) i izvanredne (ugradnja uređaja i elemenata koje zgrada nije imala, veći popravci, nadogradnje...) poslove. Za sve promjene u infrastrukturi zgrade najčešće treba 51 ili 100% potpisa stanara, a sigurno neće VIP ići od vrata do vrata i tražiti tko će potpisati da smiju "ući" u zgradu.
To bi bilo ukratko...
Dobar dan Vip_Sanja,
kontaktirala sam i Upravitelja zgrade i Predstavnika stanara te ih korektno obavijestila kako sam poduzela sve moguće korake ne bi li se Kabelski Internet konačno uveo i u našu zgradu. Od obojice sam dobila jedan te isti identičan odgovor kako nema apsolutno nikakvog problema :)
Poslala sam vam privatnu poruku s određenim podacima.
Razina korisnika 4
@internautica super, puno ti hvala 🙂 Vjerujemo da smo uskoro i kod tebe 😉

Odgovori