Riješeno

Ukljucenje!

  • 5 October 2021
  • 2 odgovora
  • 732 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 22 odgovora

Pozdrav ekipa, s obzirom da sam skroz zaboravio platit 8mj.svjestan sam bio i na opomene al jednostavno u cijelo poslu sta radim i zbrci (klasika za 8mj) kazem zaboravio sam. I gledam sinoc mi intwrnwt ne radi i bome znao sam u cemu je problem :)

Ja sam sinoc platio to intetnet bankarstvom al me sad zabima kakav je proces ukljucenja. Dal oni mene ukljuce kad vide da sam platio ili ih moram kontaktirati?

L. P

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 5 October 2021, 23:07

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @zuti14, proces reaktivacije usluge se pokreće u trenutku knjiženja uplate. Po reaktivaciji te povratno obavještavamo, a da bi se uključenje i primijenilo, ponekad je potrebno ugasiti/upaliti mobilni uređaj. Možeš nam navesti svoje podatke OVDJE kako bismo napravili provjeru. 

Razina korisnika 3
Bedž +2

Vjerovatnost je da ima I cijena ponovnog uključenja. Meni se slično dogodilo kod drugog operatera I 50kn su tražili za uključenje 

Odgovori